poniedziałek, 17 lutego 2014

Wyniki konkursu na kolaż/przeróbkę

INFO DLA TINITY: TO WSZYSTKO TO SĄ PRZERÓBKI
Wiecie, musiałam to dodać bo dziecko by nie zrozumiało i by wielką aferę robiło...

NIE WRACAM! Nadrabiam tylko zaległości. Dziś (okropny dla mnie dzień) 17 luty (koniec ferii), a więc również czas na ogłoszenie wyników na przeróbkę i kolaż. Zgłoszeń nie otrzymałam zbyt wiele... Jednak każda praca miała to "coś" w sobie.
Przeróbek - 2
Kolaży - 4
Niewiele, ale postanowiłam, że każda z dziewcząt otrzyma nagrodę, by było sprawiedliwie. Zacznijmy może najpierw od przeróbek.
Tutaj nie umiem się zdecydować... Obydwie prace są ciekawe i widać, że bloggerki włożyły w nią dużo wysiłku... Postanowiłam w tym wypadku zrobić remis. 

Francesca Love































Każda z nich miała ciekawy pomysł dlatego z pewnością zasłużyły na 1 miejsce.
Nagrody:
- nagłówek by Ally 
- reklama bloga przez dwa tyg
- dedykacja rozdziału  - heheszki... rozdziału nie będzie
- możliwość wglądu do next rozdziału  - i znów... hehehe.... możliwość wglądu do OS, którego jeszcze nie skończyłam
- możliwość zostania autorem bloga przez kilka dni *

GRATULUJĘ DZIEWCZYNY!


Dalej... KOLAŻE!

I tutaj... kurde, ja nie powinnam organizować konkursów. Dlaczego mnie nie powstrzymaliście? DLACZEGO?
1. miejsce - Ariana i Jagoda Krempa - nagrody, te co w przypadku przeróbki zdjęcia
2. miejsce - Kinga Verdas - Blanco i Pauline Verdas - nagłówek, reklama bloga przez 2 tyg, zostanie autorem bloga przez 1 dzień*
Pauline Verdas


Jagoda Krempa

Ariana

Kinga Verdas-Blanco








































































Nagłówki zrobię, kiedy będę miała chwilkę czasu.

Wszystkich zwycięzców proszę o zostawienie komentarza pod tym postem z adresem gmail w celu odnalezienia was i waszych blogów oraz konta blogger. W innym przypadku nagroda przepadnie. 

Przyszli chwilowi autorzy bloga: 
a) prawa:
- możecie opublikować posty z reklamami swoich blogów
- możecie publikować tutaj swoje One Shot'y
- możecie zorganizować zabawy
- możecie przeglądać statystyki bloga
- możecie przejrzeć wszystkie komentarze albo ich część w funkcji "komentarze"
- możecie przejrzeć wszystkie zakamarki, nieudostępnione dla zwykłego czytelnika
- możecie kopiować wszystkie zdjęcia i gify

b) zakazy:
- zabraniam zmieniania czegokolwiek od nagłówka, po posty, listy czytelników, ustawienia bloga, szablon, układ oraz nazwę itd.
- zabraniam usuwania komentarzy, postów itp.
- zabraniam wulgaryzmu w postach
- zabraniam obrażania kogokolwiek w postach
- zabraniam podszywania się pode mnie, zaczynając od sformułowania "Ally kazała powiedzieć..." itp.

W razie jakichkolwiek niezgodnością, bądź pytań piszcie śmiało: 48637673
Te zakazy mogłyby was jakoś zniechęcić do mnie albo odstraszyć, ale mam nadzieję, że rozumiecie o c mi chodzi. Nie chcę potem jakiś niezgodności... To chyba tyle.

