czwartek, 1 stycznia 2015

2015!!!

2015 rok zawitał już dzisiaj, obwieszczenie roku... ;)
Chciałabym by ten post wyjątkowy, ale jak zwykle pewnie mi nie wyjdzie. Cała ja, co zrobić?
Sad, but true.
No... zaczyna się wyjątkowo? Tak, tak, wyjątkowo.
Znów prowadzę dialog sama ze sobą? Eh, przepraszam. Już nie będę.

Zacznijmy od początku. Jestem Ariana, będę tu blogowała... Chyba przesadziłam. (Czy ten post wydaje się już wyjątkowy?)

Zacznijmy od początku, ale nie do końca. Taaaaaaaaaaaaaak. Uwielbiam te gify....

Nowy rok powinnam przywitać radośnie, z dobrą energią dla was, a ja jak zwykle piszę, bo piszę. Co się dziwić jest po 3, sama w chacie, nudy. CO JA GADAM??

Ten post jest bez sensu.

Nowy rozdział będzie niedługo. (tak myślę)

Najważniejsze jest to, że chcę wam życzyć najlepszego roku w życiu lub by przynajmniej 2015 był lepszy niż poprzedni. Nowych przygód, doświadczeń, radosnych chwil i jak najmniej przykrości.
Życzy cała redakcja ( w licznie pojedynczej - Ariana)

Dobra, kończę. Lecę do łóżeczka XD :**
Dobranoc nocnym markom!


2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana na moim blogu do LBA http://love-is-beatiful-gift.blogspot.com/2015/01/liebster-blogger-award.html. Gratuluję<3!

    OdpowiedzUsuń