czwartek, 30 stycznia 2014

Konkursik!

A więc kochani (nie zaczyna się zdania od "a więc")... Więc a kochani, organizuje konkursik na kolaż z okazji półrocznicy bloga. Nie ma tematu, a jedynym ograniczeniem jest, że musi być z którąś z postaci/aktorów/pary z serialu. Ym... Prace przysyłajcie mi do... w sumie to nie wiem do kiedy. Umówmy się, że wstępna data to 17 luty(koniec moich ferii) :( Prace z przerobionymi PRZEZ SIEBIE zdjęciami również mile widziane. Przejdźmy do nagród:
3 miejsce za kolaż: nagłówek by Ally z parką z "Violetty", reklama bloga przez tydzień, dedykacja rozdziału
2 miejsce za kolaż: Nagłówek by Ally, reklama bloga przez dwa tyg., dedykacja rozdziału, możliwość wglądu do 7 rozdziału (nieopublikowany na poprzednim blogu)
1 miejsce za kolaż: to co wyżej + możliwość zostanie autorem tego bloga przez dwa dni ;D 
Coś w tym stylu
Nadesłanie przerobionego zdjęcia (coś takiego jak obok wykonany przez moją kuzynkę, tyle, że może z innymi parami, inne okoliczności... COŚ
TWÓRCZEGO), które naprawdę mi się spodoba: to samo co za 1 miejsce.

Ogółem mówiąc, oceniam przede wszystkim pomysłowość. Kolaż to nic trudnego, prawda? Dlatego musi być naprawdę WOW! Przysyłajcie gotowe dzieła na mój adres e-mail fanki.leonetty@tlen.pl. W razie pytań pisać na GG: 48637573... To wszystko? Chyba tak!

Rozdział dziś! Dokładnie zaraz :D Hahah... Ten stan kiedy mama wraca z wywiadówki:
- Sandra!!!!!!!!
- Na obronę dodam, że nauczyciele mnie nie lubią xD

11 komentarzy:

  1. Ok!
    Jutro zrobie ;D
    Czekam na rozdział z Twojej strony.
    www.yo-tengo-un-plan-siempre.blogspot.com
    P.V. <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh może nawet wezmę udział?
    tak, chyba wezmę :D
    ale nie przestrasz się ;p
    I no... Dawaj rozdział ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah raczej wezme udział xD
    Kurde ty to masz fajnie! Zawsze fajne wymówki xD
    Ja to jakiś kujon jestem -,-
    Niesprawiedliwość c'nie?
    Fran <#

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do siebie http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ogarniam .....czytam sorry że nie komentuje ale :)
    Fajnie piszesz !!
    Mam tylko jedną uwagę !! Jak dawałaś tamten konkurs o Jorge :D to nawet za niego nie zrobiłaś nagród !!!
    Ja na miejscu tych dziewczyn to bym się obraziła :/ .....pomyśl zanim zrobisz następny
    Raczej nie wezmę udziału XDD
    Zuzzza Baroni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, że nie dałam nagród?
      Dziewczyny dostały nagrody w postaci nagłówków, które obiecałam. Przesłałam je na pocztę, ale nie publikowałam tu bo po co?
      http://vioooletta.blogspot.com/ <--- ta dziewczyna ma mój nagłówek z konkursu o Jorge (krzyżówce) jeśli nie wiesz wszystkiego to proszę nie osądzaj...
      Ally -.-

      Usuń
  6. Nie przejmuj się anonimem powyżej xD
    To nie jest milord jak my :3 No moze jest ale my jestesmy Milordówny *>*
    Co moge powiezieć?
    Czekam na wyniki i zapraszam do mnie na 5 rozdział ;)
    P.V.<333

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożże co za ludzie !!! Nie wiedzą a hejtują !!!
    Do anonima powyżej: ALLY WSZYSTKIM ZWYCIĘZCĄ WYSŁAŁA NAGRODY !!! WIEM BO JE MAM !!!
    PS. Są śliczne i bardzo bardzo mi się podobają !!!
    Kochana nie przejmuj się takimi ludźmi, oni są żałośni :)
    Ty masz świetne pomysły mega talent !!!
    Oby więcej takich konkursów !!!
    Kinga Verdas-Blanco <333

    OdpowiedzUsuń