26 komentarzy:

  1. Faktycznie trudny wybór <33 wszystkie są śliczne (oprócz mojej rzecz jasna) !!!
    Ale fajnie że mam 2 (powinnam w ogóle nie dostać xD) !!!!
    http://jesttakamiloscktoranigdynieumiera.blogspot.com/ ZAPRASZAM DOPIERO ZACZYNAMY !!! <33
    Hahaha.....ale mam zaciesza =D !!!
    ALE JA SIEM GNIEWAM BO ODCHODZISZ !!! :( BEDE PŁAKAĆ !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym cię prosić o adres gmail? Zapomniałam, że bez niego cię nie dodam xd
      Ally :D

      Usuń
    2. HA! Podpisałaś się Ally, a to coś znaczy x DD

      Usuń
    3. Przyzwyczajenie xd
      Zresztą lubię mój były nick :D
      Ally :>

      Usuń
    4. jaki tam były? (xd)
      TERAŹNIEJSZY <3
      Właśnie mam do cb pytanko...
      A mianowicie czy jest szansa, że wrócisz? ;3

      Usuń
    5. kindziawazydrag@gmail.com Proszę <333

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim!!!
    I... ryczę...
    Nie pogodzę się z tym, że odchodzisz, booo...
    NIE ODCHODZISZ!!!
    KC ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje!
    Gites wszystko ;3
    Ale szmutam, bo odchodzisz ;(
    WRACAJ!!!!!!!!!!!!!!!
    Maddy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. znikaj na zawsze ze świata nas prawdziwych VLOVERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SELENA ZARĘCZYŁA SIĘ Z RUGGERO ?????????????????????? A CO Z LODO ?????????????????
    ~~TINITA~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwych?? Co myślą że powstały pieniądze z Violettą?? Heh

      Usuń
    2. Tinita!
      To wszystko to są przeróbki! -_-
      Ile ty masz lat dziecko? -,-
      Przeczytałaś dwa pierwsze zdania?!

      Ada Verdas

      Usuń
    3. Boże -.-
      BRAK SŁÓW (xd)
      Pierwszy raz spotkałam tak głupie dziecko :D

      Usuń
    4. NIE WYGANIAJ MOJEJ ALLY !!!!!!!!!!!!!!!! JAK MOŻESZ !? Ty się nazywasz "prawdziwym vilovers", serio ? :D :D
      hahahahah serio ? Tak Ruggero, zaręczył się z Seleną !! beka :D :D oj dziecko, dziecko... ;)


      Usuń
    5. Boziu co za bachor! x DDD
      I ty to prawdziwy v-lovers?
      Czytaj ZE ZROZUMIENIEM!

      Usuń
  5. Ochy achy dziëkuje ;***
    1 miejsce What?!?
    Prosze:
    violacamifran@gmail.com
    Jeszcze raz Dzięki
    JAgoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaa!!!!!!
    Zajęłam 1 miejsce!!!!
    Wciąż nie mogą w to uwierzyć!!!!!
    Mój gmail: ada.sko2003@gmail.com
    Adres bloga: http://leonetta30loveforever.blogspot.com/
    Nazwa blogger: Ada Verdas
    Yeeeeeeeey! :P
    Mam ochotę krzyczeć na cały blok (tak mieszkam w bloku, niestety)
    Ally NIE ODCHODZISZ, NIE MA TAKIEJ OPCJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zrozumiano?

