czwartek, 6 lutego 2014

Lalal, tralalla, hahah!

Ah, witajcie zacni człowiekowie!
Co znowu wymyśliłam? Szczerze... nic!
Chcę was tylko poinformować, że mam ferie i z rozdziałami przez te niecałe (już) dwa tygodnie nic nie wiadomo. Pracuję teraz nad jednym... Będą już wakacje, trochę nieogarniętego Fede. Mam już pomysły na ten 2 sezon, ale nie do końca... ugh! Chodzi mi o to, że w tym tygodniu pojawi się co najwyżej jeden rozdział. + zaniedbuję tumblr'a... SORKI!
Lodo, wbijaj do Polski, no!
Czy tylko ja rozpaczam, że nie będzie Lary w 3 sezonie? xD
Heheszki... to tyle... :D

5 komentarzy:

  1. Może będzie rozdział jupi;)
    Też słyszałam o Lodo że chce przyjechać do nas zaciesz
    Pierwsza ??
    Oł je bejbe ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no i Laru nie zgadzam sie Vale musi zostac ;( MUSI !!

      Usuń
  2. super że Lodo przyjedzie, Czekam na ten rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też rozpaczam dlaczego nie będzie Lary no ! ;(
    Tak Lodo przyjeżdżaj !!!

    Lola<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ja tam bardzo lubię Lare jako postać i Vale jako samą aktorkę <333 Bd za nią tęsknić :(
    Lodo w Polsce to by było fantastyczne !!! czemu oni tu nie przyjadą chociaż chcą ?? :D
    Jak o nocleg chodzi to ja tam miejsca w chatce mam sporo więc wbijać........hahaha XD
    Dobra widzę że nadmiar słodyczy daje się we znaki :D
    Kinga Verdas-Blanco <33

    OdpowiedzUsuń