piątek, 14 lutego 2014

Oppan Ally style!

Są takie chwile, gdy w życiu trzeba zejść ze sceny z godnością...
Trzeba wiedzieć, kiedy nadejdzie ta pora by się pożegnać
Coś, co kiedyś nazywałaś pasją, teraz jest twoją kulą u nogi...
Stwierdzasz, że już się do tego nie nadajesz...
Że zawodzisz samego siebie, ale też i innych...
Zapałka, która napędzała całą machinę zgasła, a ty razem z nią...
Tym akcentem chcę was pożegnać.
Długo się zbierałam, myślałam, ale stwierdzam, że to ten właśnie czas.
Ten blog to jakiś chaos.
Mogę go porównać do źle skonstruowanego roweru, który z każdym dniem się rozpadał.
Teraz stanął i odmówił posłuszeństwa.
Epilogu nie piszę. Sami ułóżcie zakończenie tego opowiadania w głowie. W ten sposób każdy będzie zadowolony.
Entre dos mudos? - blog zawieszony
Ally? - powoli przestaje istnieć
Będę tęskniła za tak wspaniałymi czytelnikami, komentatorami i ludźmi.
Żegnajcie :*
Nie mam nic więcej do dodania.
Al... Sandra




45 komentarzy:

  1. Ty sobie zartujesz prawda? Nie zrobisz tego rozdziały są świetne nie niszcz tego proszę cię!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nie niszcze tego na co pracowałaś tak długo

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieeeeeee...
    Możesz czuć się winna! Nwm, czy zostaję i sb, twoje komy strasznie mnie motywowały, tak samo jak twe jakże cudne opowiadanko. Miałam zostać do wakacji, a teraz? Ciekawe czy pociągnę do końca lutego -.-
    Ale nie o mnie tu teraz!!
    Kochana... nie, nie tak Olka!
    Ally, wariatko ty nie moja! Jak możesz robić coś takiego? Czy tobie do reszty odwaliło? Chyba tak, innego wyjścia z sytuacji nie widzę -___- Wiem, rozumiem że cię zaniedbywałam! Nie komentowała przez dłuuuugaśny czas... ALE ŻEBY AŻ TAKĄ KARĘ DAWAĆ? Dzidzia Axi płacze, bo mu ciocia Ally lizaka zabrała!
    No właśnie, ten blog był dla mnie jak smoczek dla dziecka. Niezbędny! (wiem, głupie porównanie, ale ja sama mądrością też nie grzeszę ;3 Biorąc pod uwagę fakt, iż przeze mnie nasza pani od WF ma so wszystkiego skojarzenia ^^).
    A teraz inaczej.
    MASZ WRACAĆ! ALE JUŻ! NAJPIERW TEDDY, TERAZ TY! CO W WAS WSTĄPIŁO? o.O
    Wiem, niby nic na siłę, ale już mi Cię brakuje! ;( Normalnie patrzę i stwierdzam, że ten dzionek zaczął się obiecująco, a skończył... strasznie. Czuję się jak dziecko w horrorze, takie które kryje się z szafie przed... zgniłym bananem. Eh... wychodzi moja nieznajomość strasznych filmów. Szczerze ich nienawidzę ;*
    I znowu temat zszedł na mnie -.- Zachowuję się jak Lu, nie ma bata!
    Ale powiedz, co ja zrobię bez twoich komentarzy, rozwalających tekstów, genialnych rozdziałów? No co? Popadnę w jeszcze większą deprechę -.-
    Z wyrazami szacunku
    zapłakana Olka
    na pogrzebie mojej kochanej Ally
    składa kwiaty na jej grobie ;(
    I nie może przestać ryczeć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plis, jak dotrwasz do końca tej bezsensownej paplaniny, weź mi odpisz ;***

      Usuń
    2. Miałam odpisać, a więc...
      Dziękuję ci za tak rozwinięty komek <3
      Za to, że wgl czytałaś to opowiadanie.
      Może uda mi się wykrzesać mały płomyk na epilog, ale wątpię...
      TEŻ NIE OGLĄDAM HORRORÓW! Bo zmierzch to nie horror, jak twierdzi moja telewizja -.-
      Komentować może będę dalej wasze blogi :D
      Nie płakaj. To tylko ja!
      Ally/Sandra :D

      Usuń
    3. T-t-t-t-t-y-t-yl-ko TY?!!!
      Co to niby miało znaczyć? (nie) moja kochana Ally cierpi na brak poczucia własnej wartości!! Ale nie przejmuj się, ja też ♥ To chyba każdy ma w tych... jak to tam... genach.
      Mam nadzieję, ze kiedyś wrócisz <33
      Bo na serio ja kocham te twoje opowiadania ^ ^
      Aż się mordka cieszy, jak widzę nowy *.*

      Usuń
  4. WTF!
    Kochana Allusiu...
    Nie odchodź ;(
    Będziemy tęsknić!
    Nie ważne jaką decyzje podejmiesz, zawsze będziesz w naszych sercach!
    Jak zdecydujesz, że chces zdejść, ok. Byle byś była szczęśliwa.
    Pozdro! Love i szczęśliwich walentynek! <333
    www.moja-leonetta-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam nie odchodź.. Twój blog jest wspaniały! To NIE jest żaden chaos!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, Ally... Nie...
    Weź nie rób tego...
    Kurde... Pamiętasz jak uporczywie chciałyśmy zatrzymać Teddy?
    Co się stało z tamtą Ally...
    Ona nigdy by nie chciała odejść.
    Nie chciałaby zrezygnować z tego, co osiągnęła.
    Jesteś kimś wyjątkowym Sandro.
    Tak samo Twój blog.
    Macie swój blask, swoje talenty i piękno.
    Nie odchodź. Zostań. Proszę.
    Jaki sens miało by zakładanie tego bloga, gdybyś zrezygnowała w takiej chwili?
    Kiedy wszystko jest piękne, na miejscu...
    Gdy zdobyłaś tylu czytelników, którzy Cię pokochali...
    Nie rób tego... Po prostu.
    Odpisz mi, powiedz jak bardzo się mylę, ale ja i tak nie zmienię zdania.
    jesteś kimś fenomenalnym i nie masz prawa odejść.
    nie i koniec.
    sialalalalalallalalalalala
    nie możesz.
    I wiesz co? Jak odejdziesz to foch. z przytupem.
    DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ, ALLY ZOSTAJE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałaś żebym odpisała, a więc... xD
      Dziękuję za te wszystkie miłe słowa o mnie, ale serio... Nie warto...
      Jest wielu innych LEPSZYCH ode mnie bloggerów np. taka ty, czy też inne bloggerki. Muszę zwolnić miejsce dla kogoś nowego.
      W tej historii w sumie to nic mi się nie podobało ;( Ale to nie tylko o historię chodzi...
      Kocham wszystkich czytelników, komentatorów, ale na mnie już pora.
      Po prostu!
      Miałam zostać do moich urodzinek, ale nie dam rady...
      Kocham <3
      Ally/Sandra - nie lubię sw imienia UGH!

      Usuń
  7. lalalallalaal Ally jest najlepsza ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. lalalalalalalalalaall Ally jest kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieeeeeeeeer ty nie odejdziesz ptawda ?????????????????

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możesz!!!
    Idę pogrążyć się w żalu, rozpaczy i płaczu. :(((((((((
    A tak poważnie to mam nadzieję, że pójdziesz kupić mózg i tu wrócisz <333
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mi się ryczeć zachciało , po tym wszystkim chcesz odejść ?! , eh szkoda sama nie umiem już pisać więc się nie dziwię ale ty byłaś moją inspiracją, skoro ty odchodzisz to ja też ,i już nie strajkuję , Sandra mam nadzieję że wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  14. Sandra.. Ally czy jak tam chcesz.. Nie rób tego proszę. To opowiadania to było coś. Kop pozytywnej energii po długim dniu. A teraz? Terz nic. Proszę zostań, daj sobie szansę. Mimo wszystko i tak Cię wielbię. Tęsknię juza Tobą. Nie rób tego.....

    OdpowiedzUsuń
  15. To opowiadanie *
    Teraz*
    Już za *
    Ugh... telefon -,-

    OdpowiedzUsuń
  16. Następna chce odejść? :'(
    Nie no ja się zaraz poryczę! :'(
    Prooooszę Ally nie rób nam tego! :(
    Ja tak ładnie proszę! :(
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  17. Ally zostaje!
    Głupku! Pamiętasz, jak chciałaś mnie zatrzymać przed odejściem? Jasne, że pamiętasz! Teraz to ja nie pozwolę Ci odejść! Ja to zrobiłam ze spraw osobistych, to jasne. Ci kończy się wena i to nie jest tym samym- rozumiem, ale może przeczekasz? Przecież możesz zacząć jeszcze inną historię, możesz dodawać rozdziały co tydzień, dwa, nawet miesiąc- byle byś została! Ally, no błagam Cię! Jesteś za dobrą pisarką na odejście, kupujesz?
    Kinia- zastanowiam się, czy pamiętasz debilkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Trlilolo, Alluś zostaje!
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ally jest genialna!
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  20. No niee ... :( Esto no puede terminar !
    Nie skomentowałam ostatniego bo na kompaa nie mogłam -.- ale jest swietnyy ! i caly twoj bloog i entre dos mundos i fedececsa :D i tyy ! :* i to juz nie bedzie to samo bez cb :/przemysl to jeszcze .... besooo :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie!!!!!!!!!!! Nie rób nam tego! Nie możesz!
    Jesteś cudowna, twoje opowiadanie wciąga, a ostatniego nie skomentowałam, bo czytałam na telefonie (taty) i nie chciałam z anonima, a póżniej zapomniałam i myślałam, że już to zrobiłam!
    Naprawde!! Jesteś cudowną blogerką! Masz czytelników! Rozdział możesz dawać raz na tydzień, dwa lub nawe miesiąć byle byś dała. Posłuchaj:
    Teddy też chcieliśmy zatrzymać, więc ciebie również! Twoje pomysły zawsze są świetne, pomysłowe, śmieszne lub smutne, jednym słowem cudowne!
    Nie odchodż prosze ;(
    Smutam :(
    Maddy <3 /Fran <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie odchodz !!! Proszę !!! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. nie możesz odejsć to jest jedyny blog który czytam z niecerpliwością!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. JEZUS co to jakaś moda na doprowadzanie mn do stanu krytycznej depresji =( To nie jest fajne !!!!
    UUgh musisz zostać :/ Co ja ci tu bd pisać, nie mam daru przekonywania (grrr...jak ja sb nie znoszę !!)
    Ej dlaczego ty mi...NAM wszystkim twoim czytelnikom....nie nie FANOM tak dokładnie ja jestem twoją fanką <33 I podejrzewam że większość osób czytających to cudo też :3
    Kochana jestem z tb od początku !!! Czytam wszystko słyszysz wszystko każdy post, rozdział i wszystko inne...... NIGDY SŁYSZYSZ NIGDY NAWET PRZEZ MYŚL MI NIE PRZESZŁO ŻE TO JEST CHAOTYCZNE, NUDNE CZY CO TAM SB UBZDURAŁAŚ !!!
    Patrz na komentarze ile osób uważa że jesteś mistrzem w tym co robisz :D piszesz świetnie !!! Ta historia jest niezwykła !!! taka prawdziwa :P są momenty kiedy nie wyrabiam ze śmiechu ale są i takie kiedy ryczę :) a to znak że naprawdę przemawiasz do czytelników i wzbudzasz w nich emocje a nie każdy to potrafi !!! Rozumiesz ??
    Ja nie rozumiem popatrz ile serca, czasu, wysiłku i siebie włożyłaś w tworzenie tego bloga !!! Masz stałych komentatorów.......już tyle osiągnęłaś :* Proszę zastanów się jeszcze :) jesteś genialne w tym co robisz !!! (powtarzam się ale nie wiem jak mam ci uświadomić że wielu ludzi może tylko pomarzyć o takim talencie)
    NIE REZYGNUJ, NIE PODDAWAJ SIĘ TAK ŁATWO PRZEMYŚL TO BŁAGAM :p
    (liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby, odpisz plis :*** )
    Na zawsze twoja KINGA <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, dziękuję, ale ja na serio już nie umiem...
      Spróbuję... Ale nic nie obiecuję! To już raczej moja ostateczna decyzja...
      Dziękuję za to, ze byłaś <3
      Ally :)

      Usuń
  25. TRALALALALA, NIE SŁUCHAM, NIE SŁUCHAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Ally, pomyliłaś dni! To nie Prima Aprillis!

