sobota, 18 stycznia 2014

Podsumowanie wykreślanki

Ok, czas na podsumowanie wykreślanki. Zacznijmy od końca:
40. Yo soy asi
39. Entre tu y yo
38. Tienes todo
37. Ven y canta
36. Dile que si
35. Mi perdacion
34. Destinada a brillar
33. Verte de lejos
32. Algo se enciende
31. Peligrosamente bellas
30. Are you ready for the ride
29. Tienes el talento
28. Te esperare
27. Ahi estare
26. En mi mundo
25. Juntos somos mas
24. Nel mio mondo
23. Algo suena en mi
22. Alcancemos las estrellas
21. Cuando me voy
20. Te creo
19. Codigo amistad
18. Veo veo
17. Ser mejor
16. Hoy somos mas
15. Habla si puedes
14. Soy mi mejor momento
13. Euforia
12. Ti credo
11. On Beat
10. Junto a ti
9. Luz, camara y accion
8. Como quieres
7. Esto no puede terminar
6. Si es por amor
5. Entre dos mundos
4. Salta
3. Nuestro Camino
2. Voy por ti

WYGRYWA...

PODEMOS!!!!

Piosenka jest wyjątkowa, ponieważ przyśniła się pewnej nocy Violetcie i Leonowi równocześnie.
Dziewczyna znała słowa, a chłopak melodie. 
Działo się to w pierwszym sezonie, kiedy nasza "Leonetta" przeżywała kryzys. 
Rankiem, Viola próbowała odegrać piosenkę na keyboardzie, ale nie potrafiła tego uczynić. 
Była przybita ponieważ twierdziła, że to jedna z najpiękniejszych melodii, jakie słyszała.
Leon przyszedł do sali. Niewiele brakowała, a by się pogodzili. Już prawie przeczesał palcami jej włosy. Zrezygnował...
Później on stanął za instrumentem.
Ta sama akcja: Viola i Fran rozmawiają, upada komuś książka, Viola słyszy melodie, Fran nie. 
Brunetka biegnie do sali i kogo widzi? Oczywiście, że Verdasa. 
Podchodzi do keyboardu i zaczyna śpiewać wraz z byłym.
To piękna chwila. Śpiewają z miłością. Niestety... to magiczne zdarzenie nie zdołało przekonać Leona do Violetty. Nie chciał by znów go zraniła swoim niezdecydowaniem...

Później akcja z karaoke...

Leonetta nie jest jedyną parą, która śpiewała "Podemos"...

Leon śpiewał dla Lary, ale czy faktycznie o niej myślał...

Jednak to ta piosenka zakończyła erę Dieletty, a rozpaliła na nowo płomień nadziei w sercach fanów Leona y Violetty...

Piosenka o miłości z piękna historią. - "podemos"... 

______________________________
Okkkkkk, coś niezwiązanego z piosenkami. Teddy wróciła. Radujcie się!
Heheh, a więc... ja też wracam. Z NOWĄ HISTORIĄ! (post niżej)
Napisze epilog, a może jeszcze rozdział przed epilogiem bo coś mi nie pyknie, a mam takie megaśne zakończenie buahahahah!
One Shot... jutro! Albo dziś w nocy :)
Dziękuję za uwagę.
PS. Jeśli coś pominęłam z tym podemos to... eh... sorki! Ale to tak na szybko :P
A i jeszcze taka sprawa. Organizuję pewną akcję. Nie mogę nic zdradzać. Kto nie boi się mi zaufać, proszę pisać na GG, poczcie, asku... Gdziekolwiek. Najlepiej na GG(48637573 - mój nr). Z góry dzięki. To dla mnie ważne, bardzo was potrzebuję <3

7 komentarzy:

  1. Bardzo się ciesze że Podemos wygrała. To moja ulubiona piosenka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. PODEMOS GÓRĄ!
    I ta skapa, że 3 z 5 ulubionych są na podium XD

    OdpowiedzUsuń
  3. YEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!! XDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Podemos, w sumie to się cieszę, ale wolałabym, żeby wygrała Slatla albo Si es por amor albo Esto no puede espirar ?dobrze.to napisałam ? Nie sądzę... dobra 2 sprawa
    Tralalal Ally wraca Tralala Ally wraca !! ♥ Nawet nie wiesz jak ja sie ciesze <33 Świetnie że zmieniasz historie na tamtą :D ta oczywiście nie była zła, alw Studio, dom, Studio i caly czas te studio :( a te opowiadanie uwielbiam, cos czuje ze akcja będzie że ohohoh :D
    Ej no juz sie nie moge doczekać, ale najpierw... dawaj rozdział starego ^^
    Mie no zartuje nie pospieszam, ale wiesz im wczesniej tym lepiej ^^
    Tak wiem, napisałam ci na gg ze ide spać, odechcialo mi sie :D Donra koncze pisać, bo chyba nie na temat już piszę.
    Czekam na nową historię i rozdzialek starej <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Podemos!!!!!!!!!! Na wszystkich trzech miejscach piosenki Leonetty :P
    Teddy wróciła! Radujmy się!!!!!!!!!
    Napisze ci na poczci, bo GG nie mam ;P
    Fran <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i....dawaj rozdział starego, epilog i nową historie!
      A no OS.

      Usuń