poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ale to już?

Opowiem wam historię, która przydarzyła mi się w zasadzie to wczoraj.



Wchodzę na bloga uśmiechnięta z chęcią pisania nowego rozdziału.














Przyjmuję normalny wyraz twarzy i odpalam komputer.












Wpisałam złe hasło, co mnie rozzłościło trochę.















Wpisuję adres linku i czekam aż załaduje mi się strona startowa.














Jeżdżę wzrokiem po ekranie.












Wtedy chwila, w której nie uwierzyłam, że to już...














300 000 wyświetleń na moim blogu















Oh yeah!














Dziękuję Wam!














Chociaż trochę zaniedbałam to badziewie wy i tak jesteście... Wielkie podziękowania dla was. To chyba pierwsza rzecz (blogowanie), z której nie zrezygnowałam po pierwszych dwóch razach. Poprzednio tak było... Taniec, harcerstwo... byłam na zbiórce 2 razy i koniec. To wasza zasługa, bo gdyby nie wasza pomoc, ten blog usunęłabym po 2 miesiącach? A tu proszę...  dziś mija 9 miesięcy od założenia. Więc obchodzimy na tym blogu podwójne święto.
One Shot jutro...
Dziękuję jeszcze raz.

Ally <3

8 komentarzy:

  1. Gratulacje <33
    I wytrzymalas z nami 9 miechów...podziw ;D
    Zycze ci kolejnych dziewieciu i wiecej wiecej i wiecej ;)

    Buziaki :*
    ~Madziuś <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Badziewie? Ty tak na serio? Dziewczyno! Jestem Twoją wieeelką fanką i codziennie wchodzę na bloga z nadzieją że pojawiło się coś nowego <3 Jesteś... Jesteś... No nie wiem XDD Wspaniała? No chyba to dobre słowo XD <3 KC i czekam na rozdziały i OS

    ~Iśkaa Verdas <3

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE !!!
    Ciesze się twoim szczęściem :')
    Jesteś wspaniała naprawde ja nigdy tobie nie dorownam jesteś wspaniała naprawde ;***
    Kocham ciebie <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :*
    Ja tak czytam początek, wpisujesz hasło złe, ładuje się strona startowa, a ja myślę, że coś będzie dramatycznego. Uff.. Jednak nie.
    Badziewie? Badziewie? Ally jesteś śmieszna . To jest boskie! Wszystko jest boskie <33
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki
    Zasłużyłaś
    Badziewie?! nazywasz tym o to 8 cudem Świata?

    Lola<333

    OdpowiedzUsuń