sobota, 5 kwietnia 2014

Tralala

Kooooochani! Odchodzę.
Pewnie to dla was szok, ale no trudno. Tak czasem bywa, że dziś prima aprilis, więc...
Prima aprilis!
 Co... czekaj, już minął? Oł... No nie fajnie. Spóźniłam się, extra.
W takim razie wiadomość dla was: nie odchodzę, ponieważ całkiem fajnie mi się dla was pisze, historia jak na razie mnie nie obciąża. Tylko ten... Tak rzadko daję rozdziały, a tu proszę. Obserwatorów przybywa. JEJEJEJJE!


Następny rozdział powiedzmy, że niedługo. Zaczynają mi się rekolekcje, więc wiecie ^^
Mam już napisaną Violę + Larę w jednym i teraz macie wybór.
a) Leon + Fran
b) Leon
c) Leon + Fede
d) Leon + Ludmiła
e) nauczyciele
f) cały rozdział poświęcony Violettcie
g) Ludmiła i jej niecne plany...
h) Marco + Diego
i) jakieś własne propozycje. (i tutaj wpisujecie kogo chcecie)
Możecie wybrać... 3 opcje, powiedzmy. Piszcie w komentarzach, a jeśli głosów będzie mało zrobię ankietę. (pff, i tak pewnie zaraz zrobię tę ankietę)


Jeszcze jedno. Umie ktoś może zrobić szablon na bloga? Hmm? Ten już jest nudny, powszechny i taki... nie alliowaty. Prosiłabym o pisanie na poczcie (fanki.leonetty@tlen.pl) albo na GG.
Chyba to wszystko, co miałam do przekazania, milordy.
Ally <3

19 komentarzy:

  1. Cieszę się że nie odchodzisz <3 Hah, "Nie alliowaty" ;DD Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mnie wystarczyłaś , ale nie odchodzisz i bardzo dobrze :) niemoge sie doczekac rozdziału może teraz napisz c lub d jeśli chodzi o rozdział ;D mysle że wpadniesz do mnie jeśli masz czas ;) http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/ jesli ktos wpadnie to bym prosila o zostawienie komentarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Wystraszyłas
      Haha xD
      C -leon + fede
      D-leon + ludmiła
      <3333

      Usuń
  3. Ty chcesz, żebym zawału dostała!
    Ale musze przynać, że to chyba najlepszy Prima Aprilis'owy żarcik ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Violetta i Leon

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZU ALLY!
    Zawału dostałam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do pytanka to:
      c) może być ciekawie xd
      i) Violetta i Leoś ( bo chcę Leonettę xd)
      Martyna ;3

      Usuń
  6. leon i ludmiła

    OdpowiedzUsuń
  7. Violetta + Leon
    Fede + Ludmi <3
    Fajnie by było jak by Viola poszła do studia i spotkała tam Leona albo kogoś tam xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinga nie chcieć więcej takich żartów !!!!
    Właśnie przeżyłam pierwszy zawał xD

    Bardzo się cieszę że pisanie znów sprawia ci radość <3
    Leon+Fede
    Leon+ Fran (Jestem bardzo ciekawa jak to rozwiniesz !!!) <3
    ~Kinga Verdas-Blanco :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie wsytraszyłaś ! palipitacja serca ! ;p
    A co jesli ja chcę... Fedemiłkę? ;>
    przepraszam za błędy -.- ' ale nie chce mi się ich poprawiać. - Ja leń :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko , jak mnie wystraszyłaś !!
    Mmm ... napisz D i G . Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boże!!!!! Jak mnie wystraszyłaś ;). Ma szczęście to tylko żart. <3 Nie modę doczekać sie nexta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko! Ally! Chcesz żebym zawału dostała??
    Twój blog jest super i gdybyś go usunęła to nie wiem co by było ze mną! :D
    Pryma Aprilis się dawno skończyło mamy szczęście że to tylko żarcik.
    Mam nadzieje że niedługo dodasz nexta.Życzę weny i czasu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyybieram C i D Huhuhuhu odbija mi dzisiaj XDD

    OdpowiedzUsuń