niedziela, 22 września 2013

50 tysięcy wyświetleń !!!

Z okazji 50 tysięcy wyświetleń postanowiłam zrobić taki dość długi post w ramach podziękowania składający się z kilku części.
A więc tak:
  Za namową Viluśki postanowiłam zorganizować konkurs na One Shot'a. Nie wiem czy ktoś się zgłosi, ale co mi szkodzi ?
One Shot :
- powinien być o Leonetcie
- pozostałe pary są dowolne
- minimum 1000 wyrazów, max. 5000
- możecie dodawać w załączniku zdjęcia, gify, linki itd.
- przysyłajcie go na ten adres : fanki.leonetty@tlen.pl

Zgłoszenia możecie już wysyłać, ale nie wiem do kiedy xD
Nagrody :
1 miejsce : reklama bloga przez miesiąc, dedykacja rozdziału, gify/zdjęcia, dedykacja z ulubioną postacią/parą z serialu, opublikowanie One Shot'a na blogu + coś jeszcze wymyśle
2 miejsce : reklama bloga przez 2 tygodnie, gify/zdjęcia + coś jeszcze
3 miejsce : reklama bloga przez tydzień, zdjęcia + coś jeszcze
O ile zgłoszą się co najmniej te 3 osoby ^^
Jeśli macie jakieś propozycje na inne nagrody to proszę pisać w komkach :)
Liczę na was. Wszelkie pytania zadajcie pod tym postem :*
A żeby was no nie wiem zainspirować może w poniedziałek dodam swojego One Shota XD
Teraz dalsza część tego postu ^^ .
Chcę polecić 3 najlepsze blogi jakie kiedykolwiek czytałam :
1. http://leonietta.blogspot.com - Blog Teddy. Bardzo mi się podoba. Za jednym razem przeczytałam wszystkie rozdziały xD i zajęło mi to całą noc, ale warto było
2. http://love-leonetta.blogspot.com - Blog Viluśki
Jest boski ^^ tak jak osoba, która go pisze. Po prostu warty odwiedzenia. :>
3. http://tini-and-her-life.blogspot.com - również Viluśki. :D Zakochałam się w tych opowiadaniach

To są naprawdę świetne blogi, ale który najlepszy ? Tego nie wiem. Polecam też inne blogi, które mam po prawej stronie : "To co czytam i uwielbiam".

Zrobiłam kolaż z aktorami z serialu, a oto on :


Wyszukałam też daty urodzenia aktorów xD :
Martina Stoessel : 21 marca 1997
Jorge Blanco : 19 grudnia 1991
Pablo Espinosa :  10 marca 1992 ( jeden dzień przede mną uff szczęście, że mu się śpieszyło na ten świat)
Facundo Gambande : 10 stycznia 1990
Lodovica Comello : 13 kwietnia 1990
Diego Dominguez : 13 października 1991
Mercedes Lambre : 5 października 1992
Candelaria Molfese : 3 stycznia 1991
Valeria Baroni : 6 października 1989
Alba Rico : 26 lutego 1989
Ruggero Pasquarelli : 10 września 1993

Tutaj macie jeszcze taki filmik z 64 odcinka Violetty2 jak Lara śpiewa "Voy por ti" w klubie karaoke. Mi się bardzo podoba jej głos :> Leon jaki wesoły, a Viola zazdrosna xD Słucham tej piosenki chyba z 5 razy pod rząd, więc jakoś tak musiałam dodać ^^  Ostatnio nawet zaczęłam kibicować Leonarze może to z takiego względu, że producentom coś nie śpieszy się by połączyć Leonette. No cóż czekać do tego 67 odcinka...

Tak, no i to chyba wszystko co miałam do napisania dla was w tym pościku :D
Dziękuję jeszcze raz za te wyświetlenia, komentarze, udzielanie się w ankietach i obserwowanie :**
Nie spodziewałam się, że aż tyle osób będzie to czytać ^^ Blog ma niecałe dwa miesiące xD
Prawie bym zapomniała. Zapraszam wszystkich na mojego drugiego bloga. Prowadzę go razem z Viluśką. Dopiero zaczynamy. Wpadajcie jak macie czas i ochotę :* http://every-pair-we-like.blogspot.com

12 komentarzy:

  1. Kochanie ty moje gratuluję :** co do OS to się zgłoszę, ale do kiedy termin? Muszę wiedzieć czy się wyrobię xD

    Kiniuś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się wyrobisz. :D
      Wszystko dokładnie ogłoszę w następnym tygodniu... No wiesz dziś jest niedziela xD
      Myślę, że do połowy października powinno styknąć wam czasu <3
      Ally <33333

      Usuń
  2. Kochanie ja się normalnie poryczałam!
    Tyle tu moje nicku xDD
    Dziękuję ci za to, że uważasz moje blogi za coś wartego twojej uwagi.
    JA SIĘ DO JASNEJ CHOLERY NIE ZMIESZCZĘ W 5000 SŁÓW!!
    GRATULUJĘ CI KOCHANIE TY MOJE TY!

    Idąc przez Życie człowiek spotyka
    Radość, Ból, Smutek, Cierpienie,
    Gdy jest Szczęśliwy lub żal go dotyka
    Ma w Sercu jedno Marzenie.

    Mieć Przyjaciela na dobre i złe,
    Takiego, który nie zdradzi,
    On prawie wszystko o Tobie wie,
    Kiedy potrzeba pomoże, doradzi.

    Jest, kiedy płaczesz i
    gdy się śmiejesz,
    Kiedy masz troski, zmartwienia,
    Nie wiesz co robić, tracisz nadzieję,
    On Cię podtrzyma, udzieli schronienia.

    Kimś takim dla mnie jesteś ty!
    Mam nadzieję na jeszcze PRZYNAJMNIEJ 2 lata tego bloga i naszej przyjaźni. Do tego życzę ci dużo, dużo weny oraz życzę ci, aby przeszła ci ta mania na Leonarę xDD

    V.<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viluska szczera xD ,, aby przeszła ci mania na Laeonare" Haha xD

      Kiniuś.<3

      Usuń
  3. Myślę, że się zgłoszę ;*

    PS Gratuluję 50 tysięcy wyświetleń : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kochana! Ja chyba zacznę lubić Larę bo naprawdę się im coś nie śpieszy z Leonettą. Moim zdaniem w ogóle nie będzie Leonetty. Podobno miały być ich 40 pocałunki a dziś już 71 odcinek ;/
    Możliwe, że się zgłoszę ale zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie moje GRATULACJĘ ! Oby tak dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje kochana ^^
    Oby tak wam tu dalej sżło ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ally muszę się pochwalić mam 500 słów a mam dopiero 2 punkt z mojego grafiki ( jest ich 20 ) tak więc myślę że do 3 .10 się wyrobie . Pozdrawiam
    C.<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki Sandi <33 os podeśle :*

    OdpowiedzUsuń
  9. A Ja urodziłam się tego samego dnia co Pablo Bleee :-(
    Wiki

    OdpowiedzUsuń