wtorek, 26 listopada 2013

Problemy z zakladką

Tak jak jest napisane w tytule... Znów mam problemy z zakładką "Zapytaj bohatera". Muszę ją usunąć, ale za to zrobiłam blogowego aska. Jest to super sprawa bo pytania się nie usuną(chyba że sama to zrobię), tak jak w przypadku zakładki mogą pytać osoby anonimowe lub te, które nie posiadają tego portalu. Pytania prosiłabym żeby były takie jak dotychczas. Nom, więc oto jego linczek : http://ask.fm/allyverdas
Mam nadzieję, że wszystko dobrze się potoczy i wyjdzie z tego całkiem niezła zabawa ^^
Rozdział prawdopodobnie jutro może w czwartek, a tymczasem możecie nadal komentować poprzedni. Ja się nie obrażę <3

2 komentarze:

  1. Nie! Daj rozdział dziś! Ja też się nie obrażę jak dziś dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj dzisiaj
    I proszę zajżyj na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń