piątek, 25 kwietnia 2014

Niespodzianka

Ludziska wszyscy tu zebrani. 
Oni są słodcy <333
Obiecałam niespodziankę? Może nie, ale załóżmy, że tak. 
Ha, mam fazę na Fedecesce, Lodoggero... LODOVICĘ i RUGGERO, FRAN i FEDE <333333
(Teddy, mówiłam, że ryjesz psychę???)
Na tym blogu możliwa ona jest, lecz... lalalalalal No, Femiłę też kocham. 
(Ja coś jeszcze z Fedecescą odwalę)
Jest sposób bym miała radochę z dwóch par.  
Aktywuję "Entre dos mundos". Pamiętacie jeszcze????
Nie? To wam przypomnę:


Teraz pamiętacie? Bo ja inaczej wam tego nie przedstawię xd
Hah, co z tego, że na tym blogu rozdział pojawia się raz na tydzień??? Pff... Tam będzie jeszcze rzadziej... znaczy... O, jaką dziś mieliśmy ładną pogodę. Piękna pogoda. :D

Komentujcie dalej rodzinkę. 

Ally

6 komentarzy:

  1. Jej ale super strasznie się ciesze jestes poprostu...kocham cie !!!
    Naprawde się ciesz jesteś genialna !!! I czekam na rozdział jezu jesteś niesamowita !!!
    Aaaaaaa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam na nich fazę *.*
    są tacy słodcy *.*
    http://opowiadanietini.blogspot.com/ zapraszam ;)
    aiiiiii <3
    kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I tak. Ryję psychę. Teddy Fedecescę, a Ally Lodogerro ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje pogoda była była ładna xd
    Heheszky *-*
    Zaciesz ;**

    Marthy ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
    kurde, normalnie spadłamz krzesła ;3 ja chcę ! chcę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę zrób Fedecescę <3 Proszę Cię :* Pisze z anonima bo nie mam konta ale napewno będę czytać tak samo jak inne 10 blogów których nie mam gdzie zapisac i zostawiam je w otwartych stronach :)
    A jak mi ktoś usunie to dre się na nich np.dedbilu coś ty zrobił ja to czytałam xD
    Codziennie sprawdzam po kilka razy czy ktoś dodał rozdział OS czy OP ! I zawsze czytam nawet o 7.00 jak wstaje bo mi się te blogi podobają ! Nie czytałam twojej histrorii ale ide ją czytać :*
    No więc ide czytać napewno mi się spodoba bo wszystko mi się podoba nawet jak ktoś pisze rozdziały które ma 10-15 zdań bo takie mi też się podobają więc twój napewno będę czytać :)
    Pozdawiam Cię serdecznie i proszę o Fedecescę <3 bo nie przepadam za Mercesca :\

    OdpowiedzUsuń