wtorek, 18 lutego 2014

KONIEC SPAMU, NIE WYRABIAM!

Kochani... (zaczyna się miło)
Grzecznie proszę... NIE SPAMOWAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Widzę wasze ogromne zaangażowanie, ale ja jak na razie nie zmienię zdania!
Chyba, że wolicie żebym tak, jak Teddy udostępniła bloga tylko dla zaproszonych = dla nikogo
Dziękuję za wasze komentarze. To miłe, ale czy wy nie macie innych zajęć np. no nie wiem... SWOJE ŻYCIE?!
KONIEC NARODOWEGO SPAMU! xDD
Jeśli was to ucieszy to zaczęłam prolog zupełnie nowego opowiadania ALE TO NIE OZNACZA, ŻE WRACAM!!!!!! Nie wykluczam możliwości, że nigdy go nie opublikuję. Wiecie jaka matma jest... matematyczna? Taka nie do ogarnięcia + w piątek do 17 w szkole na treningu do koszykówki. ZAZDRO CO? Nie, lepiej nie. - z innej beczki xd po co podkreślone? yyy... Nie wiem...

Teraz do drugiej części "nie wyrabiam".
Laureatki konkursu: Z kim nagłówki? Opisać dokładnie albo mniej więcej... Może pod komkiem lub na poczcie fanki.leonetty@tlen.pl albo na GG.
Zaprosiłam was już do autorów. Teraz wystarczy wejść na gmaila i potwierdzić.
Nie zgłosiła się jeszcze Fran Love i Pauline Verdas... -.-
Srutki tutki... To tyle? XD



8 komentarzy:

  1. ... chyba Cię wkurzyłam tym swoim spamem...
    ... przesada?
    ....ale...
    ....ja...
    ....
    ....
    ... KOCHAM CIĘ ALLY <3333.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i no ten tego... zapomniałam się podpisać, a wiesz...
      Tyle Nikolett W jest na tym świecie, więc...

      Nikoletta :*

      Usuń
  2. Moja wredota jest juz taka sławna, ahh ^^ Nie, no, może go udostępnię, tak dzisiaj se myślalam xD Ja czekam na post z tytułem: Odbiło mi, wracam!
    Pozdrowionka, Ally, wszyscy nie chcą żebyś kończyła, słuchaj sie nas xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Matma to najlepszy przedmiot w szkole ^^ Najprostszy ^^ Dobijam he xD

      Usuń
  3. Oj wkurzyłam Cię spamikiem :(
    Nie krzycz na mnie :'(
    PRZEPRASZAM ;)
    Nie dawaj mi kary na komputer, wszystko byle nie to (xd)

    A SPAM BYŁ BO CIĘ KOFFAM :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no co to ma być?! Prolog jest to wracaj do nas wnet! (kude gupie rymy (ten błąd celowy (poprostu nie czytaj nawiasów x D).).)
    Matma jest głupia! Nie lubie jej! Wole infe ;P
    WRACAJ!!!!!!!!
    hah tylko nie blokuj ;D
    Maddy <3

    OdpowiedzUsuń