niedziela, 3 listopada 2013

100 tysięcy wyświetleń

OD POCZĄTKU
Ojejciu, to już 100 000 ? Na sejro ? xD Ja pamiętam jak zakładałam tego bloga. Był to 29 lipca i nudziło mi się baaaaardzo. Już wcześniej chciałam mieć bloga lecz sądziłam, że to nie dla mnie i nie ogarnę tych różnych gadżetów albo, że nikt nie będzie czytał moich wypocin ponieważ ... ponieważ są denne. Dowiedziałam się, że moja koleżanka założyła sobie bloga o Violettcie. Jest młodsza ode mnie o rok. "hmm może ja też dam radę" - myślałam. Tak też się stało. Byłam taka radosna pisząc pierwsze rozdziały. W mojej głowie rodziło się tyle pomysłów. Cieszyłam się z każdego +1 wyświetlenia, a jak widziałam komek pod rozdziałem to dosłownie skakałam ze szczęścia. Cały dzień siedziałam na blogu... ah, niby nie było to aż tak dawno bo 3 miesiące temu, ale jednak. Na ten blog przeznaczyłam większość mojego wakacyjnego czasu, ale nie żałuję. Poznałam kilka wspaniałych bloggerek <3 oraz nauczyłam się paru nowych rzeczy ^^
Nie wiem jak wam mam dziękować... Chyba nic nie wyrazi mojej wdzięczności :**

I teraz część niewzruszająca xD 
Dziękować ludziska, jesteście najlepsiejsi xDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Może mało ciekawy post, ale nie miałam na niego żadnego pomysłu ;)
Wybaczcie nieogarniętej Ally, która jest wam bardzo wdzięczna <333
Besos :*

11 komentarzy:

  1. Ale to my jesteśmy Ci wdzięczni!!
    To Ty piszesz takie cudowne opowiadania!!

    V.D.<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłużyłaś sobie jak najbardziej ♥
    Piszesz genialne opowiadanie i mimo, ze jestem tutaj od niedawna, to zostanę do końca <33 Nawet jak połączysz Vilu z Gregorio xDD
    Zgadzam się z Viluśką! My jesteśmy Ci wdzięczni ;33
    Twoja fanka

    Axi;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Viluśką i serdeczznie ci gratuluję
    Ps. zostałaś nominowana do LBA
    szczegóły na http://myhistoryofleonetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zasużyłas i to bardzo!
    Twoje rozdziały są super.
    Jeszcze raz Gz

    // Gabi Verdas

    OdpowiedzUsuń
  5. ZGADZAM SIĘ Z KOMENTARZAMI POWYŻEJ ;*****

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GRATKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GRATKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GRATKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tak w ogóle jest taki serek "gratka", co nie? :D
    Ale ja używam to słowo jako skrót od "Gratulacje" XD
    Zasłużyłaś na te 100 tys. odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację dziewczyno :D
    Masz wielki talent zasługujesz sobie :)

    100 tys wow ! Zaproś mnie na herbatkę będziemy świętować ok ? XD

    Pozdrawiam <3

    Kami M - Vederas

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Gratuluje! Zasługujesz!
    Ale ja chce Leonette! xDD Ty tu o wyświetleniach, a ja... xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał !!! Nie no gratulacje. :***
    Czytam Twojego bloga od pierwszego posta i wiem, że ten czas, który poświęciłam na czytanie tych wszystkich wspaniałych rozdziałów, boskich one shotów (nie licząc mojego) napewno nie był zmarnowany <333
    Zobaczysz, nim się obejrzysz będzie już 200 tys.
    Twój blog jest najlepszym jaki kiedy kolwiek czytałam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJĘ !!!!!!!!!
    CAMCIA CIĘ KOCHAĆ <3
    TRZYMAM KCIUKI ZA 200.000 <33
    JESZCZE RAZ GRATULUJĘ !!!
    C.<3

    OdpowiedzUsuń
  11. To my Ci dziękujemy <3 piszesz świetne opowiadania i one shoty :3 Jesteś boska ale będziesz jeszcze bardziej boska jak Leonette zrobisz ;) KOCHAM CIĘ <3 ~Kinga;*

    OdpowiedzUsuń