piątek, 31 stycznia 2014

Wybór

Ludzie... Mam mętlik w głowie. Od wczoraj znów wróciła mi ochota na pisanie o Femile i Leonettcie. I teraz takie pytanie. Co robić?
a) kontynuować III historię na tym blogu o aktorach z "Violetty"
b) dodać drugi sezon II historii, którą zakończyłam ostatnio. Wtedy może naprawiłabym Leonette... Epilog usunęła... Do opowiadania dodałabym więcej odpałów chłopaków, które chyba lubicie. Wróciłabym na zawieszonego bloga "Entre dos mundos" i kontynuowałabym tę historię tam. Co wy na to?
Chyba tak zrobię. Nie zdziwcie się jeśli za kilka chwil zniknie prolog, 1 rozdział + epilog :P
EDITADO: Hahah, w sumie to teraz nie wybór, ale oświadczenie. Powstanie 2 sezon opowiadania o Leonettcie i Femiłce. "All you need is love" - tytuł bloga. Przerobię epilog na rozdział i później wam go opublikuję z małymi zmianami. On zakończy 1 sezon, a potem starujemy z 2 sezonem :) Nowy wygląd bloga... + wracam na bloga "Entre dos mundos". Sorki za komplikacje :O http://amor-en-vivo.blogspot.com/

22 komentarze:

  1. Powiem tak:
    Nie zmuszam ale ja tak kocham Leonette że >.<
    Jak sprawia ci przyjemnosc znowu pisanie o Femile I Leoneyycie to:
    Tak! Tak!
    A Entre dos mundos będzie tam :*
    Pisz II sezon chyba że nie chcesz to pisz to ja i tak czyam <3
    Przepszam za błedy jestem na telefoniw. ~.~
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhahaaaaa
      już i tak usunęłas!
      Więs drugi sezon <3
      Ale zaciesz...
      Gabi <333

      Usuń
  2. Prosimy opcję - B !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Jestem bardzooo za ;)
    Twój wybór, ale wiedz, że tak czy tak, jestem z Tb :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To Twój wybór.
    Ja jestem bardziej za kontynuowaniem i odwieszeniem tamtego bloga. ;)
    www.yo-tengo-un-plan-siempre.blogspot.com
    P.V.

    OdpowiedzUsuń
  5. TAAAAAAAAAAAAAAK Ja tak chcę! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak ! Super pomysł ! :) i opcja B ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaak ! Super nie mogę się doczekać rozdziałów ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. JEJEJEJEJE... jak ja się cieszę ^^
    Wracasz... na oba blogi tak jakby ;**
    Skaczę z radości pod sufit *.*
    I już nie mogę doczekać się historii pisanej twoją ręką ;)
    Kocham to co tworzysz, jest takie oryginalne i niesamowite.
    Można by powiedzieć... megaśne i wspaniałaśne!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. TakTakTakTak !! Jestem za w 100 %, uwielbiałam tamtą historię, a zakończyłaś tak...tak...tak strasznie, che ciąg dalszy ! <3333 więcej odpałów chłopaków, oo tak <3333333 Kocham, jestem mega szczęsliwa <3333 Najlepsze jest to, że będzie jeszcze ten na entre dos mundo <33 hej jej !
    No to czekam na rozdzilik <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj nie chodzi mi o to, że strasznie zakończyłaś, ze źle i wgl głupio, tylko Leon wyjechał :D :D :D żebyś źle nie zrozumiała :) a tak to wyszedł CUUUDNIE <333

      Usuń
  10. Zapraszam

    http://leonetta-znapisami-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, ja się zgadzam z twoim wyborem :)
    myślę że tak będzie najlepiej dla ciebie skoro tak chcesz i dla nas no bo chyba każdy uwielbia Leonettę i Fedemiłę. No na pewno ja uwielbiam :D
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wróç też to Leoniastego ... Głupoty Andresa ... I żeby Caxi było plis !!! Więc w sumie opcja B!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak tak tak na to czekałam całe,kikla dni takkj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam jeeeeeej i się doczekam entere dos mundos jest i był supcio lofffciam twe opiwiadanka

      Skierowane do Ally♡♡♡

      Usuń
  14. drugi sezon !!! <3 <3 <3
    jej jak się cieszę *__*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, tak, tak!!!! Leonetta!! Nie umiem powstrzymać radości. Napraw Leonette!! Kontynuuj drugą historię.
    LOVE Oluś

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie się cieszę że będzie dalej ciągła tą historię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: http://leonivioletta.blogspot.com
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń