czwartek, 10 kwietnia 2014

Lubię dodawać kompletnie niepotrzebne, zaśmiecające bloga, durne, głupie i krótkie posty, w których piszę o wszystkim, ale o niczym z zaskakująco długim tytułem.

Spróbujcie wymówić tytuł na jednym wdechu. No... powodzenia! Mi się udało. Buahah, miszczunio! *Ally*

Okay, tytuł mówi sam za siebie. Po prostu z rozdziałami całkiem wolno mi idzie, a nie chcę tracić z wami kontaktu. :D I wcale nie chodzi o to, że wyświetlenia idą w dóóóóół... Nie. Nie osądzajcie, mnie tak? Pfff, nie?!
A więc... więc a... węic a... Mam zamiar napisać One Shot'a.
Ta ra ra! Zrobiłabym dla was konkurs, ale w sumie czytelników coraz mniej, a ja nie umiem oceniać i bla, bla, bla.
One Shot. - z kim?
a) Femiłą
b) Federico i Ludmiłą
c) Fedemiłą
d) Fede i Lu
         czy może
e) z FEMIŁKĄ *O*
Wybierajcie <3

Może chcecie jakąś zabawę? Wykreślanka, rodzinka, kolaże, dedyki. Nwm... Cokolwiek?

I to, co sobie obiecuję, ale mi nie wychodzi. Pokomentuję i poczytam wasze blogi. :D
Ally <3

17 komentarzy:

  1. super może rodzinke?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Waham się pomiędzy c, d i e? *-* Trudny wybór... Może... E! <3 To już się nie mogę doczekać ;* Nie stracisz kontaktu spokojnie <3 Całuję ;* /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  3. wybieram opcje .... WSZYSTKIE *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram E ,hm ? może rodzinkę ?

    pozdrawiam:

    Lola<33

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram FEMIŁKĘ <3 dawno nie czytam OS z ich udziałem, ahh nie mogę się już doczekać :*
    ajj nie komentowałam długo, prawda ? ;/ jestem beznadziejna :( mam beznadziejny internet, który wyłącza mi sie codziennie i mam beznadziejną szkołę, w której mam w tyg 8 klasówek, co z tego, ze w regulaminie mogą na tydzień być 3...pff.. to nie ważne :d OK ! wracam !! <33 będę teraz cały czas komentować, maturki i egzaminy się zbliżają, co oznacza duuużo wolnego <33
    Co do zabawy: może być cokolwiek, uwielbiam wszystko <33 ehh trochę przy nudziłam ;/ dobra lece i nie mogę doczekać się One Shot'a <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super. Kocham twoje one schorty. Ale kogo wybrać?!?!. Nie mam pojęcia.
    Może a. Albo e. Tak e. Ale z a też by było fajnie. *-* Taka trudna decyzja. Ale trudno glosuje na e. Zrób rodzinę.
    Te amo
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wybieram hmm...wszystkie :) Jesteś wariatka i za to cię kocham , ale jest super :****
    udalo mi sie to wypowiedzieć na jednym wdechu ;D
    Możesz dodać wykreślanke , ankiete czy co tam i tak bede komentować <3333
    Trala trala kocham cię i czekam na rozdziałi OS
    hmm... to chyba wszystko nudzi mi sie w domu ahhh
    co tu napisać jeszcze ... o wiem JESTEŚ SUPER !!! ale to już wiesz
    ejjj oddaj troche talentu co ?
    dobrze juz się tak nie rozpisuje <33333

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, witom Cię :D
    Powiedziałam wszystko na jednym wdechu *boska ja*
    Oczywiście wybieram... kurde, ten wybór jest zbyt trudny XD Ale poproszę E *.* XD

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja w takim razie poproszę A....albo nie C ....a może jednak F ......a co mi tam POPROSZĘ WSZYSTKIE <33
    Miszczunio ALLY !!! Potrafi rozbawić zwykłym postem <3 Jesteś WSPANIAŁA :)
    Z niecierpliwością oczekuje OS który na pewno będzie wspaniały ^^
    Tralala :3 (dobra przyznaje się UZALEŻNIŁAM SIĘ OD ŻELKÓW <3 [ale po co ja to mówię] Ciii.....ja....znaczy WY nic nie wiecie !!!
    Ps. UDAŁO SIĘ na Jednym WyDeChU !!!
    Pozdrowionka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądra ja !!! Się nie podpisała <3
      W końcu jestem taka sławna i tyle osób ma takie samo nazwisko <3 ***
      VERDAS *o* wszyscy go kochamy !!!
      ~ Szanowna Ja (czyt. Kinga Verdas-Blanco) xD

      Usuń
  10. Zdecydowanie wybieram "c" xd
    Nie odpuszczę Ci Leonetty ;***
    Nie myśl sobie nawet xd
    Martyna ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana! Ja bardzo sorka, ale ja opuścić się w komentowaniu twojego bloga ;( Więc sorka i nadrabiam ^^
    Konkursik? Jeśli miałabym pomysł i chęć to spk ;-**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ally ;)
    Jesteś wielka :D Bardzo lubię Twojego bloga ;p
    Dodaj rodzinkę :)
    Czekam na rozdział szybciuuuutko.Nie mogę się doczekać :)
    Życzę czasu, weny
    Zuzka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mina Lu. Hahha
    Wybieram opcje c)

    I czekam na next!! :**


    Byłabym zaszczycona gdybyś wpadła
    martinaileonever.blogspot.com
    Buziaki ::)

    OdpowiedzUsuń