niedziela, 6 października 2013

Pomysł

Hejoł !
Tak sobie myślę i myślę, i coś wymyśliłam ! Co wy na to bym zaczęła pisać nowe opowiadanie, zmienię fabułę, ale będzie nieco przypominać te rozdziały. Zacznie się od tego jak Violka przyjeżdża do Buenos Aires, ale nie jest singielką. W tym kraju mieszka jej chłopak. Nie jestem pewna na 100% czy chcę pisać wszyściuteńko od nowa, więc radzę się was. Co o tym sądzicie ? Rzecz jasna zakończę to opowiadanie i tak sobie szacuję, że będzie koniec na 100 rozdziale no chyba, że pomysł z nową historią wam się nie spodoba. Wtedy będę dalej kontynuowała to co aktualnie piszę...
Odpowiedzi piszcie w komkach :*
Ally <333

16 komentarzy:

  1. Kochana ty wiesz, że ja cię zawsze popieram!
    Teraz chodzi tu nie tylko o to, ale też o to, że twój pomysł-dzięki gg- jest boski!!
    Ja jestem na tak!
    Przechodzisz do finału ;p

    Me Encanta!
    V.<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam się zgadzam!
      |mi siwe podoba. Cos nowego.
      No i pewien tobie będzie milej pisać ^.^

      Usuń
  2. Możesz zacząc pisać nowe, ale mam nadzieję, że poźniej bd Leonetta xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :3
    Ale masz zrobić Fedecesce i Leonette :D
    Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. LEONETTA MA BYĆ!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie spoko!
    Tylko byś zrobiła Leonette . !
    Bo jak nie to ja nieczytam innych blogów jak niema leonetty :D xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, a wiesz, że ja też nie czytam jak nie ma Leonetty? :D

      Usuń
    2. Leonetta będzie, ale to trochę później.
      Sama nie wiem czy zaczynać od nowa pisać opowiadanie.
      Do tego mam pewien sentyment. xD
      Dziękuję wszystkim za wyrażenie swojej opini :*
      Ally <3

      Usuń
  6. Pomysł super ale Leonetta musi byc!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem za ^^
    Tylko żeby potem była Leonetta <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie podoba
    ale leonetta musi być

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł fajny ;**
    Ale LEONETTA MUSI BYĆ <3 <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tak chcesz.... ale stawiam jeden warunek! MA BYĆ LEONETTA! :D

    OdpowiedzUsuń