czwartek, 9 kwietnia 2015

3 w 1

KOCHANI! Uroczyście oznajmiam, że ten blog oficjalnie dobrnął do pół miliona wyświetleń! (500 000)

Nie będę się dużo rozpisywać, ale to tylko i wyłącznie dzięki wam świętujemy ten sukces. To wy odwiedzacie go i nabijacie wyświetlenia. Ja piszę tylko rozdziały. Bez was nie robiłabym tego. Dziękuję absolutnie każdemu za tak ogromną radość, którą czuję. W tym poście chciałabym wam przekazać mnóstwo informacji. Przedstawię streszczenie posta w punktach, a będzie ich 3:

1) Podziękowania i podsumowanie bloga
2) Różne gify, zdjęcia tematyczne
3) Kilka ciekawostek dotyczących bloga




1)
a) JEJCIU! Sama jestem w szoku. Oczywiście to nie ja jestem pionierką tego bloga, ale prowadząc go od paru miesięcy, czuję się jego częścią. Jesteśmy jedną wielką rodziną. Ally była matką, ja ojcem, a wy naszymi dzieci (co za porównanie). Razem starałyśmy się o was dbać oraz karmić rozdziałami. Ally jak to matka miała lepszy z wami kontakt. Ja pełnię rolę jej zastępcy, ale kocham was równie mocno, co ona. Dziękuję wszystkim, bardzo was kocham. Dziękuję obserwatorom, komentatorom, czytelnikom oraz tym, którzy zajrzeli tu przelotem, ale nabili to 1 wyświetlenie i złożyli się na wspólny sukces. Brawa dla was i wielki ukłon.

b) statystyki na dzień dzisiejszy:
Wyświetlenia: 500 000<
Obserwatorzy: 168
Komentarze: 4687
Liczba opublikowanych postów: 391
Najczęściej odwiedzane zakładki:
1. I historia (liczba wyświetleń:  15 601)
2. II historia (liczba wyświetleń: 7351)
3. One Shot'y (liczba wyświetleń: 5122)
Najczęściej czytane posty:

2159
28 lip 2013, Komentarze: 7
1553
4 gru 2013, Komentarze: 30
706
Kraje, które odwiedzają bloga:
Polska
464928
Stany Zjednoczone
4885
Holandia
4660
Niemcy
3337
Kenia
2800
Wielka Brytania
2491
Luksemburg
1591
Irlandia
1143
Rosja
1064
Francja
1055
Kraje, które zajrzały na bloga w tym miesiącu:
Polska
26675
Włochy
336
Kenia
206
Niemcy
156
Wielka Brytania
138
Stany Zjednoczone
135
Francja
122
Irlandia
109
Słowacja
48
Rosja
42



2) uwielbiam się zajmować tego typu grafiką.

Leonetta:














































Ludmiła:




















Violetta:

































Leon:















Różne

image
image














3)

Koniec historii przewiduję na ok. 60 rozdział
Historia jest ostatnia
Po zakończeniu historii odchodzę

Gify nie są zbyt wyszukane. Pewnie każdy je widział, ale co tam. Dziękuję za uwagę!
///Ari <3

4 komentarze:

  1. WOW, gratulacje <333 Jestem tu od niedawna, ale już zdążyłam pokochać tego bloga :) Gify super :* Szkoda, że odchodzisz, ale nie będę cię namawiała, bo to twoja decyzja :( Jeszcze raz wielkie gratulacje!
    Zapraszam do mnie, wróciłam po przerwie i mam nadzieję, że wpadniesz :)
    http://leonetta-para-siempre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! :*
    Co prawda trochę się zasmuciłam ze odchodzisz po 60 rozdziale no ale jeszcze trochę zostało i mam nadzieje ze zmienisz zdanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratualcje :)
    Gify <3
    Czemu odchodzisz, skoro jesteś szcęśliwa pisząć tu? :(
    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ma swój koniec. Violetta i ten blog również. Trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny
      Mój cel był taki: doprowadzić historię do końca i odejść z bloga w porę. Nie jak Ally, która powracała i odchodziła i tak kilka razy...
      Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa i proszę o wyrozumiałość
      /// Ari <3

      Usuń