piątek, 21 lutego 2014

Ally wyskakuje z kolejną notką.

Kochani... wspaniali wy moi...
Od czego by tu zacząć?
Jestem w trakcie tworzenia One Shot'a o... wow, ale szok... Leonettcie.
Co was zdziwi. Napisałam prolog, 1 rozdział i kawałek 2 rozdziału nowego opowiadania.
Czy to oznacza, że dziwaczka Ally znów wraca na bloggera?
Nie wiem... może!
(i teraz takie "Po co? Nikt cię tu nie chce")
Nadal twierdzę, że nie umiem pisać, ale tyle trudu włożyliście w to żeby mnie tu zatrzymać...
Eh, kochani jesteście. Dziękować, dziękować!
Tylko ten... Komentować One Shot'y dziewczyn bo... bo tak i już!
Laureatki konkursu: Chcecie te nagłówki czy nie? Jeśli nie - spoko. Mniej pracy dla mnie, ale jeśli chcecie to piszcie bo potem posądzicie mnie o to, że nie wywiązałam się z umowy!
Ally <3333

8 komentarzy:

  1. ALLY I INNI.
    PROSZĘ ABYŚCIE WESZLI NA MOJEGO BLOGA I PRZECZYTALI TYLKO NOTKĘ.
    TO BARDZO WAŻNE!!!!!!!
    leonetta-kocham.blogspot.com
    BARDZO PROSZĘ ZE WZGLĘDU NA BEZPIECZEŃSTWO.
    I ŻEBY NIE BYŁO TO NIE JEST REKLAMA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff jak dobrze nareszcie wracasz <3
    kamień z serca no kamień z serca
    chociaż szkoda że nie wróciłaś wcześniej
    ale liczy się to że wracasz !!!
    To czekam na tego O.S ,prologue i rozdziały


    Lola<3333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciałą nagłówek <333
    Na www.este-es-nuestro-tiempo.blogspot.com z Leonettą, Fedemiłą i Marcescą ( Wiem, ze nie lubisz, ale u mnie nie może być Fedesca :(Bo są rodzeństwem ).
    Ja też pisze OS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je je je!
    Wracasz! Może, ale...ale WRACASZ i koniec kropka!
    Maddy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. WRACAJ WRACAJ WRACAJ DO NAS !!! PLOSE Strasznie się stęskniliśmy za twym talentem <33
    Czekam na tego OS !!! i prolog i rozdziały :33 !!! Ja wiedziałam że nie zostawisz pisania <3333 !!!!
    Pozdrowionka !!! :**
    http://jesttakamiloscktoranigdynieumiera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ipppp!!!!
    TRALALALALA KOCHAM ALLY :****
    Tak, skaczę i przestać nie mogię!!!
    Wiem jestem dziwna, ale to wszystko dla tego, że mam nadzieję ;D
    PS Tu ta wariatka Martyna,(Annie Girl) ale zmieniłam nazwę (xd)
    Pzdr Martyna ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracasz ! i kropka . :D
    Umiesz pisać i strasznie mi brak twoich rozdzialow i nie tylko ;)
    wracasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce ten nagówek na 1000000000% ;***

    OdpowiedzUsuń