niedziela, 27 kwietnia 2014

Kolejne pytania

Kilka spraw...

1. Reklamy:
a) 9 rozdział na Entre dos mundos. Główny wątek to Lodoggero, zapraszam! + ankieta
b) Mój tumblr.

2. I teraz coś tyczącego się tego bloga. W komentarzach kilku z czytelników zamiast Leonetty woleliby Leocesce.  Postanowiłam, że zrobię taką ankietę, w której spytam się was o parring w opowiadaniu. Chcę znać wasze zdanie. (ale i tak zapewne zrobię po swojemu) Mogę pisać o Leonettcie, Leocesce, Leomile, Leonarze, Fedecesce, Femile, Fedelettcie itd. (mogę ale nie wiem czy chcę) 
Pytanie - z kim chcecie połączyć:
- Francesce
- Leona
- Ludmiłe
- Federico
- Lare
ew. Violette (o niej nie muszę wgl pisać XDD)
Może nowe postacie?
Mam już pomysł na historię, ale może wolelibyście coś dodatkowego. Jakieś nowe wątki... Ha, a może kompletnie inna historia. Weselsza? Smutniejsza? Romantyczniejsza? Zabawniejsza?

3. Może zmiana nazwy bloga, bo teraz dużo blogów jest o tej (All you need is love) nazwie i no... Ja lubię być oryginalna. Wtedy inny nagłówek będę musiała zrobić...

4. Niedługo 300 000 wyświetleń bloga. Jejejeje ;> Wtedy opublikuję One Shot o Femiłce <3
Przybywa obserwatorów, danke, danke

Myślałam, że mam więcej tych spraw do wyjaśnienia, zapytania... No cóż. Cztery duperele, o których musiałam napisać. XDD

Ally <3

21 komentarzy:

  1. Francesca i Leona
    Ludmile i Federico <33
    Lare z Andresem
    A Violette z Diego
    Violetta474 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leon z Fran
    Ludmi z Fede
    Lara z Diego
    A Violetty nie ma XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fran z Diego
    Violetta z Leonem
    Ludmiła z Federico
    Lara z Andresem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lub:
      Lara z Brodwey'em
      Ludmi z Diego
      Fran z Leonem
      Fede z jakąś nową bohaterką...
      Nwm...

      Usuń
  5. Fran z Leonem
    Ludmi z Fede
    Diego z Larą

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię być oryginalna xd ale teraz nie będę xd
    Fran z Leonem
    Ludmiłą z Fede
    Lara z Diego

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja powiem tak :D
    Cami z Leonem ^^
    Federico z Fran
    Ludmiła z Diego
    Lara z Andresem

    OdpowiedzUsuń
  8. Leon i Violetta
    Fran i Marco
    Ludmi i Fede

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludmiła i dla odmiany diego
    Violetta i hmm...leon
    Fede i fran
    Czekam na rozdział
    <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo lara z diego co ??
      Albo.. nie nwm już sama ale i tak jak ty wybierzesz bedzie bosko wiec..
      Zapraszam do mnie http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/
      Jeśli ktoś wpadnie to niech zostawi komentarz bede wdzięczna
      <33333

      Usuń
  10. fran i fede
    diego i lara
    violetta i leon
    aaa ludmi z kims nowym xxd

    OdpowiedzUsuń
  11. Francesce i Federico

    OdpowiedzUsuń
  12. Fran i Leoooooś!!!

    ~Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. A może tak
    Fede i Lara
    Leon i Fran
    Diego i Ludmi
    A Viola....w sumie ona może być singielką z wyboru xD
    Z takimi parami może być ciekawie !!!
    <333
    ~Kinga Verdas-Blanco *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mogło by być ;)
      zapraszam :)
      http://opowiadanietini.blogspot.com/

      Usuń
  14. Ja bym chciała tak+moje pomysłu które możesz wykorzystać :)
    Pary :
    Leonetta Fedecesca
    Tomas i Ludmi ( Tomi lub Todmi)
    Lara i nowy bohater
    i możesz dodać Naxi lub Caxi ale nie musisz
    Moje pomysły:
    Możesz pisać o:
    Leonetta będzie po ślubie tam samo jak reszta,
    Fedecesca będzie mieć pierwsza dziecko <3
    Ci co będą mieć dzieci to dzieci będą oczkiem w głowie tatusia heh.. :)
    Lara i Viola to np.siostry lub inna rodzina bądź przyjaciółki lub Leon i Lara to rodzeństwo :)
    Lara i ten nowy bohater nie będą przeciwko Leonettcie ani innej pary !
    Leonetta będzie mieszkać koło czyli pomiędzy Todmi (lu i Tomas) i Fedecescą
    Nikt się nie będzie roztawał tylko będą mieć kryzysy xD
    Leon nie będzie jeżdził na motorze :)
    Wszyscy będą mieć dzieci ale w różnym czasie bądż niektórzy w podobnym czasie <3
    Wszyscy ukończyli studio On Beat.Pracować będą albo w studiu albo wgl. <3
    Moje pomysły <3
    Odpisz proszę Cię chce wiedzieć co o tym sądzisz ale pewnie beznadzieja :\
    Chciałabym umieć pisać jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fran+ Federico
    Leon + Violetta
    Lara+ Diego
    Ludmiła+ Andreas
    Camila + Brodway
    Maxi + Naty
    Ana (nowa postać ) + seba (nowa postać )

    OdpowiedzUsuń
  16. Leonetka *-*
    Fedecesca *-*
    Ludmiła z... Tu już wedle (jak czeko ^-^)Twojego uznania.
    Kocham, Martyna ;3

    OdpowiedzUsuń