czwartek, 19 grudnia 2013

JORGE !!!

Kochani, ja wiem, że wy wiecie, ale i tak to napiszę: JORGUŚ (Leoś) MA DZIŚ URODZINKI !!!!!!!! :**
Kocham, kocham, kocham <333 
Feliz Cumple, tylko tyle mogę powiedzieć <3 Nie mam twittera, nie ogarniam go, ale chętnie złożyłabym mu życzenia ;) Ogl to była akcja "urodziny Jorge", ale również nie wzięłam w niej udziału. Mam nadzieję, że Jorge zobaczy życzenia od polskich fanów. Jak można go nie kochać ? Te jego vine, głos, wygląd, włosy, postać, którą gra w "Violetcie". Myślałam długo co mogę zrobić takiego specjalnego w jego urodziny... Wymyśliłam krzyżówkę :D A więc tak. Pytania są łatwe, a odpowiedzi nie udzielajcie w komkach tylko piszcie na pocztę: fanki.leonetty@tlen.pl. 3 pierwsze osoby dostaną dedyki z wybraną postacią, parą czy coś albo zrobię im nagłówki na bloga ... Macie czas do jutra (20.12.2013r.) Aha, kto udzieli odp. w komku dyskwalifikuję go i usuwam oczywiście komentarz albo po prostu anuluję zabawę. TAKŻE ALLY WAM GROZI !!! Haha...

1. Połączenie imion Jorge i Martiny
4. Kto jest na zdjęciu obok Jorge
2. Ulubiona para serialu. Połączenie imion głównej bohaterki i postaci Jorge
3. Jak wymawia się "Jorge"
4. Kto jest na zdjęciu obok Jorge
5. Dziewczyna Jorge
6. ... Aires
7. Postać grana przez Jorge w "Violettcie"
8. Mechanik postaci Jorge w "Violetcie" w późniejszym czasie jego dziewczyna.
9. Śmieszne filmiki nagrywane przez Jorge, często wraz z przyjaciółmi z planu
10. Nuestro ...
11. Piosenka ze snu Violi i postaci Jorge

Dalsza część urodzin mojego najukochańszego aktora :D
Hmm,  to może najśmieszniejszy moim zdaniem Vine Jorge ? Haha, najlepsze jest to, ze wszystkie są mocne XD Dobra, takie najfajniejsze.
1. KOCHAM ! Pan, pan, pan, pan ... (Mechi ma super nową fryzurę <3) *KLIK* - aby obejrzeć video
2. HAHAHAH, "być jak modelka" To mnie rozwaliło. Najlepszy Vine ! *KLIK*
3. Jorge z pełnym pęcherzem xD *KLIK*

Lecimy dalej ... tutaj macie jego fotki *KLIK*     *KLIK#2* - aby przejść do strony

Rozdział będzie może dziś z perspektywy Leona i chyba zrobię mu urodziny. Jeśli nie dziś to jakoś tak w grudniu. Muszę pomyśleć i wgl :) Aha, no i dalej możecie komentować poprzedni oczkami Ludmi  :D

NOW, a oto ... ciężko nazwać to kolażem, hmm, obrazek ze zdjęciami Jorge:


Zaraz koniec urodzinowego posta, ale najpierw ... 




To na tyle ... KOCHAMY CIĘ, JORGE <333

5 komentarzy:

  1. Hyhy ;p
    FELIZ CUMPLE NAJWIĘKSZY PRZYSTOJNIAKU ŚWIATA!!!!
    Ło! Ksysówka!! Nie wezmę udziału z czystego lenistwa, ale zajrąbisty pomysł ;3

    Mary

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha te filmiki były śmieszne że spadłam z krzesła xD
    Sto lat,niech,żyję,żyję nam!kto?JORGE!!!!!!!xD
    Odbija mi!!!!!:D
    Nie no Mechi ja chcę taką fryzurę!!!!!!!1:D
    Raczej wezmę udział:D
    Emma<3

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahaha To z tym pecherzem najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomożecie?

    CZYTAJCIE KOMENTUJCIE POLECAJCIE ZNAJOMYM

    To dla mnie bardzo ważne. Dopiero zaczynam blogować

    http://leonetaaqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!
    leonetta-kocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń