czwartek, 21 listopada 2013

Rozdział 16: Zadanie

- Viola, ja już gadałem z Leonem. Przeprosiłem go i wyjaśniłem wszystko. Zachowałem się wczoraj okropnie i bardzo tego żałuję. Prawda jest taka, że cię kocham i jestem zazdrosny. Boję się cię stracić.Czy to takie dziwne ?  - dotknęłam jego ręki, która umieszczona była na moim policzku
- Diego, gdybyś powiedział tak wcześniej, zrozumiałabym ...
- Czyli co, wrócisz do mnie ? - zapytał z nadzieją, a ja wtuliłam się w jego ciepłe ciało.
- Tak, kocham cię - szepnęłam.
- Dzieciaki, zaczynamy zajęcia - usłyszeliśmy donośny głos Pablo - Na samym początku chciałbym przywitać nowych uczniów. Violetta, Marco, gratuluję wam. Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze pracowało.
- Tak, tak, ale nie zapomnijcie, że do mojego poziomu nie zdołacie dojść, choćbyście bardzo się starali ! Nie udało się reszcie, więc ty Violetto możesz zapomnieć ! - wyrwała się Ludmiła, ale zignorowałam jej uwagę.
- No to zaczynamy. Wiem, że większość z was występuje w przedstawieniu i macie na głowie próby, lecz nie możemy zaniedbywać naszych lekcji. Wymyśliłem dla wszystkich tu zebranych zadanie. Dobierzecie się w pary, a później napiszecie piosenkę o uczuciach. Pole do popisu macie ogromne. - tłumaczył nam nauczyciel
- A o pięknej istocie, która przyćmiewa swoim blaskiem pozostałych, można ? Dziewczyna ta jest bardzo utalentowana oraz ma niesamowitą barwę głosu. To będzie hit ! - przerwała mu Ludmiła. Wszyscy zawiesiliśmy nasz wzrok na niej - No co ? O mnie chodzi ...
- Nie, Ludmiła. Temat już macie. Teraz tylko podzielcie się na dwuosobowe zespoły i działajcie.
Uśmiechnęłam się do Diego'a, a on zrozumiał gest. Już miałam zamiar zapytać się dla pewności czy chce śpiewać w duecie ze mną, ale nasi znajomi jak widać chcieli inaczej. Lara objęła mnie ramieniem. Zaproponowała bym śpiewała z Fran, Leonem albo Camilą. Zdziwiłam się nieco jej prośbą, o ile można było to tak nazwać. Nie wiedziałam co odpowiedzieć, więc tylko wyszczerzyłam zęby. Po chwili zaczął się rozlegać w sali szmer. Każdy licytował się z kim występuje. Usłyszałam kilkakrotnie swoje imię, ale nie wiem kto je wypowiedział. Hałas z każdą sekundom stawał się coraz głośniejszy. Założę się, że większość z nas nawet nie wie co mówi.
- Hej ! - przekrzyczał wszystkich Pablo - dobrze, widzę że macie problemy z parami. W takim razie ja wybiorę. Będą to duety mieszane - nauczyciel spojrzał się na listę uczniów - Camila zaśpiewa z Marco, Federico z Ludmiłą, Maxi i Francesca, Lara i Diego, Natalia i Broadway oraz Leon i Violetta. - w tym momencie hałas zrobił się jeszcze głośniejszy niż poprzednio. Mnóstwo niezadowolonych min w sali, świadczyło o tym, że Pablo nie najlepiej nas podzielił.
- Dlaczego nie mogę wystąpić solo ? - Ludmiła wdała się ponownie w dyskusję
- Ponieważ to duet, a to oznacza, że muszą być dwie osoby. - wyjaśniła uśmiechnięta Cami. Uśmiechnięta ? Okay ...
- Tak, a więc zabierajcie się do pracy. Macie cały tydzień na napisanie piosenki oraz na próby.
W sumie ja nie narzekałam na moją parę. Będę z Leonem, a z nim wspaniale mi się śpiewa. Na pewno szybko się dogadamy i stworzymy hit. Takie jest moje założenie ...
Podeszłam do bruneta i umówiliśmy się po lekcjach w sali, w której umieszczony był keyboard. Następne lekcje minęły zaskakująco szybko. Było bardzo zabawnie kiedy Feder naśladował Gregoria, a on nie wiedział z czego się śmiejemy ...

Około godziny 14 udałam się do wcześniej ustalonego miejsca. Leona jeszcze nie było, więc sama spróbowałam pomyśleć nad tekstem. Zbliżyłam się do instrumentu. Zerknęłam na partyturę ułożoną obok. Nie mogłam się powstrzymać od zaśpiewania i zagrania melodii. Była piękna, ale zastanawiało mnie jedno. Kogo to kawałek ?

Hoy contigo estoy mejor, si todo sale mal
Lo puedo encaminar y estar mejor
Me puedes escuchar y decir no, no, no

Hoy se lo que debo hacer y nunca más
Regresara el dolor, oh oh oh oh
Si no lo puedo ver, enséñame ...

Kiedy byłam już w połowie, drzwi się otworzyły.
- Sorki za spóźnienie. Andreas i Diego mnie trochę przytrzymali. - przerwałam i spojrzałam się na Leona - To twoje ?
- Nic nie szkodzi. Nie, nie ja to napisałam, a szkoda. Bardzo mi się podoba.
- Świetna jest ta piosenka, ale teraz lepiej pomyślmy nad naszą.
- Tak. Zastanawiałam się nad tym i stwierdziłam, że moglibyśmy skomponować coś o smutku
- Smutku ? Nie, wolałbym jakąś skoczną, radosną melodie - brunet podszedł do gitary zawieszonej na ścianie i palcami szarpnął struny.
- Rozmawiałam z Fran i Camilą. Ich pary mają zamiar napisać piosenkę o tym uczuciu, więc odpada
- Czemu ?
- Leon, musimy być bardziej oryginalni
- Dobrze, szefowo - stanął na baczność i zasalutował
- Nie wygłupiaj się - posłałam mu przyjazny uśmieszek
- Rozkaz ! Skoro nie radość to ... zafascynowanie !
- Tak ? I jak miałaby brzmieć ?
- Ym, może.. może ... Nie wiem, ja tutaj narzucam pomysły.
- Leon, musimy wymyślić dziś o czym będziemy pisać, a później dopiero brać się za tekst i tak dalej - Leon uniósł głowę ku sufitowi. Przyglądałam się mu chwile, a później uczyniłam to samo. Czy to nas zainspiruje ?
Nie odzywaliśmy się przez ponad 5 minut. Byliśmy bardzo skupieni. Brunet chodził po pomieszczeniu. W pewnym momencie wykrzyczał :
- Viola, miłość
- Słucham ?
- Nasz kawałek będzie opowiadał o miłości dwóch osób. Na pewno będzie to oryginale, bo kto inny z naszych znajomych zrobi coś podobnego ? Znając Diego'a, Fede czy Maxi'ego sądzę, że wpadną na coś banalnego. Radość, zabawa, to ich klimaty
- Nie wiem ...
- Ale wiem. Jestem pewny, że nam wyjdzie. Musimy spróbować !
- Leon, ty mówisz teraz o piosence czy masz zamiar przećwiczyć na mnie kwestie proszenia dziewczyny o chodzenie ? - zaśmiałam się, a on spuścił ramiona i popatrzył na mnie pytająco - Przepraszam. Powiedzmy, że pomysł z piosenką o miłości mi odpowiada
- Dobrze, ja w domu wymyślę melodie, a ty postaraj się napisać tekst. Później to razem jakoś poskładamy. Jeśli nie dasz rady sama, pamiętaj, że zawsze ci pomogę. Bez względu na wszystko możesz na mnie liczyć
- Poradzę sobie - zapewniłam
- Nie mówię tu tylko o tym zadaniu. Do jutra, Viola - chłopak opuścił sale, a ja uśmiechnęłam się sama do siebie. W mojej głowie narodziły się różne koncepcje do nowego kawałka. Jest tyle możliwości... Potrzęsłam głową i podeszłam do keyboardu. Wzięłam do rąk kartkę z tekstem prześlicznej piosenki. Jeszcze raz go przeczytałam. Najlepiej zapamiętałam jeden wers : Ahora se, todo es diferente (tłm. Teraz wiem, wszystko jest inne). Odłożyłam partyturę na miejsce i usunęłam się z sali. Szłam w stronę Francesci, która stała niedaleko drzwi wejściowych. Nagle rozległ się głośny krzyk pomieszany z łkaniem.
_______________________________________________________________________
Ok, ok, ok ! Rozdział yy... nie podoba mi się, ale to szczegół !
Tak, tak, tak, Dieletta znów razem, ale nie załamujcie się. Mam już plan. Niestety Lara wycofała się ze swojego :(
Czemu, czemu, czemu ? (więcej szczegółów w zakładce).
Aj, aj, aj.. miało być więcej Leonetty, zawiodłam. :/
 Y, y, y Następny rozdział po weekendzie, ewentualnie w niedziele. Zobaczy się...
Haha, odwala mi. To nie nowość. No to do następnego aaaa. Zapomniałabym, dziękować wam za 21 komentarzy. Jesteście megaaa !

15 komentarzy:

  1. Nie ty potworze zła ! ! ! ! Zrobiłaś Dielette ! ! ! !
    Ale chociaż Leon i Viola będą mieć piosenkę o miłości <3

    Kami M - Verdas

    OdpowiedzUsuń
  2. Dieletta !!" ??? :( smutam ale rozdział boski !!! :*** Leonetta słodka ... piosenka o miłości ^^ będzie się działo !!! już widzę Diego jak będą ją śpiewać XD szkoda że Lara wycofała się z planu :( Życzę weny i czekam na next :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka o MIŁOŚCI! Love, love, love! Mi tam się podoba może poza pogodzeniem Dieletty :( Zrób szybko Leonette. Lara niech da swój plan już plis

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dieletta znowu razem ?! smutam :(( no ale pocieszenie: LEONETTA RAZEM W PARZE !! oł jea ! Mmmm Leon chce stworzyć piosenkę o miłości....ciekawe...ciekawe... :D nie no dobra, rozdział oczywiście boski, ale to nie nowość <33 czekam na następny :) zakładkę może poczytam jutro w nocy, dzisiaj nie mam czasu :( :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mogłaś, Dieletta znowu razem!?
    Mam małego foszka ale teraz piosenka o miłości w wykonaniu Violi i Leona<3
    Czekam na next;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa...! Viola, miłość! xD
    To było piękne ♥
    I ten jej tekst, czy ćwiczy próbę proszenia dziewczyny o chodzenie ;***
    Genialne!!!
    Czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Dieletta ?! Ja... Jam jest smutna!
    Buahahah Lara ?! Ty. Ty. Ty Laro! XD
    Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teddy cię za Dielettę nie zabije - znaj dobre serce władcy XD Hehe, przepraszam za moje teksty :P Ach, lubię Larę! Przybij piątkę bliźniaku, nie tylko tobie odwala XD Ehh, Ally, oni po prostu cie doceniają :D Ogólnie jestem ciekawa tej piosenki Leonetty.... :D A rozdział będzie jutro, dobrze się rozumiemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie!!!!!!!!!! Dieletta?!!! What?!
    Jak mogłaś mi to zrobić?
    Już się cieszyłam.
    Czekam na piosenkę leonetty
    Mam nadzieję, że podczas tej piosenki coś zaiskrzy
    Czekam dzisiaj na next
    Podkreślam DZISIAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. DIELETTA ! ? ŻE CO ?
    Okey okey spokojnie.
    Świetny <33. !
    Kocham ! I Czekam :D .!
    // Gabi Verdas

    OdpowiedzUsuń
  11. Co Dieletta znowu razem? Nie nie i jeszcze raz nie!!! Ja chce moją Leonette!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Dieletta znowu razem?!
    to ja już się cieszyłam chyba
    z 20razy przeczytałam
    fragment w którym Violka
    go rzuca a tu nagle Dieletta
    i León chce piosenkę o miłości
    Leonetta się zbliża, dlaczego nie
    ma planu Lary?!
    Czekam na next

    V.V.V.

    OdpowiedzUsuń
  13. Diego i Vilu znowu razem?!
    Jestem już 10 osobą który to pisze to co napisałam wyżej w tym komie xDee.
    Ale chociaż są razem w parze:D
    Ooo Leoś chciał żeby napisali piosenkę o miłośći<3
    Czekam z niecierpliwością na następny boski rozdział.
    P.s zmieniłam adres mojego bloga!
    Teraz adres to violetta-story-leonetta.blogspot.ie

    Buziaczki Emma :* <3

    OdpowiedzUsuń
  14. No udusze! MNIEJ Dieletty WIĘCEJ Leonetty! Why ich pogodziłaś?!;< FOCH! :\ Żarcik :3 ~Kinga;*

    OdpowiedzUsuń