niedziela, 13 kwietnia 2014

Rodzinka

Kochani, werbel proszę.
Ruszamy z zabawami bloga.
Z tego, co obliczyłam (matematyczna ja xD) chcecie rodzinkę :D
Bawię się w spełniaczkę życzeń (istnieje takie słowo O.o), więc proszsz...
Zasady chyba są jasne, czy nie bardzo?
Okay, zdradzę wam je. Poznajcie moją hojność xDD
A więc. Przed wami albo raczej pod moimi słowami widnieje pewnego rodzaju kolaż (wow, nie da się nie zauważyć), a w nim są napisane różne koligacje (mama, tata itd.). Chodzi o to byście sami wybrali kto, kim z naszego fioletowego serialu był. (np. wybieram aby tatą był... Pablo. Taki daję przykład).
Wtedy ja wstawiam jego zdjęcie w miejsce odpowiednim. Następnie wy dopasowujecie do niego jego małżonkę, później dzieci, rodziców itd. Głosujcie w komentarzach ponieważ w ankiecie może nie dałabym waszych typów i wtedy... no rozumiecie? Nie chce mi się tłumaczyć. Przyjmuję zasady demokracji. :D Jeśli zabawa okaże się klapą, wtedy ją usuwam i nikt jej nie widział, lalala. W finale, jak już rodzinka będzie gotowa to może coś napiszę z udziałem wszystkich... (o ile moja choroba "leń" przestanie się nasilać, a przerzuty "beztalencie" nie wda się we znaki. To ciężka choroba z przerzutami... To poważne, serio :D to tego ten wirus "czekolada", na który cierpię od 14 lat... Eh. Ciężkie życie) Wszystko zrozumiałe? Mam nadzieję, bo inaczej nie będę tłumaczyła... Tak, tak, jestem leniwa. Ah, tak. Jeśli zauważę, że anonimy zaczną pisać (np.)
Godz. 10.01 "Pablo"
Godz. 10.02 "Pablo"
--,,--  10.03 "pablo" to nie biorę tego pod uwagę.
Zaczynamy od ojca. Kto będzie ojcem???
Dziękuję, skończyłam.


_________________
AAAA! Dziś moja kochana Lodo ma urodzinki! <333333333
Uwielbiam ją. Czas pospamować jej na TT. ^^
_______
____
Rozdział będzie, kiedy będzie.
__
Ally <3

23 komentarze:

  1. :D Dawaj rozdział ;DD <33 <3 Najlepszego,Lodo <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. SYN - GERMAN ;D - a niech się dzieje *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. TATA : Leon a MAMA : Violetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Leonek niech będzie tatusiem :)
    Czekam na next i życzę weny, czasu :)
    Wszystkiego naj. Lodo ;D

    Samanta Verdas ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tata może: pablo a mama: to...nwm jeszcze napisz ci...
    Jesteś supcio I czekam na twoje piękne rozdziały <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze wielki buziaczki dla fanek LODOVICI COMELLO <33333 czy też francesci
      :****
      Ps . Z tego dnia cały czas słucham jej płyty i ustawilam ją sobie na tapete w telefonie *.*
      Kocham ją i was także
      Czekam Ally na rozdział ...zaraz przecież już tobie to pisalam no ale jesteś taka genialna
      Oddaj troche talentu co ?
      <333

      Usuń
  6. No więc tak <33
    Tatusiem musi być nasz kochany FEDE *.*
    Może być ciekawie :3
    Hahaha.....
    Oj kochana tak ci współczuje "lenistwo" zmora wszystkich nastolatków !!! (ZNAM TO...xD)
    A rozdziałek dodawaj szybciutko <333
    ~Kinga Verdas-Blanco *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Of course Germanek *-*
    Ymm.. Lenistwo? - NORMALKA :*
    Hmm.. Wiem coś o tym xd
    Podkreśla to fakt, że od..tygodnia? Dwóch? (nieważne) Nie ma rozdziału xD Wyczekuję OS-a i Leonetty! (tak, tak będę Cię męczyć. NIE ODPUSZCZĘ, OJ NIE XD)
    Martyna ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. hej dodasz mnie do zaproszonych do tego drugiego opowiadania ??? + wiesz jak się dodaje anonimy bo ja nwm ? tata = fede
    zapraszam do mnie :) inna-viola.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodam ponieważ to blog, na którym nie pracuję. Mogłabym go w sumie usunąć albo udostępnić dla czytelników, ale z jakiegoś powodu wolę zatrzymać go teraz tylko dla siebie. Nie gniewać się :D
      Wiem... To wchodzisz ustawienia i wtedy klikasz posty i komentarze i odznaczasz "Kto może komentować bloga" i zaznaczasz każdy.
      Ally :D

      Usuń
  9. Feduśśśś <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Tata Fede
    Nie martw się lenistwo jest w każdym tylko że dorośli nie okazują tego tak bardzo jak młodzież
    Pozdro Kara;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tata fede xP niech sie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  12. a) Fede
    b) Feduś
    c) Federico
    e) Feder
    Sama wybierz xD
    Sama mam takie symptomy ja ty . Nie chce mi się rozpisywać :)
    hah ta "nasza " choroba rzeczywiście "utrudnia " życie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam: http://disney-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Leonek :-********************

    OdpowiedzUsuń
  15. tata: Gregorio XD będzie smiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tata niech będzie...Leon

    OdpowiedzUsuń