    OdpowiedzUsuń
  27. NAPISAŁABYM CI LITANIĘ, ALE TO COS MNIE ZSZOKOWAŁO, NO, ALLY, NO, WEŹ, ODCHODZISZ, BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  28. Ally poprawiłam błędy ortoodejściowe zobacz:
    Są takie chwile gdzie, w życiu NIE trzeba zchodzić ze sceny. Zatrzymać się na niej z godnością i skorzystać z pomocy mechaników twojego bloggerowego roweru, którzy naprawiawią go pojedyńczym komentarzem. Wszystcy dają ci teraz skrzynkę z narzędziami i rower. Ale czy naprawisz rower zależy tylko od ciebie, czy się postarasz go naprawić, albo go zostawisz i pójdzesz do domu. To niestety zaležy tylko od ciebie.
    Prosze odpisz
    Jagoda ;*(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nieźle wymyśliłaś z tym rowerem XD
      Nie no ludzie... PRZESTAŃCIE! Ja muszę odejść i tyle! Nie ma innego odwrotu.
      Wywalczyliście tymi komkami tylko epilog, który się pojawi... kiedyś tam!'
      Dziękuję
      Ally :)

      Usuń
  29. Napisałam litanie (zostań) :
    Wapaniała Ally- zostań z nami
    Twórcza Ally- zostań z nami
    Super blogerko- zostań z nami
    Dobra Ally -zostań z nami
    Najlepsza Ally- zostań z nami
    Hiper-super Ally- zostań z nami
    Zapalona weno Ally- zostań z nami
    Uśmiechnięta Ally- zostań z nami
    Ally wspaniała, zostań z nami
    Ally wspaniała, pisz dla nas
    Ally wspaniała, bądz w rodzince blogspotu
    ZOSTAŃ !!!!!!!! ;/////

    OdpowiedzUsuń
  30. Opowiem ci historię która zdażyła sie..... DZIŚ
    Pewna dziewczyna Jagoda była załamana odejściem Ally, i nie tylko ona. Szukała przypadkowo blogów na których mogła by się osiedlić na dużej znalazła ich 12 kolejnego dnia straciła 5 z nich pod tak zwanym pretekstem "Jak Ally to ja też przykro mi ;('
    No i zobacz przez ten twój rower ktòrego nie chcesz naprawić wjezdza na niego pozostawionego na ulicy kolejnych 20 rowerów które jechały za tobą i dzięki tobie OGARNIASZ ?!?!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahahahah, wreszcie!!!!!!!!!!!!!!
    ODCHODZISZ!!!!!! LALALALALALLALALALALALALAL! <333333333333
    Kocham cię za to, że odchodzisz!
    Wreszcie, nareszcie, w końcu!
    Nienawidziłam cię całym sercem!
    Wreszcie twój blog nie będzie zawalał netu.
    Każdy tylko Ally to Ally tamto... JEJEJJEJEJEJEJEJEJEJEJEJEJJE!!!!!!!!
    Kocham cię szczerą nienawiścią <3333333333333333333333
    JEJEJEJEJEJ! Kurde, ale się cieszę.
    Uśmiech na twarzy gwarantowany lalalallalalalalalal
    I teraz wszyscy będę wpadać na mój blog!
    SUPER, ZAPRASZAM DO SIEBIE tinita-violetka.blogspot.com wpadajcie i zostawiajcie POZYTYWNE KOMKI!
    ~~TINITA~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WRESZCIE!!!!!! Wreszcie ktoś, kto chcę bym odeszła xd
      Tę reklamę to se w dupę wsadź :P
      Ally :>

      Usuń
    2. Nie przejmuj się tą debilką Tinitą, Alluś :*

      Usuń
    3. Tinita ogarnij się owszem wpadne na twojego bloga pospamoać jesteś chora ,a ty
      Ally piszesz świetnie i nie przejmuj się dzieckiem z atakami Down'a , pisze o Violettcie chociaż nic o tym nie wie , w ogóle to ile one ma lat ? 5?nie no dobra 6? więc niech nie podskakuje dziecko dziwne że w ogóle wie jak się zakłada bloga ?xD , a ty Ally jesteś świetna więc mam nadzieję że wrócisz


      Lola<3333333333333333

      Usuń
    4. A propo Tinita dla takich dzieci jak ty to PANI Ally mam nadzieję że umiesz to popranie napisać (już nie mówiąc o wymowie)

      Lola:>

      Usuń
  32. Smutne,ale twój wybór. Tragiczne, ale co mogę powiedzieć. Będę ryczeć ( nie, poprawka już ryczę ), ale kto się przejmuje mną. Ally walcz proszę! Masz talent, nie marnuj go. Nie poddawaj się, nie przez przypadek.
    PS. Zostaw jakiś znak po sobie, proszę.
    PS2. Tak bardzo mi, nam zależy na tym abyś została. Mam deprechę, czuję to po kościach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam tak samo, nie marnuj swojego talentu, jest niezwykły

      Usuń
  33. Masz ogromny talent, nigdy jeszcze nie czytałam tak dobrego opowiadania... Będziemy tęsknić <3

    OdpowiedzUsuń