środa, 25 grudnia 2013

Pomysł, pytanie, zawracanie głowy - mądrość Ally

Boski tytuł, c'nie ? To zdanie to zawracanie głowy. Lecimy dalej
Pomysł:
A więc tak. Oglądam sb telewizję i tak sobie myślę o blogu.  blogach. Zauważyłam, że chyba bardziej do gustu przypadła wam historia z amor-en-vivo.blogspot.com. Mam rację ? W sumie mi też się bardziej podoba. Moje dwie szare komórki współpracując ze sobą wymyśliły coś takiego: Zamiana tego bloga: leoniviolettapl.blogspot.com na amor-en-vivo.blogspot.com. Rozumiem, że nikt nie wie o co mi chodzi.
Tłumaczenie z Alliańskiego na polski: Zrobię tak, że ten blog zamienię na tamten "Entre dos mundos". po prostu znudziło mnie pisanie o historii Violetki, a w tamtej story bardziej zaszaleję xD Mam pomysły, których nie wykorzystam przy grzecznej Violi, a Tini to co innego. Wolę pisać na tym blogu. Ma dużo wyświetleń (jak dla mnie) więcej obserwatorów, bardziej go znacie itp, a nie chce mi się zaczynać od nowa ... Nadal nikt nie zaczaił ?
Wyjaśnienie #3: Zakończę tę historią powiedzmy do 40 rozdziału. Usunę blog "Entre dos mundos" Historię z tamtego bloga przeniosę na ten. Zmienię nazwę i nagłówek, ale adres zostanie chyba, że wolicie amor-en-vivo.blogspot.com to wtedy zmienię na ten adres. Chodzi mi o to, że nie chce zaczynać od nowa nabijać wyświetleń, obserwatorów itp. Poza tym ten blog jest wam bardziej znany...
Pytanie:
Zgadzacie się ? Będzie jeszcze ankieta i do 27 grudnia są święta, Ally bądź człowiekiem. Dobra, do 1 2 stycznia :D macie czas na wyrażanie sw opinii w komku, ankiecie itp. Dziękuję za uwagę. Przepraszam za grymasy, ale moja "mądrość" samą mnie przeraża...

8 komentarzy:

  1. Zaczaiłam za pierwszym razem !! :) Pomysł świetny, bardzo mi się podoba :D pokochałam tamtego bloga jak i tego :3 jeśli zakończysz tą historię do momentu, to będzie świetnie, tylko go nie zostawiaj :) Też pewnie nie zrozumiałaś co pisze, ale ja tak zawsze: nie umiem pisać z sensem ;c ale pomysł mi się bardzo podoba ! <<333

    OdpowiedzUsuń
  2. No super pomysł!
    Zgadzam się, ale mam pytanie:
    Usuniesz stare rozdziały czy nie?

    Mary

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz - dla mnie obojętne, ale starych rozdziałów nie usuwaj jak już ;) I mi też sie podoba tamta historyjka, chociaż chyba nie skomentowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak i tak jest dobrze :D
    Ale narazie wygrywa:nie zmieniaj:D(w ankiecie)
    Emma<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak chcesz , tamten blog też jest świetny, ale poprzednich rozdziałów nie usuwaj!

    Lola<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł super, ale nie usuwaj starego opowiadania, a raczej opowiadań :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://jortini-lovee.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na moje możesz zrobić jak tam chcesz
    Bylebyś mi nie usuwała starych rozdziałów, bo zrobię Ci krzywdę :*****
    Czekam na następny rozdział :3
    PS#1
    Jak Jorge będzie z tym kaszalotem (czyt. Steohie) też cię znajdę, ma być albo z Valerią, albo z Tini <333
    PS#2
    Spóźnione Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń