piątek, 17 stycznia 2014

Em, am, um - porozumiewam się językiem neandertalczyków

Najpierw to *KLIK*
Po przeczytaniu oczekuję na waszą reakcję...
MINUTA CISZY!
Według mnie minuta już minęła.
Ludziska, co wy na to? Pasuje? Nie no, jeśli wolicie to ten tego... Odejdę. Dla mnie jeden ciul. Tylko teraz tak(gdybyście chcieli żebym została):
- Nie oczekujcie Jortini. Jorge będzie rozdarty. Jest Melissa, jest Vale, jest Tini, jest Stephie.
- rozdziały będą wtedy, kiedy mi się go zechce napisać
- będą krótsze
- do 6 rozdziału będą skopiowane z tego drugiego bloga, potem będę pisała dalsze. Jeśli ktoś przeczytał i skomkał na tamtym blogu, to na tym też proszę. Nie no, żart!
- zachowania aktorów może wam się czasami nie podobać... No życie
- będzie Fande, Mechiani, Lodoggero
- dużo mieszania
- fani Stephie C. radzę nie czytać bloga (za dużo was nie będzie, nie?)
- historia dość wesoła, choć zdarzy się jakaś tragedia (o nie! Zbrakło mi lakieru... To koniec świata.)
- ostatni myślnik tak dla zwały
To wszystko wam obiecuję pod warunkiem, że Teddy wróci. Jeśli ona nie wraca... To chyba proste, ja też nie wracam. Czekać ludziska na jej decyzję, na One Shot'a, na epilog, finał wykreślanki, podsumowanie tylko chyba w innej kolejności xD
To tyle co Ally miała wam do powiedzenia. Czekajcie na decyzję Teddy.
Kocham, Ally!

14 komentarzy:

  1. Jest nadzieja!!!!!
    Buhahahhaha ;D
    Ally, Tedy wracjacie ._.
    ~~ Tyna Brooks ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to jasnej ciasnej ma być?
    (miało być pełno przekleństw, ale się powstrzymałam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teddy, Ally, Nikoletta W. czemu nas chcecie opuścić nieee.....






























    A co do przeniesienia to spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jak ja się cieszę ;3
    I znowu szantaż ♥ XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff czyli piszesz dalej no moje życie ma znowu sens , tylko musi wrócić jeszcze Tedy , uff ja fajnie , wiedziałam że wrócisz

    Lola<33333

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie będzie Jortini? I dlaczego Jorge będzie rozdarty?
    Nie rozumiem.... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Yghm....TEDDY ZOSTAJESZ JASNE?
    Ally, zamień blogi bylebyś pisała i ty Teddy też masz pisać dalej!
    Fran<3

    OdpowiedzUsuń
  8. A no i jeszcze jedno:
    Nawet nie przeszkadza mi, że Jorge będzie rozdarty :D
    Grunt, że Lodo będzie miała chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli piszesz dalej ? Wchodzcie i komentujcie mojego bloga :
    leonatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. KURDE, NO ZOSTAJĘ - ALLY WIESZ TO ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Teddy i do Ally.
    ZOSTAJECIE KURNA.
    Wszyscy powariowali normalnie. Jakaś masakra.
    Wszyscy odchodzą, zostawiają taką małą, bezbronną istotkę jak ja na środku drogi, która nie ma na kim się wzorować! Uwielbiam wasze blogi, was, wszyscy was uwielbiają, a wy odchodzicie? NIE!
    Nie wytrzymam jak odejdziecie. Możecie pisać o kim chcecie, ale zostajecie.

    Malffu Verdasj Jackson ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie:

    leonetta-znapisami-opowiadania.blogspot.com

    Alekajażurcz.misiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hej ja bym chiciala tylko przekazac ze mam bloga i tylko kilka przerobek i bedzie super a tu http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chce aby kochana Teddy wróciłą.... Jej blog był 1 jaki czytałam. Ally twoje opowiadanko Kocham, Loffciam i j. r. i. f. k. n. c. m. s. w. ( i jeszcze różne inne formy których nie chce mi się wypisywać. )
    Zapraszam do mnie na 2 rozdział :)
    www.yo-tengo-un-plan-siempre.blogspot.com
    P.V. ♥.♥

    OdpowiedzUsuń