czwartek, 16 stycznia 2014

A więc... kliknijcie i sami się przekonajcie

A więc...


200 000 WOW! Nie spodziewałam się, że aż tyle wytrwam. Więcej niż 5 miesięcy pisania dla was, około 300 opublikowanych postów, wakacje z wami, różne portale zajęte przez "Ally": Tumblr, blogger, ask, GG, twitter, poczta i nie wiem co jeszcze, 101 obserwatorów...
Leonetta... Violetta jako serial... Tak, to był pewien etap w moim życiu. Wszystko ma swój koniec - co chcę przez to powiedzieć? Chyba się domyślacie...
Teddy...- moja idolka postanowiła zostawić swojego bloga, a ja bez jej głupoty (to komplement) nie dam rady, sorki. Jeśli ona wróci, ja również. "Violetty" już nie oglądam, Leonetta mnie nie jara, muszę się uczyć bo z ocenami coraz gorzej, konkursy szkolne (ci idioci mi spokoju nie dadzą). Ja wiem... Teraz będziecie pisać, że każdy odchodzi, ale ludzie... Wiadome było, że kiedyś nadejdzie taki post, tak? A serial po jakimś czasie się znudzi. A mordka Martiny mnie wręcz dobija... -.-
Jejciu, dziękuję wam wszystkim! One Shot'a i epilog opublikuję. Może w weekend. W ankiecie głosować, ja to zakończę(wykreślankę). Zrobię podsumowanie... One Shot'em zakończę działalność jako "Ally".
Wiem, obiecałam rozdział, ale będzie epilog. To prawie to samo...  Entre dos mundos - co z tym blogiem? Nie wiem. Wszystko przemyślę z 648277efs8899 razy. Może historię przywrócę na ten blog, a może nie. (raczej nie)
WIELKIE DZIĘKI ZA TO, ŻE BYLIŚCIE! Było miło... i ten tgs
TRALLALALALALLALAL - pożegnajmy się na wesoło :D
- Ale ja jestem brzydka
- No - ja
- Powinnaś powiedzieć, że to nie prawda
- Po co kłamać? Powinni cię skazać na trzy lata dożywocia  - ja (przeczytajcie podkreślone zdanie jeszcze raz XD. I ten stan kiedy zrozumiecie suchara)
No ten tgs... Taki mój dialog z "koleżanką" :P
Milion pięćset aktualizacji pod tym postem, zmiany decyzji... TAK! Spodziewajcie się tego. Ale na razie mówię wam "żegnajcie i przepraszam"

20 komentarzy:

  1. Och kochanie...widzę, że wszyscy znakomici bloggerzy (i ja) powoli nudzą się tym wszystkim.
    Ja cię rozumiem.
    Ja nie będę cię przekonywała, bo wiem, że w ten sposób nic nie wskóram.
    Ale rozumiem, że nasz blog przetrwa si?

    Kocham!!
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj ....Porycze się zaraz :( Ale cię rozumiem <333
    Wszystko co dobra kiedyś się kończy c'nie !!!
    Ja nie bd już pisała że masz nie odchodzić itp. BO TO TWOJA DECYZJA !!!
    Ja też powoli rzygam tym serialem :PP Bo cały czas to samo !!!
    Hmmm....no to ten teges PAPAPA !!!!
    KOCHAM :***
    Kinga Verdas-Blanco <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj bloga :cc
    Pliss <3
    Rozumiem, że masz szkołę, ale rozdziały możesz wrzucać co jakiś czas.
    Szkoda, ze odchodzisz.
    Wracaj szybko :cc
    Mam nadzieję, że zmienisz decyzję :c
    To na tyle :c
    Buziaczki :*
    Iza Blanco :cc

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana!
    Wiem, że po pewnym czasie nie które rzeczy nudzą się.
    Kiedyś uwielbiałam wręcz kocham Hello Kitty, ale teraz tego nie lubię.
    Nie będę Cie namawiała, żebyś została, BO TO TWOJA DECYZJA, ale jak ty i Teddy odchodzicie ze swoich blogów to ja też.
    Byłyście, jesteście i będziecie moim natchnieniem.
    Na razie mój blog jest zawieszony, bo twój też.
    Ty wskoczysz z mostu, ja też
    Co chcę przez to powiedzieć?
    A to, że ja jestem twoją fanką, a ty moją idolką.
    Twój blog odkryłam nie dawno, ale już się w nim zakocham.
    Jesteś wspaniałą bloggerką.
    Mało jest osób, które w każdej sytuacji widzą te dobre strony.
    Ty jesteś jedną z tych osób.
    Jesteś wspaniałą osobą!
    Dziękuję, że jesteś!


    Ada Verdas

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie było mnie jakiś czas na bloggerze.
    A tu takie coś.
    Ryję, Ally... ;(
    Rozumiem, ale nie rozumiem. Moja logika. Szanuję Twoją decyzję i doskonale wiem, o czym mówisz...
    Nie potrafię się teraz rozpisywać, wybacz mi.
    Wiedz tylko, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmiesz, my zawsze będziemy z Tobą.
    S xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda
    ale to twoja decyzja i rozumiem i szanuję przecież to było jasne że to kiedyś się znudzi , byłaś moim natchnieniem , naprawdę szkoda no ale twoja decyzja rozumiem , szanuję mam nadzieję że kiedyś wrócisz

    Lola<3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ally, weź przez takiego frajera jak ja nie rezygnuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też morda mariny dobija :D oglądam to tylko dla 1 postaci.
    Więc... Wiesz.
    Będę spamować Teddy żeby wróciła :D
    Nie odpuszczę puki nie wróci.
    Aaaa skoro nie będzie opowiadania to mogłabyś dodawać posty tak o?
    Uwielbiam czytać twoje notki :)
    A jeśli nie będzie rozdziałówn to notki i żarty od cb. Mnie uszczęśliwią :)

    Mam nadzieję że tak zrobisz.
    M. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, to ja też odchodzę ;>
    Kinia :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że odchodzisz bo ja uwielbiam twojego bloga sama go niemam ale staram się cię zrozumieć. Co do serialu, zna cały drugi sezon na pamięć każdą piosenkę też więc rozumiem że tobie też ( mi aż za szybko;)) Ale pamiętaj ja cię nie zapomnę i ty o nas pamiętaj. N;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ally ;(
    wiem, że mnie przed tym już ostrzegałaś, ale teraz smutam ;( nie widziałam, że tak szybko :(
    Nie będę cię już gnębić, bo to twoja decyzja i ją szanuje ;)
    Tylko proszę nie usuwaj bloga, nie kończ go, wiem, że kiedyś wrócisz, licze na to...:D
    Nie wiem co tu jeszcze napisać, jak bym miała swoj blog ( z opowiadaniem) to bym też pewnie odeszła, bo bez ciebie to nie to samo ;)
    No to na koniec napisze, że czekam na twój OS i ten epilog ;(
    Pamiętaj, że ja zawsze przy tobie będę, nawet jak zrezygnujesz, bo pewnie ci już to mówiłam, ale cię uwielbiam <33
    Dobra, to baj i do naszego popisania an gg ;)
    Teraz do Teddy cztery słowa: Ty też nie odchodź ;( co ja bez Was zrobię ?
    Dobra teraz kończę :D
    KOCHAM WAS ! ♥
    Ąriana <3333



    OdpowiedzUsuń
  12. :''''( przykro mi
    Ale może jeszcze wrocisz
    Wiem mam tak samo
    Elza

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham twojego bloga musisz wrócieć ;******

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh... szkoda ;(
    Ale rozumiem cb i to doskonale! Sama zastanawiałam się nad odejściem z bloggera...
    Zapał do Violetty straciłam już dawno, serial oglądam, dla Jorge, ale to już wiemy. Bo niestety on nadal jest dla mnie fajowy... ale nie o moim zamiłowaniu do niego teraz!
    Mam nadzieję, że chociaż tamtego bloga zostawisz, bo jest wspaniały! Jeden z tych, na których jak pojawi się rozdział i jest 2:00 nie zostawiam linku z tekstem "później przeczytam", tylko od razu zaglądam *.*
    Żałuję, ale mam nadzieję, że kiedyś wrócisz. Jak nie do tego opowiadania, to założysz nowego bloga o czymś zupełnie innym...
    Dziękuję, że mogłam czytać twoje opowiadania, jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  15. MArtina nie jest brzydka, odchodzisz hmm przyjmuję to do wiadomości bo są ważniejsze sprawy niż blog a może jednak ci wróci wena i zaczniesz pisać znowu odwiedzaj czasem bloga, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiecie czemu wam sie Violetta nudzi? A no bo oglądacie ją po hiszpansku, wiecie co bedzie dalej i caytacie co bd w nastepnym odcinku.... Tak wiec nic dziwnego.... Ja bym wam radziła poczekac az trafi do polski a nie po hiszpansku ogl a potem marudzicie....

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
















    Nic wiecej nie wydusze..;(((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no nie wyrobię. Wy mnie wszyscy nienawidzicie. ._.
    Ally jeżeli chcesz odejść ( jak to boli ) to chociaż nie usuwaj tego bloga. Zawsze gdy szukam inspiracji wchodzę tutaj więc proszę... Zostaw go. Ja wiem, że moje gadanie nic tu nie da. Tylko wiedz, że masz tysiące fanów i oni napewno nie chcą końca tego wspaniałego bloga. Mam nadzieję, że zminisz zdanie, a jeżeli nie to choć zostaw tego bloga.
    Płacze, ja po prost teraz płcze. ;-;
    ~~ smutna Tyna Brooks ;-;

    OdpowiedzUsuń
  19. post stoi jak byk od 2 dni a ja sie taraz skapnęłam!
    co!? nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
    nie możesz!
    skażę cię na 3 lata dożywocia! (dobre)
    co się z tymi ludźmi porobiło...wszyscy zawieszają!
    i co ja będę czytać?
    no chyba nie lektury szkolne...
    nie rób mi tego!
    dlaczego?!
    oj przysięgam że jak cię znajdę to kopnę cię tak że złamiesz się w pół na trzy części!
    jeśli koniecznie chcesz odejść (co za okropne słowa) to chociaż nie usuwaj...plooose
    ale jak wrócisz to zacznę skakać po całym domu z zacieszą na mordzie :)
    ~Madziuś

    PS tak troche dziwnie to napisalam...po prostu zatkala mnie wiadomoś o...no właśnie...

    OdpowiedzUsuń