poniedziałek, 21 października 2013

Wyniki konkursu na One Shota

Dziś jest 21, a więc przyszedł czas na ogłoszenie wyników na One Shot'a.
Zgłosiło się 6 osób, które wysłały mi naprawdę dobre prace. Czytało mi się je z zaciekawieniem. Niektóre rozbawiły, inne wzruszyły, ale wszystkie miały "to coś" w sobie. Decyzja nie była łatwa, ale jakoś udało mi się dogadać z własnym sumieniem. Od razu na wstępie chcę się spytać autorów One Shot'ów na podium czy chcecie bym go opublikowała ? W sumie One Shot z pierwszego miejsca pojawi się na blogu na pewno xD
Proszę też o linki waszych blogów-wszystkich uczestników.
Dobra, dobra. Nie przedłużając. Zacznę od 3 miejsca :


3 miejsce : Mia Leonetta - twój One Shot wzruszył mnie :D Lubię takie opowiadania zaczynające się od dzieciństwa ... ^^ i dlatego sądzę, że zasłużyłaś na "medalowe miejsce". Nagrodami dla ciebie są: zdjęcia, dedyk, reklama bloga przez tydzień <3

2 miejsce: Viluśka - opowiadanie było bardzo wciągające. Zawierało dużo szczegółów, co pozwoliło mi wyobrazić sobie to otoczenie. Niemal czułam uczucia towarzyszące Violetcie. Bardzo oryginalny :) Dla ciebie mam przygotowane: dedyk, zdjęcia to tak w sumie masz, więc nie wiem czy jest sens przysyłania ci ich xD oraz 2 tygodnie reklamy twojego bloga C: <3

2 miejsce: Kinia/Leonetta - długo zastanawiałam się nad twoim One Shot'em. Bardzo podobało mi się zakończenie. Wiesz, że miałam podobny pomysł na opowiadanie ? Tylko, że Leonetta miała być w wersji "słodcy seniorzy" xD Nagrody są takie same jak u Viluśki :*

1 miejsce : Victoria - Ojej, to był naprawdę genialny One Shot ! Zawierał wątki Andreas'a, które rozbawiły mnie i to bardzo, trochę zagadki jeśli chodzi o Leonette, Fedecesca, którą uwielbiam, Leonare - kupiłaś mnie tym xD Żart. No i ogl był fantastyczny :* Zachęcam cię do założenia bloga o Violetcie... Twojego One Shot'a obowiązkowo opublikuję na blogu, zrobię dedykację, zadedykuję rozdział no i prześlę gify i zdjęcia. Bloga nie mogę zareklamować bo ... bo go nie posiadasz :(


Teraz jeśli chodzi o dwie pozostałe uczestniczki. Wasze One Shot'y były również genialne, ale no... Musiałam wybrać 3, a i tak było więcej. Nie załamujcie się. Wasze blogi zareklamuję również, ale przez 2 dni :D
FranLove - był BARDZO oryginalny jednak odrobinę za krótki, ale muszę cię pochwalić ponieważ jako jedenastoletnia blogerka jesteś super :>
Cami - twój One Shot nie był na pewno nudny i wysłałaś mi najszybciej zgłoszenie dlatego dziękuję. Świetnie piszesz :*

Decyzja wcale nie była łatwa. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za zgłoszenia. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam werdyktem ;p
WSZYSTKIE JESTEŚCIE WSPANIAŁE !!!!

Zaraz opublikuję One Shot'a zwyciężczyni. Pojawi się również w zakładce "One Shot'y" - szok c'nie ?
I ponawiam pytanie do dziewczyn z podium czy też chcecie by były opublikowane wasze ? W komku proszę o odpowiedź <3

7 komentarzy:

  1. A publikuj!
    I tak em...
    FUCK YEAH!!! JESTĘ DRUGA! MUSZĘ SIĘ MAMUSI POCHWALIĆ!!
    Gratuluję reszcie!
    Victoria tobie szczególnie! Już się nie mogę doczekać aż go przeczytam!
    Em..zdjęć nie musisz wysyłać S ;p

    Me Encanta!
    V.<33
    PS Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem druga? Łał :o Miło mi :)
    Zacytuje Viluśkę ,, A publikuj" :D
    Kiniuś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej dziękuje :*
    Kochana, mój OS wcale sobie nie zasłużył.. Ale dziękuje bardzo ! <33
    Naprawdę dziękuje, dziękuje, dziękuje :****
    Szczerze, to się nie spodziewałam. xD
    Kocham, Vici <33

    OdpowiedzUsuń
  4. łiiii dziękuję. kocham trójeczki. reszcie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ;p
    Gratuluję te pierwszej 4 <3

    OdpowiedzUsuń