poniedziałek, 2 września 2013

Rozdział 62 : Bal

Obudziłam się jako pierwsza. Spałam na wygodnej, fioletowej pufie. Widok moich przyjaciół leżących na podłodze bardzo mnie rozśmieszył, ale nie tak bardzo jak Marco usmarowany bitą śmietaną z wiśnią na nosie przebrany za dziewczynę. Niech zgadnę albo to sprawka Ludmiły w ramach zemsty, albo po prostu chłopacy zrobili mu kawał. Zaraz po mnie wstał Maxi, który wyjął komórkę i robił zdjęcia naszej 'Lindzie'. Tak samo zareagowała też Olivia. Po chwili wstaliśmy już wszyscy tylko nie Leon i Marco. Ludmiła wpadła na plan jak ich obudzić. Maxi się opierał bo chciał być lojalny co do swojej bandy, ale Liv zatrzepotała parę razy rzęsami i jej uległ. Podnieśliśmy chłopaków i wynieśliśmy na dwór. Potem za jednym zamachem wrzuciliśmy ich do wmurowanego basenu obok domu Ludmiły. Zrobili wielki plusk. Natychmiastowo się przebudzili. Leon zaczął się śmiać z Marco, a Marco z niego. Dopiero po jakimś czasie się skapnęli, że wyglądają podobnie. Przemoczony Leon z oklapniętą fryzurką udał się do łazienki. W tym czasie wszystkie się przebrałyśmy. Każda z nas miała zapasowe ubrania w samochodzie Ludmiły. Blondynka postanowiła, że musi ułożyć sobie włosy bo dziś jej wielki dzień.
Zirytowani wyszliśmy przed dom i na nią czekaliśmy. Potem Naty zaproponowała, że może nas podwieźć do studio Zgodziliśmy się. Tak, więc ja, Fran, Olivia, Marco pojechaliśmy z Naty. Leon i Maxi dotarli swoim autem. Ponieważ nasz nauczyciel od tańca spóźniał się z niewyjaśnionych przyczyn zaczęliśmy sami wymyślać choreografie do naszego występu na bal. To właśnie ta, która mi się przyśniła kilka dni temu.
Wszystkim się bardzo spodobała. Gregorio postanowił się nie zjawić, a zamiast jego przyszedł Antonio, Beto i Pablo :
- Jesteście niesamowici. Sami to wymyśliliście ? - zapytał się nas dyrektor
- Właściwie to Violetta - poinformował nauczycieli Leon
- Zaskakujesz nas coraz bardziej. Masz wielki talent, wy wszyscy go macie - chwalił nas Antonio
Uśmiechnęłam się nieśmiało. Beto machnął rękom na znak byśmy udali się za nim. Zrobiliśmy tak jak kazał. Leon zatrzymał mnie w połowie drogi :
- Violetto Castillo, czy uczyniłabyś mi ten zaszczyt i poszłabyś ze mną na bal ? - zrobił słodkie oczka
- Nie wiem ... - zaśmiałam się a Leon miał zawód w oczach - Żartuję, oczywiście, że pójdę
Leoniasty zza pleców wyjął lizaka :
- Jest prawie tak słodki jak ty
- Dziękuję - cmoknęłam go w policzek
- Kocham cię, wiesz ?
- Szybciej, szybciej do sali ! Ktoś musi zagrać na keyboardzie ... - wołał nas Beto
Chwyciłam bruneta za rękę i razem poszliśmy posłusznie na zajęcia. Po lekcjach Ludmiła poprosiła mnie bym pomogła jej w castingach na chłopaka dla niej na bal. Zjawiło się ich całkiem dużo. Ustawili się w kolejkę. Wśród nich był też Andres i ...

Do końca tygodnia ćwiczyliśmy choreografie, dekorowaliśmy sale, w której miała odbyć się impreza. Pablo poinformował nas, że wystąpi gość specjalny, ale nie chciał powiedzieć kim on jest. Na bal stawiły się pary takie jak: Leon i ja, Marco i Fran, Olivia i Maxi, Ludmiła i ... Diego. Naty, Camila i reszta naszych znajomych poszła sama. Niestety Federico nie mógł się zjawić z wiadomych przyczyn. Wszystko wyglądało pięknie. Pierwszą częścią balu były tańce wolne. Nie było innej opcji bym tańczyła z kimś innym
jak nie z Leonem. Czułam się jakbyśmy byli sami na parkiecie, jakby oprócz nas nie było nikogo. Tylko on, ja i muzyka.
- Witamy, wszystkich zebranych. Nasi uczniowie chcieliby zaprezentować wam swój talent poprzez taniec i śpiew. Zapraszam na scenę :
Violette, Leona, Francesce, Ludmiłe, Marco, Maxi'ego, Camile, Olivie, Natalie, Broadway'a, Diego i Andresa do piosenki ON BEAT. - powitał wszystkich Pablo
Po jego słowach ludzie zaczęli bić brawo.
Posłusznie weszliśmy na scenę i zrobiliśmy swoje. Myślę, że nie wyszło nam najgorzej. Po występie ustąpiliśmy miejsca komuś innemu. Zgasły światła. Zza sceny wyłoniła się postać.
_________________________________________________________________________________
Krótki xD
Nie gniewać się !

5 komentarzy:

  1. *.* wcale nie krotki XD
    Ja się ciesze że w ogóle jakiś jest.
    Nawet nie miałam nadziei.
    Kto może być tą postacią?
    Hmmm albo Rafa Palmer..
    Nie no będzie ta no
    Bridgit Mendler!!!
    Na pewno!! To znaczy ja jestem tego pewna
    Ale i tak pewnie to nie ona XD
    A może i mam racje...
    A najbardziej ciekawi mnie z kim poszła Lu!

    P.S
    Marco i Fran????
    Jak ty mi możesz to robić ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Rafa Palmer \XD
    Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa boski! <3
    A ten gość specjalny to jest ta osoba, o której Ci mówiłam? :D
    Czekam na next <3 <3 :*

    xAdusiax

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiem kto się zjawi!
    To na pewno będzie Harry Potter albo zgredek!!!
    I jak po rozpoczęciu? Żyjecie, bo mnie to dobiło xDD

    V.<33

    OdpowiedzUsuń