niedziela, 15 grudnia 2013

Ally się stęskniła

Haha, Mary ... "Ally, co" - Jorge !
No witajcie... znów !
Nie dotrzymałam obietnicy. Poprzedni post miał być tym ostatnim, jednak wasze komki oraz posty na blogach ... ścisnęły mnie za serce. Uwiadomiły to i tamto. Doszłam do wniosku, że chyba naprawdę to, co robię się wam podoba i nie piszę sama dla siebie. Rozpisaliście się (i mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie) o tym jak towarzyszyliście mi w tej przygodzie z blogowaniem. Wzruszyłam się ! (rzadko mi się to zdarza, dobra, często, nie dobra, rzadko. UGH! Rzadko-często ? UMIARKOWANIE ! Bauahha, sorki, znów mój nieogar. Nawiasów nie czytajcie po prostu). KOCHAM WAS !!!!
Dziękuję Kinii, Teddy, Naty(Mercedes Blanco), Mala12, Caroline Verdas Łodydze(dobrze odmieniłam?), Margaret, anonimkom, Olivii, Natalii Małeckiej, Axi, Wiki2000, Tynie Blanco, Monice Blasia, Paulincii, Kami M - Vederas, Emmie, Loli, Nicki Verdas, Darii Adamczyk, Paulinie Tinistas, Klaudii Misiak, Mary Domiguez. itd. Tak więc ... Pokrzyżowaliście mi moje plany wy psuje, wy ! I teraz dalej ... Postanowiłam, że dalej będę pisała na blogu ALE nie tylko z perspektywy Violi. To nie będzie blog już TYLKO o Leonetcie. Ostatnio pokochałam Femiłe ;D więc możecie spodziewać się dużo jej udziału. I teraz tak .. Nagłówek chyba zmienię, nie ... chyba na pewno zmienię, tytuł też, adres ? Nwm, myślałam nad studioonbeat.blogspot.com, ale nie wiem. Wtedy chyba stracę was czy cóś.
Rozdział chyba jutro. Jeszcze raz wielkie sorki !
* Dlaczego niektóre bloggerki są podkreślone ? Bo one dodały u siebie na bloga posta specjalnie przez moje niezdecydowanie i grymasy... Dziękuję <33
ALLY POWARACA!

21 komentarzy:

  1. HUHU!!! HEHEH!!! FEMIŁA!!! HIHI!! HHAHA!!! CZEKAM NA ROZDZIAŁ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UHU !
    To jest mój ulubiony blog ♥
    Nie chciałabym go stracić.!
    Cieszę się że wracasz!
    Tak tęskniłam xD ;*****
    Czekam na rozdział *.*
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zaciesz, bo wróciłaś. Nie wiem czy warto zmieniać adres, bo niektórym może cieżko cię póżniej odnależć :/
    Witamy z powrotem
    xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  4. Yipeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
    Mam zaciesz:D
    Wiesz jak zmienisz adres to będzie nie którym ciężko znaleźć bloga:/
    Emma xoxoxxoox

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak !! Wróciłas !!! Już nie mogę doczekać się rozdziału ;);)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejejejejeje, mam zaciesza, jeje femiła ale pomimo tego że
    nie było Cię ledwo 4 dni , to się stęskniłam
    i nigdy więcej mnie tak nie strasz ,
    wiesz co ja nawymyślałam żebyś wróciła ?
    ohoho cała kolekcja pomysłów,
    na całe szczęście wracasz

    Lola<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ulga! mialam glebokie przeczucie ze nas nie zostawisz na pastwe losu xD
    kocham cie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    czekam na (jak zwykle przecudnego) nexta (lizus)

    zycze weny czasu i checi na napisanie nastepnego rozdzialiku!
    ♥♥♥ :***

    OdpowiedzUsuń
  8. TAK TAK TAK nareszcie jak ja się za tobą stęskniłam♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło jenyy, mam podziękowanie i to na czele xD
    Ally jest mądra- dobra decyzja :*
    Kinia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo!!!!!!!!!!!!!!
    Kocham!!
    Hahah, tak akcja ANOOBDIDS ;p

    Mary <3333

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, tak, tak :D
    Cieszę się, że wróciłaś :) Mam teraz zaciesz na twarzy. Chce mi się teraz śpiewać.
    Podemos pintar, colores al alma, podemos gritar iee ee, podemos volar, sin tener alas... Ser la letra en mi canción, Y tallarme en tu voz.
    Kocham Kocham i jeszcze raz kocham <333
    Wielki powrót Ally :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie się ciesze że wróciłaś a zakończyłabyś jakoś tamto opowiadanie? Daj jakiś epilog czy coś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tyle, że ja tamtego nie kończę :D Piszę dalej to samo, ale teraz będzie nie tylko pisane z perspektywy Violi ;)
      Ally^^

      Usuń
  13. Tak sie cieszę, ze wróciłaś.! :D Czekam na rodziałek.! który mam nadzięję, ze będzie szybko.! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się ,że jesteś :)
    Świetnie piszesz!
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fedemila i leonetta na tym blogu = dużo szczęścia lubię te pary leonette trochę bardziej ale nie przestajemy pisać o leonettcie więc się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Cię! Normalnie Cię kocham ! I lubię być psują! A szczególnie w takich sparwach. xD. Tak bardzo się cieszę, że wracasz!
    Lalalalala! Teraz przez Ciebie mi odwala. Lalalalalala.... Ahhh. Życie jest piękne ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE.
    KURDEE WRACA NASZA ALLY <333 KOCHAAAM <3
    A, moje nazwisko to chyba się odmienia, dla mnie nie ma różnicy xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak , Kurde Wiedziałam !! ( Moja koleżanka wisi mi dychę XD)
    Moja Alluśka wraca , jestem bardzo bardzo wesoła aż chce mi się uczyć ( co zdarza się bardzo rzadko ! )
    Femiła , Jej jej !<3
    Dawaj dużo Fede <3 Ja się nie obrażę jak będzie mniej VIolki ;*
    Wiem , że jestem głupia siedziałam ostatnio trochę na twojej stronie i czytałam stare rozdzialiki ( Dobra wcale nie trochę tylko bardzo dużo ) a dopiero zobaczyłam ten post - Hah , ale mówią , że głupi ma
    szczęście xD
    Dobra nie będę się tu rozpisywała o mojej głupocie więc idę czytać nowy rozdział xD <3
    Cieszymy się , że Ally powróciła ! <3

    Naty ; **

    OdpowiedzUsuń