poniedziałek, 4 listopada 2013

Feliz Cumple, Teddy !

Hejoł ludziska ! Tak, tak, nie mylicie się. Dzisiaj nasza wspaniała i niezastąpiona Teddy obchodzi urodziny.
Z tej okazji chciałabym ci życzyć wszystkiego najlepszego. Naprawdę doceniam twoją pracę. Ubóstwiam wręcz twojego bloga, tumblra zresztą też. Jesteś pozytywnie nastawioną do życia dziewczyną o rozbrajającym poczuciu humoru. Życzę ci spełnienia marzeń, powodzenia - jeśli chodzi o blogowanie, wytrwałości i by uśmiech nigdy nie schodził z twarzy, byś była zawsze taka, jaka jesteś teraz !
KOCHAMY CIĘ TEDDY !!!!!
Mam nadzieję, że zobaczysz tego posta bo jest kierowany z myślą tylko i wyłącznie o tobie
Ally <333
Obrazek mojego autorstwa :*
Sądzisz, że tylko ja pamiętam o twoim święcie ? BŁĄD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oto dowód, to są dziewczyny-bloggerki, które również przczyniły się do powstania tego posta : 
- Axi
- Pati
- Asia W.
- Cami
- Ally xDD
A oto nasze dzieło :
<333

9 komentarzy:

  1. JEJU!!!!
    Dziękuję Wam :)
    Ajj, to miłe z waszej strony :D Mam zaciesz jak głupia :P
    No, nie wiem co jeszcze napisać, plakaciki dla mnie i zdjęcia :D I życzenia... DZIĘKUJĘ #2 :D

    Teddy

    OdpowiedzUsuń
  2. Achh ten mój brzydki obrazek xD
    Ale co tam a tak wo gule .

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO TEDDY ! ♥ Jesteś wspaniałą blogerką <3 Ubóstwiam Cię

    Kami M - Vederas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popraweczka :D
      Nasza kochana Pati zmieniła nazwę (dopiero to wiem xD ) na Patrycja Dominguez ;3
      Czyż ona nie jest wkurzająca xD

      Usuń
    2. Oh tak, bardzo xD

      Usuń
    3. Oj jak ja patrze jak by bardzo mnie kochacie xD
      Patrycja Dominguez ;3 mi się podoba :D Kamila, za to "Czyż ona nie jest wkurzająca" przerobie cie na kotlety tak jak Domi ^^

      Usuń
    4. Nie waż się meyor xD
      I tak nie zrobisz tego z kim będziesz się wygłupiać na gg jak nie ze mną xDD ?

      Usuń
  3. 100 lat kochana!!!
    żyj jak najdłużej i ciesz się pełnią życia
    byś przed przyjaciółmi nie miała nic do skrycia
    chłopaka takiego jak nasz Leonek kochany
    i byś z uśmiechem chodziła przez rok cały ;***

    życzy Axi;***

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat kochana!! Albo jeszcze więcej!!
    Życzę ci wszystkiego co najlepsze!!
    Dużo zdrowia,szczęścia i słodyczy!
    Viluśka D. życzy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zwykle opóźniona ~,~ ale w dupie ja już tak mam >_< NAJLEPSZEGO <3 Czytam twój blog *.* zaje****y ;* ~Kinga;*

    OdpowiedzUsuń