czwartek, 22 maja 2014

Rodzinka

Drogą głosowania córką Federico i Ludmiły oraz siostrą Diego będzie... VIOLETTA!
Czas szukać dziadka Violetty i Diego. Pamiętajcie, możecie dodać trochę zabawnych akcentów.
Bardzo przepraszam, że nie komentuję waszych blogów. Po prostu... ciepło. Jak może w taką pogodę nie wyjść na dwór?!?!?!?! JAK?!?!?!
Wszyscy zapewne wiecie już o trasie Lodo. Polska na drugim miejscu!!!!
Ja osobiście mam zaciesz. Uidjinnjv3njiicic2i ale chyba tego aż tak nie widać, nie?
fnwuinuwccnuiwnciu
Najlepsze jest to, że wcale nie pisałam tego palcami. 
Głowa mnie boli
Znaczy... lalalalalal
Ally

15 komentarzy:

  1. Dziadkiem może być Herman

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się dziadkiem może być Herman

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo aby było śmiesznie Andres

    OdpowiedzUsuń
  4. a może Pablo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beto niech będzie dziadkiem ;)
    Ja takze sie ciesze z trasy naszej Lodo <33333
    Czekam na rozdział i rodzinke ^^
    Elza

    OdpowiedzUsuń
  6. Andres niech zostanie dziadkiem xD
    Też mam zaciesz że trułam mojej koleżance tylko o tym...
    Aż się wkurzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Leon? Tak, Leon dziadek będzie git. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. ANDRES !!! =D
    Haha......
    LODO W POLSCE !!!
    LODO W POLSCE !!!
    LODO W POLSCE !!!
    Matko Boska LODO W POLSCE !!!

    OdpowiedzUsuń