środa, 11 grudnia 2013

Rozdział ... nie, żartuję. Notka (chyba) pożegnalna od Ally. Wbijać !

Cześć, cześć ...
Tytuł ... Dlaczego jest w nim chyba ? Bo nie ryba, dobra, było to bez sensu ;P
Tak, więc ten post to raczej ostatni z podpisem "Ally". Wiem, historia tak naprawdę dopiero się zaczęła , w sumie to Leonetta. UGH ! Nie ważne ... Epilogu raczej nie napiszę, choć może ... Przepraszam za te moje grymasy, ale podjęłam decyzję. Trochę żal mi jest was opuszczać kiedy blog zaczyna się rozwijać. 160 tysięcy wyświetleń ? WOW ! Nie spodziewałam się aż tylu, naprawdę :) Nikt nie zgłosił się by przejąć bloga, por que ? Prowadziłam go od 29 lipca, poświęciłam na niego sporo czasu. Co z tego, że pierwsze opowiadanie jest kompletnie bez sensu xD(drugie też.)
Kocham was, każdego po kolei, nawet tych, którzy nie przepadają za moim blogiem, ale weszli i nabili to +1 wyświetlenie. Jestem wdzięczna wam za każdy komentarz, każdy głos w ankiecie i za tworzenie tego bloga. Powstał on dla was, tylko dla was. (ile tu miłości uhuhuh !)(tak, lubię się sama z siebie nabijać) Mogłabym się rozpisać (jeszcze bardziej) jak powstawał ten blog i wgl, ale po co ? Proszę was tylko abyście nie zapomnieli o tej Ally bo ona jest niezdecydowana i może jeszcze kiedyś wrócić (kiedyś=za jakieś 2 dni jak zatęskni) Tumblra prowadzić będę nadal :D Tssa... Tyle słów, a żadnego wyjaśnienia dlaczego odchodzę xDD No więc... Nie wiem, może mi się znudziło pisanie rozdziałów jako Viola (nie umiem być tak delikatna przy opisach jak ona), za dużo czasu mi to pożera, sądzę, że to, co nabazgrole jest do kitu i męczę wasze oczy kiedy to czytacie. (zrozumieliście coś wgl ?) (ile tu nawiasów xD)
Może to pożegnanie nie jest wzruszające, a takie chyba powinno być, ale wolę żebyście zapamiętali mnie jako wesołą Ally, nie jako smutasa. Także uśmiechnijcie się, dla mnie !
 DOBRA, ZNÓW SIĘ ROZPISAŁAM !
Ally żegna ! <33


36 komentarzy:

  1. Nie nie dlaczego??Ja uwielbiam twoje opowiadania
    Ty piszesz świetnie prose nie opuszczaj nas!!!!♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaczę , Płaczę i jeszcze raz Płaczę .
    Uwielbiałam twoje opowiadania . Szkoda , że to już koniec Ally ; C
    Wiem , że to twoja decyzja i nie będę cię zachęcała do tego żebyś ją zmieniła .
    Twoje opowiadania bardzo mi pomogły w pisaniu , każde słowo jest u ciebie starannie przemyślane .
    Jest to po prostu dobra lektura do czytania nawet skłoniłabym się do tego , że lepsza niż nie jedna książka .
    Wróć jak najprędzej ja czekam , ja cię nie opuszczę !
    Pamiętaj jak zatęsknisz dodaj rozdział od czasu do czasu .
    Więc tak jesteś jedną z najlepszych autorek opowiadań o Leonie i Violi . Najbardziej walniętą pozytywnie autorką opowiadań , po prostu uwielbiam cię .
    Więc prosiłaś o to więc uśmiecham się do monitora i przesyłam ci wielkiego przytulasa .

    Kocham , Kocham
    Twoja Naty ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. ALLY!!!
    Nie wiem, czy mam większą ochotę na Ciebie nakrzyczeć, czy też się smucić. Chyba wszystko na raz.
    NIE ODCHODŹ! Będziemy tęsknić, bardzo... ;(
    No, chyba, że wrócisz jak to napisałaś za 2 dni, bo się stęsknisz. A stęsknisz się, prawda?
    Chcę tylko, żebyś wiedziała, że co postanowisz, czy odejdziesz czy nie, zawsze zapamiętam cię jako tą wesołą Ally :D
    Przemyśl to.
    Caro xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie No!!! Dziś już dwa blogi ( teraz już trzy) Zostały albo usuniętę albo zawieszonę.
    JA JUŻ NIE MAM CO CZYTAĆ!!!
    mama nadzieję że powrócisz za te dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kochana Ally:
    Bardzo mi przykro że odchodzisz (chyba) ale jeśli chcesz to możesz mi oddać bloga mimo iż wiem że nie byłby taki sam jak twój. Wiesz jak pisze ale jakbyś coś chciała ode mnie to napisz na e-mailu. Nawet jeśli oddałabyś mi bloga to i tam miałabym nadzieje że napisałabyś coś jeszcze na blogu. Nie chce wyjść na jakiegoś samoluba i mimo iż chciałabym bardzo abyś przekazała mi swojego bloga to mam nadzieje że jednak zostaniesz. Mam nadzieje że nie usnełaś i chcę żebyś pamiętała o tym co ci napisałam. I mam prośbę odpisz mi na mój komentarz na moim e-mailu. Jak coś odpowiem ci koło 14-15. Pamiętaj co ci napisałam.
    Pozdrawiam Olivia (sorry źe z anonima ale jestem na telefonie taty)
    Ps. wiesz która Olivia c'nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie nie prosze nie odchodź uwielbiam twojego bloga jest najlepszy mam nadzieję że się stęsknisz i wrucisz te opowiadanie jest świetne najlepsze z najlepszych jakie czytałam o leonettcie♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Eiiiiiiii wiesz czo ?
    Foch forever :'(
    Czemu odchodzisz ?
    Przez ciebie ryczę jak bóbr ;(
    Czemu tu mi to robisz ? Zaraz idę się pociąć mydłem w płynie przez ciebie normalnie :/
    Twój blog był jest i będzie genialny :)
    PLOSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIE ODCHODŹ !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę krzyczeć, bo sama zawiesiłam wczoraj bloga xD
    Zrozumiem, jak wrócisz za dwa dni, bo sama dzisiaj wróciłam ;D
    Wiedz tylko, ze żałuję i to całym swym serduszkiem!
    Sorki, że krótko, ale na szybko piszę xD

    OdpowiedzUsuń
  9. BZDURA!!!
    Ally, odwaliło ci, jak mnie odwalało. Te milion zmienia decyzji.
    Jutro rozdział.

    Też cię kocham :D,
    Kasiowa Teddy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W OGÓLE CZŁOWIEKU, JAK CI SIĘ NUDZI JAKO VIOLA TO PISZ JAKO LEON - ucz się na mych błędach :D ALBO W 3. OSOBIE. A JAK CI SIĘ ZNUDZIŁO TO PISZ, JA CI DAM ZAWSZE WALNIĘTY POMYSŁ :)

      znowu ta Teddy

      Usuń
  10. Ale.. Jak to? ;-;
    Odchodzisz? :c
    Bardzo mi smutno ;//.
    Ten blog jest częścią mnie..
    Pamiętam, jak w wakacje zaczęłam manie na opowiadania o Leonettcie. Czytałam komentarze pod jednym z nich i zobaczyłam ten od ciebie, wtedy jeszcze Fanek Leonetty. Zajrzałam tu i zakochałam się. Byłam od początku już pierwszej historii, mimo, że nie komentowałam od początku. Jeszcze pamiętam tą radoche, kiedy czytałam o tym, jak Violka pomaga Leonowi w powrocie pamięci, i jak Violetta wróciła samolotem, gdzie Leon przygarnął ją :*. Pamiętam, gdy wyjechałam na wakacje, byłam wtedy na 20 rozdziale. Wracam, a tu 49 :D! Całodniowe nadrabianie :D.
    A teraz koniec?
    Zostaną ze mną wspomnienia.
    Czekam na dzień, w którym zobaczę kolejny post u Ciebie :*.
    Byłaś moja inspiracją do założenia bloga z opowiadaniem, dlatego ja również odchodzę! A wrócę wtedy, kiedy ty! <3
    Kinia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE!
    JAK TO?
    ŻARTUJESZ, PRAWDA? ;O

    OdpowiedzUsuń
  12. wieeeeeesz...jesli to zart to bardzo kiepski...
    dlaczego odchodzisz?!
    jesli nudzi ci sie pisanie z perspektywy violki to pisz na zmiane z innymi bohaterami jak np. leon albo cos!
    tylko blagam nie odchodz!
    co 5 minut ktos zawiesza bloga a co 48 h usuwa!
    juz konczą mi sie czytadelka!
    tobie chyba odwliło! (bez urazy)
    nie powinnas odchodzic z bloga!
    ty na serio swietnie piszesz!
    czemu chcesz nas zostawic?!
    nawet nie wiesz jak mi smutno!
    jestem zmieszana...
    smutna...zła...wzruszona (nwm czym x()
    musisz odchodzic?
    a nie mozesz zrobic sobie przerwy i wrocic do nas powiedzmy na poczatku stycznia albo koncu grudnia?
    kocham ciebie i twojego bloga i nie chce sie rozstawac! :*
    rycze...
    mam nadzieje ze sie "nawrocisz" i dlatego na wszelki wypadek jak zawsze zycze weny czasu i CHECI na dalsze pisanie bloga!
    całusy...:***
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomnialabym:
      FOCH 4EVER!!!
      tez cie kocham...pa....mam nadzieje ze do nastepnego rozdzialu...:(((

      Usuń
  13. Lol, nie. I co będę tu jak dureń ci spamować i wrzeszczeć. Mam wrażenie, że cię zaraziłam moim niezdecydowaniem ,dlatego nie wyjeżdżam z tymi notkami, prosze.
    Teddy #3

    OdpowiedzUsuń
  14. ALLY, TY MÓJ FRAJERZE (to komplement :D) NIE REZYGNUJ. PAMIĘTASZ CO NAPISAŁAM CI KIEDYŚ??? JAK TY TO JA TEŻ. MAHAHA.
    Teddy #4

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty chcesz żebym zawału dostała?
    Jestem na twe usługi, pani ,tylko nie zawieszaj bloga z powodu jednej głupiej Violki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah, Teddy, kocham cię, wiesz ?
      Rozwaliłaś mnie swoim komkiem znaczy komkami xD Wgl, wszyscy jesteście niesamowici. Jeden głupi blog, a tyle smutku z powodu walniętej bloggerki O.o
      Teddy, ty nie zrezygnujesz, nie pozwalam !!! Szczerze mówiąc to ja już od jakiegoś czasu myślałam nad odejściem, ale było mi szkoda tych ludzi co czytają i wgl wyświetleń dlatego się wstrzymałam. Tylko teraz jest wyświetleń jeszcze więcej.. Eh.. Trudna decyzja :(
      Jeszcze raz pomyślę ...
      Ally <33

      Usuń
    2. Pomyśl, pomyśl, a jak już to pisz na jakimś nowym blogu. Nie przeżyjemy bez twej twórczości :( MÓWIĘ SERIO.

      Usuń
  16. To zmień styl pisania. Nie potrafisz tak zrób to inaczej. To Twój styl, Twoje zasady. Będzie mi brakowało tego bloga. Ale skoro jest taka decyzja...... Nie będę się na Ciebie tu wydzierać, bo to nie o to chodzi. Po prostu będzie mi Ciebie brakować i to bardzo.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. ALLY !
    Ani mi się waż jasne ?!
    Czy ty chcesz żebym ja jak Teddy zawału dostała !?
    Ten blog ma 2 cudne historie ;****
    Ten blog jest jednym z moich ulubionych!
    Ani mi się waż tego wszystkiego rzucać !
    Albo cię znajdę i zatłukę !
    // Gabi Verdas

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie !!! Proszę nie odchodź! :'( Naprawdę jest co czytać i mi się to ( gwarantuje) nie znudzi ! Proszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczegoo ? :-/
    Ryczę normalnie ryczę :'(
    Mam nadzieję, że wrócisz, bo kocham twojego bloga !!!
    ~Kasiaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda ;/
    Ale nie usuwaj go ;** <33 ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. NIE USUWAJ GO!

    Zapraszam do mnie

    http://niesamowitamiloscleonetty.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No wiesz jak ty odchodzisz to ja też mogę się pożegnać :(
    Chcesz to wszystko zostawić to 161707 wyświetleń ?!
    Smutam się bardzo :(

    Załamana Kami ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bzdura!!!!!!!!!!!!!!
    Wszyscy kochają twoje opowiadania♥♥♥♥♥♫♫♫♫♫♪♪♪♪♪☼☼☼
    Nie możesz odejść rozumiesz?!
    Nie pozwolę Ci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A spróbuj tylko to...to ...eh to.....................okey nie wiem co wtedy będzie ale nie będzie dobrze!(xD)
    Jak to przeczytałam to myślałam że się rozbeczę jak małe dziecko!(xD)
    Masz pełno wyświetleń i bardzo dużo komentarzy!'
    Chcesz to tak zostawić!:(
    Wiesz dlaczego nikt się nie zgłosił żeby przejąć bloga?
    Bo wszyscy chcą żebyś ty pisała!
    Dobra to kazanie nr.1 a 2 będziesz miała na GG!
    Emma<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego ? Swietnie piszesz . Wpadajcie i komentujcie mojego bloga prosze leonatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. NIE!!!!!
    Ally! Już myślałam, że wybiłaś sobie z glowy ten głupi pomysł o oddaniu bloga, a tu co?
    Zrób sb przerwę i wróć tu za nwm miesiąc. Proszę Cię! Błagam na kolanach!
    Codziennie zaglądałam na Twojego bloga i nadal będę to robić z nadzieją, że wrócisz do pisania tego opowiadania.
    Twój blog jest jednym z moich ulubionych i zawsze nim będzie.
    Zastanów się nad tym jeszcze raz.
    Skoro przeszkadza Ci narracja to zrób to co Teddy, albo pisz w 3 os., czy zmieniaj osobę.
    Proszę i błagam na kolanach :* <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie odchodź! To dzięki twoim opowiadaniom zaczęłam pisać swojego bloga, twoje teksty mnie natchnęły, twój sposób pisania jest taki lekki i wyjątkowy, nie zostawiaj nas i opowiadania. Moje serce teraz cierpi, bo odchodzi najlepsza blogerka jaką czytałam. Wiedz, że ja zawszę będę z tobą. Mam nadzieję, że wrócisz do nas wkrótce. Chce żebyś wiedziała, że mimo wszystko będę na ciebie czekać nie ważne czy tydzień, miesiąc, rok będę czekać. Uwielbiam Cię <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcesz mnie wkur***?!?!
    Ty wiesz, że ja ci nie pozwolę c'nie? I nie tylko ja, ale wszystkie...31 osoby przede mną i ja!!! I jeszcze nie jedna!!
    Ja wiem, mnie też się czasami nudzi to pisanie, ale zrób sobie przerwę. Na tydzień...dwa możne nawet miesiąc, ale nie odchodź z bloga, bo uwierz mi, że jeżeli to porzucisz to twoje życie straci pewną cząstkę i już nie będzie takie....(pojebane to dobre słowo?) zajebiste!
    Pamiętasz, że to tu nas spotkałaś? Nas rozumiem przez wszystkich twoich czytelników a nie tylko mnie i Karośkę, ale to też prawda ;p
    Chcesz to wszystko olać i nas zostawić?;(

    Mary

    OdpowiedzUsuń
  28. Ally no błagam cię , czy ty chcesz żebym ja tu oszalała, dzięki tobie i twojemu blogu zaczęłam pisać, ja tego tak nie zostawię , ja i kilka innych osób, Ally proszę cię twój blog kocha prawie każda dziewczyna z mojej klasy,
    nawet jak by rozdział był raz na miesiąc czy rok i tak bym czytała, Ally nie możesz tego tak pożucić ten cały czas na tym blogu, przecież ty to kochasz , nie zostaw tego od tak, Mary ma rację , jeżeli to porzucisz to i tak będzie ci czegoś brakować , gdy zaczęłam czytać twojego bloga, od razu go pokochałam wyobraź sobie że w dwa dni przeczytałam ok. 40 rozdziałów, twojego autorstwa naprawdę?! czy po tym wszystkim chcesz to tak po prostu zostawić ?!, nawet jakbyś oddała go komuś innemu to już t nie będzie to samo !,Ally prosze cię wybij tą głupotę z głowy i wróć do bloga, jesteś Zajebista!!!, dajesz sobie ze wszystkim radę, nabiła paredziesiąt tysięcy
    wyświetleń w jeden miesiąc to naprawdę był wyczyn jesteś jedną z moich ulubionych bologgerek

    Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałabym , jak ty odchodzisz to ja też zawieszam bloga !!, bo dzięki tobie i temu blogu ja zaczęłam pisać koniec kropka taka moja wola , ja chyba zaraz zawału dostane i co mam ci tu tak spamować ? ale Ally to co pisałam powyżej i w tamtym komku to prawda

      Lola

      Usuń
  29. nie zawieszaj bloga pisz dalej twoje opowiadania są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę nie odchodź, kocham to opowiadanie i wogóle tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ally!!!! Zostań.! Masz świetnego bloga i chcesz go zostawić? ;/ Błagam.! ~~MADI <33

    OdpowiedzUsuń