piątek, 4 października 2013

Wykreślanka + dedykacje

Hejoł ! Odpadł Nicolas czyli Andreas xD
Kto następny ?

A teraz coś nie związanego z wykreślanką, a mianowicie dedykacje. Haha, trudno było się domyśleć tym bardziej kiedy jest to napisane w tytule, ale nie wiecie co związku z tym, prawda ? - Głupie pytanie xD 
No więc mam do rozdania dedykacje-kolaże z Martiną, dziewczynami z serialu(Naty, Viola, Ludmi, Cami, Fran i Angie) i ostatnia dedykacja jest z chłopakami, a więc wystarczy wpisać w komku "dedykacja z ..." i zamiast kropek z kim chcecie. Może jeszcze potem dorobię z innymi postaciami/parami. Ah tak ! No i jeśli jesteście anonimkami to piszcie dla kogo. 
PS. Rozdział albo w nocy (00.00) albo jutro po południu lub wieczorem. Byłby szybciej, ale mam zawody sportowe :( 

8 komentarzy:

  1. 15 out ;p
    Uuuuu! Dedyczki!
    Ja chcę z...niech stracę z Ludmi <33

    V.<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 dedyki. Z Martiną, dziewczynami z programu i chłopakamixD Musisz wybrać z tych 3 ^^
      Hmm... Z Mechi ? w sumie to może zrobię z Lu.
      Ale nie wiem. Zależy czy moje lenistwo mi na to pozwoli
      Ally :D

      Usuń
    2. A! To mój móżdżek źle zrozumiał ;p
      To chcę z dziewczynami ;p

      V.<33

      Usuń
    3. Cami iść za głos tłum.! Odpaść 15 !
      I ja chcieć dedykację z....z....z... Fedecescą ! A jak nie z nią to z Martiną ;p

      C.<3

      Usuń
    4. Cami to ja zawsze chodzę za glosem tłumu no!!!
      15 odpada XD
      O dedyki jak miło <3
      obojętnie z kim xd
      Sama wybierz lepiej znasz moj gust ode mnie...

      Usuń
  2. To ja poproszę...a może być z chłopakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 15 niech odpadnie. A ja mogę prosić dedykacje ? Jeśli tak prosiłabym z Martiną :)
    Ania aha i super blog! :)

    OdpowiedzUsuń