sobota, 11 stycznia 2014

Wykreślanka [aktualizacja#25]

EDITADO: A więc... zamiast losowania obserwatorów będzie po prostu konkurs na "Top komentatora". Ten, który wciągu tygodnia doda najwięcej komków, tego blog będę promowała przez następny tydzień. Wyniki sprawdzam co niedzielę :D
- Jesteś szybka?
- Tak, przydałaby się szybka - xDD
Dobra, do sedna:
A oto zabawa mojego autorstwa. Szybka wykreślanka.
Myślę, że znacie wszystkie piosenki z "Violetty". Ja zapomniałam kilku z 1 sezonu, więc jak nie dałam wszystkich, a wy je znacie to napiszcie w komku czy coś. Zabawa zorganizowana jest z okazji 200 tys. wyświetleń bloga. Polega ona na tym, że na dole macie tytuły, a wy wybieracie te piosenki, które powinny odpaść pierwsze. Oceniacie samą piosenkę, teledysk a nie tylko kto ją śpiewał, jasne? Ok... czas do niedzieli 21.00... powiedzmy :D Zaraz pojawi się ankieta, w której będziecie mogli głosować. Wystarczy kilka głosów. (Post często aktualizowany). Mam nadzieję, że wam się spodoba ;) Zasady jasne?? Jeśli nie to pisać, kochani. Jeszcze raz wielkie dzięki za wasze komki <333333333333333333
Oto zbiór piosenek:
AKTUALIZACJA #1: Odpada "Yo soy asi" (nr 21). Od Ally: SZOOOOOOODA! To jedna z najlepszych piosenek, moim zdaniem! Teledysk? Diego? Dieletta?Wiedziałam...
AKTUALIZACJA #2: Odpada: "Entre to y yo" (nr 13). Od Ally: I znów? Teledysk? Gumiś? Gumiśletta? Eh... Tym razem wybaczam bo go szczerzę nienawidzę <3 
AKTUALIZACJA #3: Odpada: Tienes Todo (nr 4). Od Ally: Rozumiem, rozumiem. Najpierw pozbywamy się Gumisia potem reszty. Normalnie się do was dołączę. Gdzie byliście jak 1 sezon leciał, hę? Ja poduszkami w TV rzucałam... Lalala, ale tak na serio... Piosenka sama w sobie fajna :P
AKTUALIZACJA #4: Odpada: Ven y canta (nr 16). Od Ally: Am... Mi się piosenka podobała xD Ale w komkach zagłosowaliście żeby odpadło więc... odpadło. Po prostu
AKTUALIZACJA #5: Odpada: Dile que si (nr 7). Od Ally: Nie wiem jak to skomentować, więc po prostu dodam, że głosujcie dalej w ankiecie :D
AKTUALIZAJCA #6: Odpada: Mi perdacion (40). Od Ally: Heheszki... Ja wspominam tą piosenkę tak, że po niej był kiss Leonetty xd 
AKTUALIZACJA #7: Odpada: Destinada a brillar (12). Od Ally: Piosenka taka sobie xD lepsza Juntos somos mas :)
AKTUALIZACJA #8: Odpada: Verte de lejos (19). Od Ally: Gumiś... Eh... PIOSENKA JEST MEGAŚNA!!!! ale tylko jak Leonek śpiewa. Jęki Gumisia zagłuszały mojego mężulka <3 Teraz sobie tego słucham na yt (link podany w nazwie) i wiecie co? Ja chcę 1 sezon jeszcze raz obejrzeć... xD
AKTUALIZACJA #9. Odpada: Algo se enciende (29), Peligrosamente bellas (24), Are you ready for the ride (18) Tienes el talento (6). Od Ally: Dlaczego tak dużo na raz? Ponieważ nie było mnie wczoraj, a to miała być szybka wykreślanka... Coś nie pykło ;( Spróbujmy do jutra ją zakończyć, okay? A więc tak 29 nie lubię, 24 Alba ładnie zaśpiewała, Mechi... ładnie, 18 lubię! Boska jest ta piosenka, 6 lubię, ale nie uwielbiam. Może być... GUMIŚ!
AKTUALIZACJA #10: Odpada: Te esperare (14). Od Ally: Heheszki. Tutaj akurat dałam linka jak śpiewa o Feduś <3333 ale jest też wersja gumisia >.< Gumiś, wszędzie gumiś :P 
AKTUALIZACJA #11: Odpada: Ahi estare (8). Od Ally: I znów... dałam wersję z Maxi'm czyli kimś innym niż Gumiś, ale i tak... GUMIŚ!
AKTUALIZACJA #12: Odpada En mi mundo (1). Od Ally: Chwała Ojcu i Synowi, że tu Gumisia brak! Pioseneczka fajna, ale lepsze Nel mio mondo w wykonaniu LODO!!!!
AKTUALIZACJA #13 Odpada: Juntos somos mas (10), Nel mio mondo (33), Algo suena en mi (11). Od Ally: Ok, ludzie... Kończymy tę wykreślankę!!!! Głosować, głosować... CO???? Moja Fran odpadła z Nel mio mondo O.o dziwni jesteście!!!! :P Zostały już (jeszcze) 23 piosenki. Chcę już ją zakończyć dzisiaj ;P 
AKTUALIZACJA #14: Odpada Alcancemos las estrellas (30). Od Ally: Lubię tą pioseneczkę i w wersji Lu, i Fran *O* Dajemy ludzie!!! Damy rade to zakończyć dziś... może :p
AKTUALIZACJA #15: Odpada: Cuando me voy (32). Od Ally:  CO???????? Toż to jest jedna z najlepszych piosenek... eh.. no życie. Dobra, dalej! Dziś tego nie skończymy, ale chociaż jeszcze 10 się pozbądźmy, serio. Ja chcę już rozdziały wam tu pisać :p i One Shot'a mam do opublikowania ;P
AKTUALIZACJA #16: Odpada: Te creo (2). Od Ally: Głosować dalllllllej! Połowa już za nami
AKTUALIZACJA #17: Odpada: Codigo amistad (26). Od Ally: Jest dobrze! Coraz bliżej finału! Piosenka już mi się znudziła xD
AKTUALIZACJA #18: Odpada: Veo Veo (15). Od Ally: Haha, dwie osoby głosują, ale spox! Ważne by to zakończyć :P 
AKTUALIZACJA #19: Odpada: Ser mejor (17). Od Ally: x
AKTUALIZACJA #20: Odpada Hoy somos mas (20) i Habla si puedes (3) oraz na tym samym miejscu Soy mi mejor momento (37). Od Ally: 3 i 37 lubię, nawet bardzo xD Mam dla was informację ... zaraz pojawi się pościk ;)
AKTUALIZACJA #21: Odpada: Euforia (23). Od Ally: Lubię... trudny wybór macie :P
AKTUALIZACJA #22: Odpada: Ti credo (34), On Beat (35), Junto a ti (9), Luz Camara y accion (27), Como quieres (25), Esto no puede terminar (38) Od Ally: wszystkie są zaczepiaste! 38  ♥.♥!!!
AKTUALIZACJA #23: Odpada: Si es por amor (28), Entre dos mundos (22). Od Ally: 28... Kocham <333 ale macie trudny wybór :P Niedługo finał!
AKTUALIZACJA #24: Odpada: Salta (36) Od Ally: Ludzie, najlepsze piosenki wyrzucacie... Ally ma focha -.- + kolorki się kończą
AKTUALIZACJA #25: Odpada: Nuestro Camino (31). Od Ally: piękna piosenka, słowa i wgl... Nom to ten. FIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ

1. En mi mundo  ODPADA #26

2. Te creo  ODPADŁO #20








3. Habla si puedes  ODPADŁO #15








4. Tienes todo  ODPADŁO #38








5. Podemos








6. Tienes el talento  ODPADŁO #29


7. Dile que si  ODPADŁO! #36


8. Ahi estare  ODPADŁO #27







9. Junto a ti  #10








10. Juntos samos mas  ODPADŁO #25


11. Algo suena en mi  ODPADŁO #23


12. Destinada a brillar  ODPADA #34


13. Entre tu y yo ODPADŁO#39


14. Te esperare  ODPADŁO #28


15. Veo Veo  ODPADŁO #18


16. Ven y canta  ODPADŁO! #37


17. Ser mejor  ODPADŁO #17








18. Are you ready for the ride  ODPADŁO #30


19. Verte de lejos  ODPADŁO! #33


20. Hoy somos mas  ODPADŁO #16


21. Yo soy asi ODPADŁO! - #40









22. Entre dos mundos  ODPADŁO #5


23. Euforia  ODPADŁO #13







24. Peligrosamente bellas  ODPADŁO #31


25. Como quieres  ODPADŁO #8


26. Codigo Amistad  ODPADŁO #19


27. Luz, camara y accion  ODPADŁO #9


28. Si es por amor   ODPADŁO #6


29. Algo se enciende  ODPADŁO #32


30. Alcancemos las estrellas  ODPADŁO #22


31. Nuestro Camino  ODPADŁO #3







32. Cuando me voy  ODPADŁO #21


33. Nel mio mondo  ODPADŁO #24


34. Ti credo  ODPADŁO #12


35. On Beat  ODPADŁO #11


36. Salta  ODPADŁO #4


37. Soy mi mejor momento  ODPADŁO #14


38. Esto no puede terminar  ODPADŁO #7


39. Voy por ti


40. Mi perdicion  ODPADŁO #35



41 komentarzy:

  1. Trudny wybor bo wszystkie lubie ale jak juz trzeba wybrac to odpada 13 PS.ladny naglowek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ememememe...ja sądzę, że Algo Suena en mi
    WIEM, ŻE ŹLE NAPISAŁAM- DUPA!!

    Mary

    OdpowiedzUsuń
  3. Yo soy asi jest fajne i nie przeszkadza mi nawet, że śpiewa to Diego, bo często puszczam to głośno z płyty ;D
    Niech odpada Entre tu y yo (nw jak się pisze, a nie chce mi się patrzeć xD)
    Śliczny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  4. niech odpada tienes todo...gumiś xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Entre tu y yo i tienes todo już odpadło więc wybiera 16

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech odpadnie 16! (Ps. ładny nagłówek :*)

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak:
    Już komentowałam i głosowałam w ankiecie na kolejną piosenkę, ale tu też napisze xD
    Mi pedricion xD
    Fran <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech odpadnie 40

    Lola<333

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana przeze mnie do Libsten blog award.
    Więcej informacji na : http://mynewhistory-opowiadanieioneshoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuję cię do Liebsten Award więcej inf na moim blogu :) http://darkside-harrystylesfanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam sobie te aktualizacje i powiem tak GUMIŚ :D... On jest wszędzie !!! Czuje się osaczona !!! hahah..
    Dobra odpada 1 - En mi mundo :) znudziło mi się
    Kinga Verdas-Blanco

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech się stanie wola moja! W tłumaczeniu: odpada 10!
    Bo po prostu mnie ta piosenka nie przekonuje :p

    OdpowiedzUsuń
  13. o co chodźi z tymi numerami czerwonymi przy piosenkach, kture odpadla ? ? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chodzi o to, które miejsce zajęły :D
      Ally ^^

      Usuń
  14. nominowałam cie do LBA więcej szczegółów na moim blogu http://leonettal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę żeby odpadło Cuando me voy :) NIE FAJNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serio ? ;( Alcemos las estrellas odpadło ? ;( fajna jest... :D
    Kurde, zostały same, które lubię...ciężki wybór, ale chyba Te creo :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SERIO ? serio? Cuando me voy ?! :(
      Ej ludziska, głosować, Ally ma tu dla nas OS i rozdziałek !! ruchyy !! :D

      Usuń
  17. Twój blog został nominoany do LBA na moim blogu http://magda3696.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Co raz bliżej rozdzialik, coraz bliżej rozdzialik ^^
    Dobra..co tu by mogła odpaść... w sumie Hoy somos mas mi się trochę znudziło, więc ODPADA ! BUM :D
    No no ludzie, głosować, Ally ma dla nas rozdziałek i onechocik !! <333

    OdpowiedzUsuń
  19. Hoy somos mas odpada ^^


    Ada Verdas

    OdpowiedzUsuń
  20. 38 wiem, że był tam pocałunek Leonetty, ale jest trudny wybór

    Ada Verdas

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm...ciężko wybrać ale :) Euforia i On Beat :D Tyle razy tego słuchałam że się mi znudziło :P
    Szybko ludziska GŁOSOWAĆĆ !!!!! bo ja już chcę tego OS !!!!
    Kinga Verdas-Blanco <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie:

    violetta-diego-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten blog został nominowany do LBA. Więcej informacji na http://estoy-con-vosotros-para-siempre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieeee, dlaczego ? Dlaczego si es por amor odpadło !?! ;( Wrr ;/
    Dobra, nie wiem co ma odpaś, ale wygrać ma Salta !! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego Nel mio mondo odpadło? O.o
    I jeszcze takie śliczne piosenki zostały :(
    Ehh trudny wybór
    Nuestro Camino :P
    Fran <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Voy por ti? Leosiek boski, ale CHYBA ma wygrać Podemos :)
    Fran <3

    OdpowiedzUsuń