    Ada Verdas <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak więc obiecałam ten dłuuuugaśny komentarz, więc jest (xd)
    (to wyszło takie "listowate", ale cicho :D
    Kochana Ally!!!
    Błagam Cię nie krusz naszych serduszek, które tak teraz cierpią... Powiedziałaś w ostatnich postach, że się z nami żegnasz, ale do Nas (Twoich wiernych fanek) to nadal nie dociera. Wiem, że nie komentuję od początku, ale w bloggerowej rodzince istnieję od grudnia tamtego roku. O twoim blogu przeczytałam dopiero na początku stycznia. Poświęciłam całe dwie noce na przeczytanie rozdziałów. Pomijając już fakt, że nie śpiąc 2 noce poszłam do szkoły i napisałam test z matmy na 4!!! (taki tam szpan :D (xd)) OK! Pominę już ten nie bardzo istotny fakt... Kurcze, jaki ty masz cel w tym odejściu?! Rozumiem ciężej Ci się piszę, ja wszystko to pojmuję... Lecz możesz dajmy na to zrobić konkurs na pomocnika! Uwierz mi dla każdego to był by ogromy zaszczyt być korektą bogini świata Blogspotu przynajmniej w tej kategorii. Zapewne tych "błędów" było by maleńko, jak nawet nie wcale. Kolejną sprawą jest Twoje "wypalenie się" kochana ty się NIGDY nie wypalisz. Gdzie się podziała ta osoba co była cholerną optymistką?! Co tak bardzo chciała udowodnić Teddy, że jest wielka!!! Tamta Ally była dużo lepsza... Walczyła o swoje i nigdy w świecie nie zamierzała opuścić naszej rodziny! Albo to jak napisałaś, że prędzej czy później na bank o Tobie zapomnimy. Nie wiem jak inni, ale u mnie gdzieś głęboko zawsze będziesz Ty... O! Mam jeszcze jeden przykład! Pisząc w komentarzu "ja to tylko ja" (czy coś w tym stylu) dołożyłaś oliwy do ognia! Ty to AŻ Ty!!! No dobra na tym kończę miłą część komentarza.
    Przenieśmy się do tej mniej miłej sprawy...

    UWAGA!!!
    Treścią tego co przeczytasz na dole nie zamierzam Cię urazić tylko dać Ci pewne sprawy do przemyślenia!!! Pisząc to w żadnym wypadku nie przyjmuję krytyki. Znajdują się tutaj te same pwody, które od dziecka wpajała mi rodzina! Wszelkiego rodzaju reklamację przyjmuje moja mama, babcia, ciocia itd... (xd) Dobra to na tyle ile musisz wiedzieć zanim przejdziesz dalej i poznasz moje nie miłe oblicze :D
    PS Tak tylko przypominam, że czytasz na własną odpowiedzialność!!!

    Od czego by tu zacząć?! Hmmm... Wiem! Na początek zgłaszam sprzeciw dotyczący Twojego odchodzenia! Kategorycznie NIE i jeszcze raz NIE!!! możesz nam tego zrobić! Ally... Palma Ci odbiła, masz gorącze, złapałaś jakiegoś złośliwego wirusa, a może złapał cię atak tak zwanej: "głupawki niebezpieczniej" (xd) Wiesz co to takiego? Zapewne Twoja odpowieź brzmi właśnie nie, ponieważ ta oto choroba to wytwór mojej wyobraźni... :D Głuwkowałam się dla Ciebie! Doceń to... A wracając do tematu, to oznacza, że w danym okresie robisz dziwne rzeczy.Nie panujesz nad sobą, cociaż myślisz, iż wszystko jest wpożątku to bardzo, bardzo mocno się mylisz! Nic tylko sobie strzelić kulką w łeb! Właśnie pozbawiłaś mnie wszelich przyjemności!!! Nie ujdzie Ci to na sucho, oj nie!
    Dobra trochę zeszłam od tematu, a wracając do niego i moich "najepszych rad" (xd) to pragnę ci przedstawić pewną historię: (oto cz. 1 sorka, że w częściach, ale jest "troszeczkę za długie jak na jeden komnetarz (xd))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (I tutaj cz. 2 (ostatnia) mam cichą nadzieję, że to coś wskóra)
      Dobra trochę zeszłam od tematu, a wracając do niego i moich "najepszych rad" (xd) to pragnę ci przedstawić pewną historię:
      "Był piękny letni dzień mała Martynka i jej mamusia poszły na spacer. Dla dziewczynki miał to być dzień sukcesów, a jednak nie...
      6-latka prowadziła swój rowerek na dwór. To właśnie tego sierpnowego poranka miała wsiąść na rowerek bez doczepianych z boku kółek. Podekscytowana blondynka czekała na ten dzień od dawna. Wydawało jej się wtedy, że od razu pojedzie sama i wszystko będzie idealnie. Miejscem,w którym to niezwykłe zdarzenie miło mieć miejsce był pobliski park.
      W końcu mama po długich namowach puściła córkę. Rozpendzony rowerek z hukiem wjechał w drzewo. Mała Martynka podniosła się z brudnej ziemi i otrzepała. Niedługo po tym zaniosła się donośnym płaczem. Jeszcze bardziej dobiło ją to, że rozwaliła kolano i przedziurawiła ulubione spodenki. Tego felernego dnia postanowiła, że nigdy więcej nie wsiądzie na tą maszynę.
      Następnego dnia w przedszkolu usłyszała, że Zuzia (jej najlepsza koleżanka) jeździ już sama na dwukołowym rowerze. Strasznie zazdrościła swojej przyjaciółce, ale nikomu nie mówiła tego głośno, bo inne dzieci wyśmiały by ją. Jak zwykle o tej samej godzinie tata odebrał swoją pociechę i zawiózł do domu, a sam pojechał do pracy. W mieszkaniu na 6-latkę czekała mama. Od razu zauważyła, że coś jest nie tak, ponieważ jej dziecko nigdy nie chodziło smętne. Po wysłuchaniu córeczki dała jej taką radę: (od aut.: Uwaga, bo to jedna z ważniejszych części moich wypocin! ;*) Życie nie zawsze jest kolorowe, lecz to Ty sam decydujesz o odocieniach w jakich będzie Twoje... Są trudności i wiele razy nawet jeśli uważasz, że nigdy Ci się nie uda, to postaraj się utrzeć nosa wszystkim, którzy cię poniżają , krytykują, twierdzą,że nie dasz rady lub po prostu samej sobie. Prolemy są po to by je rozkruszać. Pamiętaj nigdy nie mów nigdy. Zrób co się da, nawet tylko po to by mieć dobrą zabawę oraz pokazać innym, że jesteś NAJLEPSZA!!!
      8 lat później owa blondynka ściga się z chłopcami na BMX-ach." Uff skończyłam... Jezu po raz pierwszy opowiadam komuś o moim życiu... (xd) Proszę nie komentować tego ostatniego zdania -.- Masakra... ale pomińmy moje życie i skupmy na właśnie twoim blogu. Mam nadzieję, że to coś da...
      No nic... Nie byłabym sobą gdybym nie narzekała, a więc...
      Epilog-> Nie wierzę w ludzi. Sen? Violetta i Diego? [Ugh] Gzie się podziała Leonetka? Co z Lu i Fede? Co z moim Leosiem? Dieletta! (masakra) Ale pomimo to jest ZAJEBIŚCIE <3
      Skończyłam narzekanie (xd) No to teraz Cię ochrzanię za to, że odchodzisz:
      Nie mam zielonego pojęcia co nakłoniło cię do podjęcia tak brutalnej decyzji, ale stwierdzam, że to był spontan. Kochana chcesz mnie odwiedzać w szpitalu psychiatrycznym? Myślę, że nie. Popadnę w deprechę i skoczę z postu na trampolinę (xd) (tak, wiem ja i te moje "groźby") Co ty takiego w sobie masz chciałam cię opieprzyć, a efekt jest odwrotny :D
      Teraz jeszcze jestem miła, ale nie chcesz wiedzieć co będzie potem :) Żeby potem nie było, że nie ostrzegałam... Boże dobry daj naszej Ally trochę rozumu... Ostatnio chyba jej się zgubił... (matko skończyłam pisać. Uff... Wiesz ile czasu mi zajęło to pisanie i wymyślanie mądrych zdań?! Mój móżg się troszeczkę przegrzał (xd) 3 godz na Ciebie zmarnoałam, uszanuj to :D)

      PS Wszystko pisałam sama, żeby nie było, a ta historia jest jak najbardziej prawdziwa :)
      PS2 Przemyśl to jeszcze, ploose ;3 I odpisz błagam!!!

      PZDR Martyna ;3

      Usuń
    2. Sorka za błędy ortograficzne, ale to było tak "na szybko" (xd)

      Usuń
    3. Widzisz TO !!! Szcuneczek Martyna (Annie Girl) !!! Ta to się postarała <33 i to wszystko dla naszej ALLY cudowniej co zachorowała !!! biedulka my już cię wyleczymy <33 i ZOSTANIESZ !!!
      To jest dowód naszej miłości do cb :) do twoich opowiadań, głupich tekstów i tego wszystkiego <333
      Dołączam się do komka wyżej (jeśli mogę) BO TY KURCZĘ JESTEŚ DLA NAS WZOREM, JESTEŚ NASZYM MISZCZEM !!!!
      Weź no nie możesz tak po prostu odejść zostawić nas !!! NIE NIE i jeszcze raz NIE !!!
      Jak trzeba bd to pojadem do cb to domku (nie wiem jak ale coś się wymyśli !! xd) i osobiście wybije ci z główki to całe odchodzenie !!! Zrozumiano ??
      Za moich czasów to nie robiło się takich rzeczy.....ty jesteś dla nas BARDZO BARDZO BARDZO WAŻNA <33 no bo te komy, protesty i to wszystko jest po to abyś jednak zrozumiała i zmądrzała ale też żebyś uwierzyła w sb !!! Bo piszesz (już to mówiłam z milion razy ale powtórzę jeszcze raz) BOSKO GENIALNIE CUDOWNIE i takie tam.....
      NIE ŁAM NAM SERC PROSIMY :3 NIE OPUSZCZAJ NAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. Jak będzie trzeba to założę stronę "Ally nie odchodź" (xd)
      Zbiorę sobie team do bloga i będziemy ci spamować, pisać, nawiedzać aż w końcu...
      DLA ŚWIĘTEGO SPOKOJU DO NAS WRÓCISZ!!!
      <3 KC, KC, KC <3

      pzdr Martyna ;3
      PS Lalalalala Ally zostaje ;***

      Usuń
    5. TAAAAAAAAAAAAAK !!! popieram to wszystko tu na górze w 10000000000 % !
      Ally, przemyśl to jeszcze, wiem, że nas kochasz ;33 a my ciebie, całym seruuudszkiem !! <3333333

      Usuń
  8. lalala Ally zostaje, bo tak i już
    No i kazałaś podać adres bloga to prosze
    opowiadania-o-violettcie.blogspot.com no bo Ally zostaje i Już

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahahhahaah beka :D zajęłam 1 miejsce, tylko jakim cudem ? :o :o Pierwszy raz w życiu coś wygrałam, jaram się ;333 no to tak, mam ci podawać g-mail ? :D joasia3099@gmail.com, proszę :)
    Jeszcze raz...nie wiem czemu zajęłam 1 miejsce, DZIĘKUJĘ <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. pausiu2607@gmail.com
    http://este-es-nuestro-tiempo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A więc kolarze i przeróbki piękne ale Ally nie potrzebnie pisałaś te dwa zdania
    bo Tinita to chore dziecko i tak uznało że Ruge i Sel są zaręczeni więc nie potrzebnie
    się męczyłaś po prostu już na nią ręce opadają kto jej w ogóle założył blogger ?
    bo ona tego na pewno nie ogarnia (mówię o Tinicie rzecz jasna bo okim innym chyba już głupszego człowieka nie ma na tej planecie !!!) A ty Ally nie przejmuj się chorym dzieckiem z atakami downa tak jak wspomniałam
    dziwi mnie tylko kto jej bloga założył ?! ale ja na twoim miejscu zrobiłabym jej nazłość i została na blogu
    a zwłaszcza byś uszczęśliwiła Lolę i innych

    Lola<3333

    OdpowiedzUsuń