piątek, 10 stycznia 2014

200 tysięcy wyświetleń. AWWWWWW!!!!!!!!!

Witajcie, witajcie!
Jejciu... 200tys. wyświetleń. WOW! JEJCIU! AW! i te inne duperele. Nawet nie wyobrażacie sobie, jak się cieszę. <3333
 Zacznijmy może od spraw organizacyjnych.
Plan na weekend. (Nie wiem kiedy. Pewnie w niedzielę)
a) zabawa "szybka wykreślanka".
b) Zabawa "szybka wykreślanka" będzie aktualizowana bardzo często, a w ankiecie obok będziecie głosować(sami zobaczycie)
c) po wielkim, poprawka "wielkim" finale wykreślanki opublikuję One Shot'a o Leonettcie mojego autorstwa
d) spośród wszystkich obserwatorów wylosuję jednego, którego będę promować na blogu przez tydzień. Losowanie będzie przypadkowe i dosłownie każdy może wygrać. Nie wiem jeszcze jak to zrobię, ale na pewno nie będzie ono ustawione.

OKAY, LUDZIE! Przechodzimy do pierwszej części, w której zebrałam bloggerów, którzy najczęściej komentują moje wypociny. Chcę wam za wszystko podziękować. W dużej mierze to dzięki wam jeszcze sobie nie odpuściłam. Pomagacie mi, nawet nie wiecie jak bardzo. Poznałam wspaniałych ludzi dzięki blogowi. Chcę ich teraz wymienić i wypowiedzieć się o niektórych w kilku słowach oraz podać linki do ich blogów:

- Viluśka/Mary/Maryśka - jejciu, grzechem by było gdybym nie zaczęła od ciebie. Jesteś ze mną od początku, serio. Pamiętam jak razem miałyśmy po 2 tys. wyświetleń. Nasza przyjaźń przetrwała 5 miesięcy i rozwijała się z każdym dniem. Były momenty, że całą noc miałyśmy tematy do rozmowy na GG i z żalem żegnałyśmy się o 4. Teraz może nie klei nam się za dobrze, ale założę się, że to chwilowe. Mogłabym rozpisać się o tobie na cały ten post, ale eh... nie mogę :D KOCHAM CIĘ, MORDKO TY! i bonus dla ciebie PARABOLE TAŃCZĄ!

- Ariana - twoje komentarze (mówiłam ci to) sprawiają, że gęba mi się śmieje. Są takie piękne, ale nie tylko za nie cię uwielbiam. Nasze rozmowy do 4 w nocy na GG i takie "Już idziesz spać?" KOCHAM! Uwielbiam twój optymizm i całą ciebie. Dziękuję, że jesteś <3

- Teddy - Zakochałam się w twoim opowiadaniu od pierwszego wejrzenia. (nie ma to jak prawdziwa miłość). Normalnie zarwałam noc, ale przeczytałam wszystko. Nic nie ominęłam. Kocham te twoje teksty, blogi, opisy na GG, rozmowy. Jesteś cudowna!!!

- Karolina Potworek - opuściłaś nas, ale ja i tak ci dziękuję, że byłaś. Nie znam powodu, dla którego nie odzywasz się do nas.. Nie mam ci niczego za złe. Dziękuję ci, po prostu. KOCHAM <33

- Emma Castillo
- Nicol Verdas
- Gabi Verdas
- Roksana Ambrezja
- Axi Verdas Tavelli
- Naty Dominiguez
- Kasia Verdas 
- Olivia/Francesca
- Lola
- Andżelika Glapa
- Andżela Verdas
- Jagoda Krempa
- Zuzanax
- Marcela Ferro
- Kinga Verdas Blanco
- Margaret
- Karolina K
- Daria Adamczyk
- Monika Blasia
- Caroline Verdas Łodyga/Scarlett Walker  
- Mala12
- Rozi Mini
- Tyna Blanco
- Kinia
- Avery
- Tyna Varn
- anonimy
[...]
Ok, wzięłam tych, którzy najczęściej komentowali 5 ostatnich rozdziałów. Oczywiście mądra ja nie wymieniła wszystkich... Sorki, ale leniem jestem :/

KOCHAM ICH <333
DAAAAALEJ!

Zastanawiałam się czy tutaj nie ujawnić wam mojego ryja... Po zastanowieniu zrezygnowałam ponieważ bo iż gdyż przed nami cała "impra na blogu" jak to Teddy mówi, a nie chcę was znokautować dlatego nie. Dziękować mi!

Tam, tam, tam! Zmieniam znów nagłówek ;D (niedziela)

A teraz statystyka bloga:

Komentarze: 3185
Obserwatorzy: 99
Posty: 291
Wyświetlania: 200 214

Em... am... um... to wszystko w tym poście? Nie wiem co mogę jeszcze wam objaśnić czy cós... Pakiet fotek? Nie... je możecie znaleźć na moim tumblru... I TERAZ MAŁA REKLAMA!
 *Martina*
*Jorge*
*Lodovica*
*Alba*
*Ruggero*
*Mercedes*
*Nicolas*
*Xabiani*
*Candelaria*
*Facundo*
*Samuel*
*Valeria*

Na sam koniec chcę wam wszystkim jeszcze raz podziękować. Za komki, za wyświetlenia, za obserwatorów, za rozmowy na GG, za pytania na asku, za uczestniczenie w ankietach, za dobre słowa, za polecanie mojego bloga na swoim, za to że wytrzymujecie ze mną, za to że znosicie moje humorki, popieracie chore pomysły, ogl za to, że jesteście. Wspomniałam to w poście z okazji 100tys. wyświetleń, ale podkreślę to znowu: To wy tworzycie tego bloga. Bez was już dawno byłby usunięty, serio! Ja... ja tu jestem tylko nieistotną osóbką na tle V-lovers, która z nudy, ale i zamiłowania do pisania tworzy jakąś historię, którą potem spisuje dla was. OSTATNI RAZ: WIELKIE DZIĘKI <333333333
Nie, czekajcie... czegoś mi tu brakuje... kogoś! Jorge, jak mogłeś zniknąć mi z posta na tak długo? Już cię dodaję, skarbię <333 (wyobraźcie sobie, że jak czytaliście to na górze, to tego zdjęcia nie było... XD)

PS: A więc... Kochani... Przewspaniali... Cudowni... Kochani#2... Chcę was poinformować o czymś, co chyba powinniście wiedzieć. Może to nie najlepszy moment czy cós, ale nie chcę potem żebyście byli zdziwieni, a więc...
50 rozdział - ostatni rozdział na tym blogu, bynajmniej tego opowiadania...
Później albo zmienię historię na tę z Entre albo po prostu skończę działalność na blogach jako "Ally". Nie, nie zmieniam nazwy :P i teraz ludzie mówię na serio. To nie żarty, prima aprilis, to tylko fakt. Dziękuję za uwagę. Do następnego posta (wykreślanki)

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ygh, od czego mam zacząć?
    Boże, aż mi się łezka w oku zakręciła!..Ja na serio nie wiem co powiedzieć, bo przecież to tylko ja i nie jestem wcale jakaś wspaniała i nie wiem czemu zaczęłaś ode mnie! Fakt, rozmowa nam się ostatnio nie klei, ale ciii...NEVER MIND HUNNY!
    Jak ty ze mną wytrzymujesz? Ach, no tak, bo ty też taka jesteś ty mój beboku <3
    PARABOLE!! MUHAHAH!! KOCHAM CIĘ JESZCZE BARDZIEJ!
    I teraz ja się dokładam do podziękowań od panny Ally:
    Ja również dziękuję wszystkim, którzy czytają tego bloga, bo dzięki nim moja ukochana Sandzia nie odeszła z bloga tak jak miała w zamiarze i to już nie jeden raz. Dziękuję tym osobą, które komentują wcześniej za mnie z powodu mojego nierozgarnięcia i zakazu korzystania z internetu w tygodniu ;3
    Dziękuje wszystkim tak samo, a nawet mocniej niż Ally, bo gdyby nie wy, to nie mięlibyśmy tego zajebistego bloga (ona się nie przyzna, że jej się podoba, ale to uparty osioł jest, ona tak ma, ale ogólnie na pewno bardzo jej się podoba ;3)
    ŻAŁUJCIE LUDZIE, ŻE TA KOBIETA WAM NIE WSTAWIŁA FOTKI!! JEST ŚLICZNA! MUSZĘ TO PRZYZNAĆ!!
    Do tego tak- żadna reklama nie jest zła ;3
    Gratuluję ci tych 200 tys. wyświetleń, każdego komentarza i wszystkiego innego!
    Życzę Ci kolejnych 200 tys. wyświetleń, może nawet więcej, ale chcę żebyś wiedziała:
    Pomimo tego co zrobisz, zawsze będę cię wspierała i wiem, że wszyscy czytelnicy także ;3
    NO LEÓN, KUFFA GDZIEŚ TY BYŁ!!! xDD
    CZEMU. NIE. MA. CIĘ. NA. GG?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    Mary <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, wiem ostatnio marnie komentuję ale to się zmieni, zostałam wimieniona jejejej,dobra dosyć o mnie szkoda że nie wrzuciłaś swojej foty, eh czego by Ci tu życzyć(wiem to nie urodziny , ale co tam) więc życzę ci a byś miała co raz więcej wyświetleń i komentarzy , zasłużyłaś, jeszcze raz gratuluję


    Lola<33333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Ally, skarbie, słoneczko, kochanie ty mojeee <33 co ja mam powiedzieć ? DZIĘKUJĘ <333
    w 200% zasługujesz na tyle wyświetleń, tych wspaniałych komentarzy, zasługujesz na wszystko co zrobiłaś na tym blogu <3
    jejku ty sobie nie wyobrażasz jak to przeczytałam, jaki banan mi się zrobił na buzi, ja też ciebie koooochaaaam ! ♥ :D jeszcze raz dziękuję za to i DZIĘKUJĘ, że jesteś i nas do tej pory nie zostawiłaś ( i błagam nie rób tego ;( ) <33 To co ty tu robisz, to to jest cudowne, ja nie umiem tego opisac, ja poprostu kocham twojego bloga, twoje opowiadanie, twoją historię, twój styl pisania <33 Kocham ciebie całą, masz tak świetną osobowość, że ojejku <33
    Taaak te nasze rozmowy do 4, uwielbiam...wgl to gdzie ty teraz jesteś, ja tu na ciebie czekam !! ♥
    Jejku... dziękuję#4 za takie wyróżnienie, aż się wzruszyłam ;( <33
    HAHAHAHAH A JA WIDZIAŁAM TWOJE ZDJĘCIE I JESTEŚ MEEGA ŚLICZNAA <333
    jak wejdziesz na GG, to zobaczysz mój opis, napisałam go przed tym postem, jakby co :D Jak tylko weszłam an bloga, a tu takie ponad 200 tyś.... GRATULACJEEEE <3333
    Nie wiem, zapomniałam o czymś... ? Możliwe :D i tak przecież ci to jeszcze raz wszystko napisze na GG, wiec spoko :D
    na koniec jeszcze WIELKIE GRATULACJE I DZIĘKUJĘ <3333
    FELICITACIONES ! ( tłm. gratulacje :p)
    i czekam an kolejny rozdział i te zabawy <333
    ~Ąriana <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :-)
    I dziękuje za wymienienie mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki!
    Tylko mi nie odchodż z bloga! Już wystarzczy, że ja chce i co wtedy? To ty jesteś w mojej ulubionej czwórce, więc w pewnym sensie to ty mnie zainspirowałaś :D
    Możesz wymienić na Entre dos mundos <3
    Fran <3333
    PS. Dziękówka za wymienienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    Cieszę się razem z Tobą!
    I wiesz, że ty jesteś najważniejsza. Może i racja, że my (czytelnicy) wpływamy z lekka na blog, ale to Ty tutaj dowodzisz i bez Ciebie przede wszystkim to opowiadanie nie istniałoby! <3
    A komentowanie Twoich postów to moje ulubione zajęcie. :)
    Jeżeli chodzi o historię i koniec na 50 rozdziale, to... nw. W ogóle nie ma być takiej opcji jak "To już wszystko, odchodzę." NIE! Zostajesz... *-* o:)
    Czekam na gry. ^^ I zabawy of course.
    Kochammm!<3
    Am.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Cieszę się razem z Tobą!
    I wiesz, że ty jesteś najważniejsza. Może i racja, że my (czytelnicy) wpływamy z lekka na blog, ale to Ty tutaj dowodzisz i bez Ciebie przede wszystkim to opowiadanie nie istniałoby! <3
    A komentowanie Twoich postów to moje ulubione zajęcie. :)
    Jeżeli chodzi o historię i koniec na 50 rozdziale, to... nw. W ogóle nie ma być takiej opcji jak "To już wszystko, odchodzę." NIE! Zostajesz... *-* o:)
    Czekam na gry. ^^ I zabawy of course.
    Kochammm!<3
    Am.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje! Pisz dalej opowiadania! abyś miała co raz więcej wyświetleń! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję <3
    Ostatnio mało komentuje, ale jestem zawsze. <3
    Pisz, pisz bo kocham to opowiadanie i wg wszystko co napiszesz, a nie ten mój brak talentu xD
    ~~ Tyna Varn ( kiedyś Blanco ) ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, teksty mam świetne.
    :D
    Skromna jaaa, "Impa na blogu" wiem :D Yhyhy, GRATKI, ALLY!!! ZASŁUŻYŁAŚ!!!
    Zapomniałaś o Jorge! Już myślałam, że o nim nie napiszesz! :P
    GRATKI ZNOWU!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :*
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tylu wyświetleń! <3
    Loffciam twoje opowiadanie <3333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje!
    O.o jestem pierwsza na liście xD
    Emma Verdas(kiedyś castillo)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dziękować Ally z wymienienie mn <333 Kocham cię kobieto !!!
    GRATULUJĘ !!! i życzę 500 tys. wyświetleń !!!
    Nawet się nie waż odchodzić !!! możesz zmienić opowiadanie ale nie wolno odchodzić !!!!
    A ja się chyba fochnę !!! Bo nie dałaś mi swojego zdj !!!! Tak ładnie PLOSĘ ( uznajmy że mam teraz oczka kota ze shreka ) :P PLOSĘ !!!!!
    Kinga Verdas-Blanco

    OdpowiedzUsuń