czwartek, 6 marca 2014

He he he he he he herbata wam stygnie

Hejooooooooooł!
- Z tej strony Ally, odbiór... Halo... HALO?!?!?!? No do jasnej lalalala HALO!
- Po usłyszeniu sygnału nagraj wiadomość... *PIIIIP*
- A więc rozumiem czemu nie odbieracie *nabijam się*. Zainteresowanym powiem, że OS dokończę, ale myślę nad zakończeniem. Szczęśliwe zakończenie czy też nieszczęśliwe... Oto jest pytanie xd Zrobić ankietę? NIE! I tak wiem co wybierzecie, więc... Okay... Nie piszę tego postu, znaczy... nie dzwonię do was z tego powodu by was zawiadomić o One Shot'cie. W wolnych chwilach robię nagłówki i ten tego... Chce ktoś? Mam kilka gotowych i mogę je robić bo to sprawia mi przyjemność, ale nie są piękne, więc się pytam czy chcielibyście je może zobaczyć? Jeżeli tego oto poniżej chcecie skopiować na swojego bloga poinformujcie mnie o tym w komentarzu czy coś... Bez odbioru :P
coś takiego


14 komentarzy:

  1. YEAH, OS!!! Odbieram przecież telefon C:
    I nagłówek całkiem fajny ;) Ja akurat nie potrzebuję, więc xD

    OdpowiedzUsuń
  2. - Ally? Halo? Coś słabo Cię słyszę :D.
    A tak poważnie, to czekam na cz. 2! :D
    A nagłówke śliczny, ale tymczasowo nie potrzebuję ;p .
    jak wiesz, ostatnio ta pani u góry mi zrobiła ;p .
    ale dzięki za propozition :D
    wgl ubolewam nad tym, że tak mało twojej twórczości czytam. Xd
    więc... PISZ ! <3

    Nikoletta

    OdpowiedzUsuń
  3. - To pięknie! Odebrałam ;p Mi możesz zrobić. Mój nowy blog potrzebuje nagłóku xd Ja nie mam czasu bo pracuje nad 1 rozdziałem. Jeśłi chodzi o OS to cierpliwie czekam :3

    Ti Credo.
    Pauline V. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo Ally Hallooooooooo?????
    Ah witaj witaj :) ja już myślałam że oficjalnie wracasz a tu !!!!!!!!!!! A tu nic !!!!
    Na Os czekam czekam i będę czekać !!!! ~.~
    A co do nagłówku to ci bardzo podziękuje ale masz wielki talent :)
    Zapraszam cię do mnie moda-gocha-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoczki spoczki
    Lece bo zrobiłam se herbate a mówisz że stygnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo Ally słyszysz mnie ??? ;P
    Nagłówek jest piękny <3
    Czekam na cz.2 Os ;D
    Jeśli masz czas to zapraszam do mnie
    love-will-remember-4ever.blogspot.com
    Całuski ~Ines :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo ;P
    Nagłówek śliczny, ale na razie nie potrzebuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. HALOO <3 Kochana wiesz co zasięg mi ginie :)
    Nagłówek śliczny :D tymczasowo nie potrzebuje, wiesz taka mega zajebi*** blogerka mi już jeden zrobiła *.* Czekaj jak ona się nazywała.......hmm ALLY !!! (szczere dzięki za niego jest super)
    Dawaj drugą część OS :P
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA I WSZYSTKO CO TWOJEJ ROBOTY WIĘC WRACAJ!!!!!!!!
    Piiiiiiiiiiiii............Fuck bateria mi padła O.o
    ~Kinga Verdas-Blanco

    OdpowiedzUsuń
  9. Zróóóóób mi nagłówek z Fran pliss :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W jakim programie Graficznym tworzysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pizap.com xd
      Ally :D
      PS. Zrobię wszystkim nagłówki, ale wolałabym byście zgłosili się tu: fanki.leonetty@tlen.pl

      Usuń
  11. Ups!
    Bo ja no ten, tego... yyy
    Proszę wybacz mi, że nie skomentowałam ;*
    Bez focha, plz ;3
    Po prostu napisałam, a komputer mi nawala i chyba się nie opublikował :/
    A wracając do posta to:
    Awww *-*
    Nagłówek śliczny, ale ja się też nudzę i postanowiłam, że sama zrobię xd
    Rozumiem, że jak mi nie wyjdzie to pomożesz?
    Mam nadzieję <3
    Pozdrowionka, Martyna ;3

    OdpowiedzUsuń