sobota, 26 października 2013

Hej !

Hej, kochani !
Chyba nie wszyscy zrozumieli o co mi chodziło xD
Ja nie rezygnuję z bloga :D Mam taki mini pomysł !
Napiszę epilog tak gdzieś 3,4 lata później i zacznę nową historię. Na początku będzie Dieletta, a później ... och sami zobaczycie i w ankiecie stwierdzicie, czy wam się te nowe opowiadanie podoba. Jeśli nie to spoko.  Wtedy usuwam je, epilog starego tak samo i robię kontynuacje tamtej historii. Wakacje + 3 rok w studio :D Co wy na to ?
Zabieram się do pracy, dziękuję za tylko komków <3
KOFFFAM was :**

10 komentarzy:

  1. Ja jestem za!
    Dieletta...aww! Ale Leon i tak lepszy.

    V.D.<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego pomysłu! http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ołkej! To może być super pomysł :* Ale Dieletta? Jaak ja to wytrzymam? :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za ^^
    I podoba mi się pomysł z Dielettą!

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzonka!
    Ja też z koleżankami robiłam taką gwiazdę xd. Serio.

    Dieletta. ! Ale tylko na początku uffff.
    Bo wiesz co ja czytam a co nie xdd

    Jeszcze raz POWODZENIA!

    Gabi Verdas

    OdpowiedzUsuń
  6. juz nie meoge sie doczekac!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za
    już jestem
    ciekawa na
    co tym razem
    wpadłaś

    V.V.V.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie chce dieletty rozbijesz narzeczinych? jak możesz!!

    OdpowiedzUsuń