sobota, 8 marca 2014

Ymm... kolejny post xD

Okay...
Dla tych, którzy byli, są i jak twierdzą będą mam ogłoszenie.
Ja... serio nie wiem dlaczego macie sentyment do tego bloga.
Ja... za poważnie rozpoczęłam ten post XDD
Nie wiem czy to zasługa komentarzy czy po prostu nuda spowodowała, że podjęłam decyzję.
WRACAM!
Nie będę budowała nadziei, więc zaznaczam na wstępie:
1. Rozdziały raz w tygodniu :D
2. Rozdziały będą krótkie
3. Rozdziały postaram się by były śmieszne, ale jak mi to wyjdzie to ja nie wiem
4. Nie wiem czy wrócę na drugiego bloga (Entre dos mundos)
5. Rozdziały będą beznadziejne, ale to na tym blogu to nic dziwnego, więc chyba się przyzwyczailiście
6. Rozpoczynam nową historie
7. Za pewne nowa historia nie będzie długa
8. Następne odejście będzie ostatecznym bez powrotu
Hehehehe... Teddy wróciła xDD
Chyba to tyle.
Dziękować za uwagę.
Co do nagłówków pisać tu: fanki.leonetty@tlen.pl
Ally :>

11 komentarzy:

  1. Jest Ally nareszcie !!!
    uff banan na twarzy
    gwarantowany ,a już się
    bałam że ... pff co ja gadam
    wiedziałam że i tak wrócisz
    dobra to czekam na
    prologue

    Lola<333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Je je je x DD
    Ally wróciła Teddy też radujmy się! x DDD
    Czekam na prolog czy tam 1 rozdział x DD
    Maddy <3 /Fran <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam tylko 'WRACAM' :D
    Kocham, kocham. :D
    Tylko to jedno słowo rzuciło mi sie w oczy i nie żałuję ;>
    kocham, kocham, kocham :D
    Jeju, strasznie się ciesze ♥
    nie mogę się doczekać rozdziału, opowiadania... NASTĘPNEGO POSTA *-*
    jaram się :D

    Nikoletta

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁIIIIIIII!!!!!
    KOCHAM CIĘ!!!!
    Zacznijmy od tego, że gdy zobaczyłam wracam wrzasnęłam xd
    Moja rodzina wzięła mnie za wariatkę ;]
    Ale mniejsza z tym <3
    Słuchaj...
    Na 100% Twoje opowiadania będą super :*
    Nie pozwalam Ci myśleń tak źle o sobie! :)
    Jesteś najlepsza, trololololo xd
    KC, KC <3
    Jaram się i wczekuję next-a:
    JUŻ, TERAZ, SZYBCIUTKO :D

    Pozdrowionka :3

    PS Zła ja się nie podpisała :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyhy wiedzialam ze wrocisz :***
    I co tu wiecej pisac?
    Czekam ze zniecierpliwieniem na rozdzial

    Koffam
    ~Madziuś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak !!! Wracasz !!!!;);););););) Nie mogę się doczekać nowej historii !!!;););););););););););););););););););););)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aw! Ally wróciła!
    Ale super!
    Właśnie poprawiłaś mi humor! <3
    Ale się cieszę!
    Kocham Cię! :*
    Jesteś najlepsza!

    Dobra już kończę, bo aż mi ze szczęścia odwala!
    Czekam na pierwszy rozdział, którego już się nie mogę doczekać!!!
    Kocham Cię!
    Hehehe, chyba się powtarzam...

    ~Tini Verdas :*
    PS. W sprawie nagłówka z pewnością się odezwę! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. JUPILA!!!
    To ja czekam na nową historię ;)
    Wróciłam hehe, aby do reszty zryć wszystkim psychę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo tak trzeba zmienić opis na GG :)) Tak Tak Tak Tak Tak !! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hurrra !!! ALLY WRACA <3
    Zaciesz, na mojej twarzy :) KOCHAM CIĘ !!!
    Poco ten post taki oficjalny dla mnie ważne było tylko słowo WRACAM !!!!!!
    Dziękuje !!! Bo potraktuje to jako prezent na moye dzisiejsze urodzinki <3
    Łiiiii......odwala mi z nadmiaru tej radości :)
    Nie mogę się doczekać c: początku nowej historii
    ~ Kinga Verdas-Blanco

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaa!!!!!!!! Nawet nie wiesz jak sie cieszę!!!!!!aaaaaa ale super. Dzięki. Dobra teraz trzeba odtańczyć taniec zwycięstwa. ;) normalnie kocham twojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń