poniedziałek, 30 grudnia 2013

Rozdział ... znowu żart. Notka od Ally

Odchodzę, znowu!!!
Ponieważ iż gdyż żartuję, możecie czytać dalej i nie wyzywać mnie. Będzie miło. :D Chciałam trochę dramatyzmu wprowadzić, ale nie stracić obserwatorów, a więc... (nie odchodzę)
Niedługo(długo) 200 tys. wyświetleń. Chcecie coś specjalnego? Napiszę wam One Shot'a o Leonettcie. Może być?? Może coś jeszcze? Nwm, pisać w komkach ;)
Dalej... chce wam powiedzieć, że dziś rozdział raczej się tu nie pojawi. Może na "Entre Dos Mundos" coś zacznę, ale to o 1, 2, 3 w nocy. Jakoś tak. Nie obiecuję.
Dalej ... SZALONEGO SYLWKA, LUDZIE!
Tylko nie przesadzajcie mi tam, bo kto będzie czytał te moje wypociny, hę??? ŻART! Ale tak na serio... Szaleć, ale nie aż tak, pić, ale z umiarem, tańczyć całą noc, pięknego nieba o północy, spać do południa, imprezować do rana, by rok 2014 był wyjątkowy i wspaniały. Takie skromne życzenia od Ally <333
Dziękuję, że jesteście. Kocham <3
PS. Piszcie w komkach co chcecie na te 200tyś. wyś. bo nie mam pomysłu. Chyba, że nic to wtedy spoko, ale OS i tak napiszę. Mam plan xD
PS#2 Dwa dni temu była pięciomiesięcznica bloga. Co chcecie na półrocznicę XD To też pisać, a ja pomyślę. Dużo czasu jest ;)


14 komentarzy:

  1. Ally! Wiesz, jak się przestraszyłam, jak zobaczyłam początek?!
    Teraz przychodzi mi do głowy tylko jedna myśl - dusić Ally xD
    Wszystkiego najlepszego i Szczęśliwego Nowego Roku! :**
    Na te 200 tys. wyś. możesz zrobić jakiś konkurs na OS, albo... sama nwm. co xdd
    Coś wymyślisz :D
    Zrób jakiś SUPER DŁUGI rozdzialik :3
    Czekam na rozdział :***

    Nicol :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie odchodzisz, bo bym cię udusiła:-)
    Fajny pomysł z OS o Leonetcie :-) możesz też zrobić jakieś zabawy, wykreslanki :-P
    No i też życzę udanego Sylwestra :-) czekam na nexta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty weż ludzi nie strasz, ok?!
    One Shot spoko :D
    Może........jakiś specjalny rozdział? W sensie dłuuuuugaśny ;)
    Nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sądzę, że...NIE WIEM!!
    Haahaha...nie napiszesz o 1/2/3 bo ja ci będę przeszkadzać!! Muhahahah!!!
    Chyba, że cię nie będzie na GG jak wczoraj...Pff!!

    Mary

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź no niestrasz bo zawału dostanę ;) dzięki za życzonka i nawzajem wesołego sylwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź no niestrasz bo zawału dostanę ;) dzięki za życzonka i nawzajem wesołego sylwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufffff <3 się wystraszyłam xd
    hmm, może faktycznie możesz napisać taki One shot...
    A co ty na to żeby on był w połowie o Leonettcie, a w połowie o Marcessce? ;D Tylko mówię jak coś xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże nie strasz kobieto!
    OS?
    Bardzo hętnie. Jak o Leonettcie to ja przeczytam w nocy o północy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Ally ....przez cb o mało co ZAWAŁU NIE DOSTAŁAM !!!! .......nawet nie wspominaj o żadnym odchodzeniu <3 !!! To tak na przyszłość ???
    No wiesz możesz napisać dłuuuugaśnego OS :P o Leonettcie :***
    A może jakiś konkursik ?? Hmmm...co ?? PLOSE !!! Ja tak ładnie PLOSE <3
    Dobra Dobra rub co ci pasuje rozdzialiki pisaj szybko !! :)
    No i ten tego DOBREJ ZABAWY W SYLWESTRA ŻYCZĘ !!!!
    Kinga Verdas-Blanco <3

    OdpowiedzUsuń
  10. prawie dostałam zawału. (znowu) !!! OS z leonetta <3 wgl wszystko co z ta para zwiazana jest cudowne<3 czekam na rozdał na obu blogach. a i jeszcze zyczenia na ten nowy rok: zycze ci wspaniałej weny, szalonego sylwestra, spełnienia marzen, poznania ekipy z violetty i duzo duzo szczęścia i miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ally! Płaczę ;(
    Nie wiem czy mam ci spamować czy nie. No, bo nie chcę cie zmuszać, bo dobrze, e jest Entre dos Mundos.
    Nie wiem co z okazji wyświetleń i rocznicy ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Koffciam też zycze szczęśliwego NOWEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie strasz ludzi;d
    Tb też udanego Sylwka i aby rok 2014 był tym wyjątkowym w Twoim zyciu;*

    OdpowiedzUsuń