czwartek, 12 września 2013

Rozdział 69 : Przepychanki na scenie

- Co takie ponure miny ? - przyłączył się do nas Federico - Fran, chciałbym wystąpić tak jak ty ! Jejciu masz taki śliczny głos ... Byłaś niesamowita, a się smucisz. Nie rozumiem tego.
- Nie chcę cię martwić, ale ... - wzięłam głęboki wdech - Jeśli będzie tu z nami dłużej gawędził przegapisz występ
- Jaki występ ? - zapytał skołowany
- Twój występ. To znaczy ty i Marco za chwile występujecie w programie " Pojedynek Mistrzów", który prowadzi Gregorio - tłumaczyłam wolno tak by zrozumiał. Fede przekrzywił głowę i przymrużył oko.
- To trochę zajmie ... -Francesca zwróciła się do Włocha i jeszcze dokładniej mówiła mu co nastąpi za kilka minut. Rozśmieszyło mnie roztargnienie Fede. Kątem oka spojrzałam się na Leona. Znów przykuła mój wzrok jego smutna mina :
- Ja widzę, że coś się stało. Tym razem mnie nie okłamiesz i nie spławisz tak szybko. Kochanie, mi możesz powiedzieć wszystko. Martwisz się tym, że śpiewasz z Diego ? Gdzie ta twoja pewność siebie ? Jesteś przecież Leon Verdas, Super-słodki L, pirat drogowy, Leoniasty, mój Leoś... On zawsze jest uśmiechnięty.
- To nie chodzi o Diego. Nie boję się z nim wystąpić. Problem tkwi w tym czy ja ... Zresztą nie ważne. - Wbił swój wzrok w ziemie
- Powiedz mi, proszę ... - naciskałam
- Chcesz wiedzieć ? - zapytał na co ja kiwnęłam potwierdzająco głową
Leon złapał za gitarę i zaśpiewał mi urywek piosenki Entre dos Mundos :
Me late el corazon
cuando oigo el
ruido del motor... yeahh
Y mi guitarra llena el
alma con esta cancion... yeahh

Es como tener dos vidas o más
Uno me da el agua y el otro el aire
Yo quiero mezclar ¿ por qué no juntar?
Mis dos pasiones en un solo lugar
( Tłumaczenie : 
Bije mi serce
Kiedy słyszę
Hałas motorów... yea
I moja gitara wypełnia je (serce)
Duszą za pomocą tej piosenki... yea

To jakby mieć dwa życia albo więcej
Jedno daje mi wodę, inne powietrze
Chcę pomieszać, dlaczego nie połączyć?
Moje dwie pasje w tylko jednym miejscu )

- Masz wyścig w dniu występu, prawda ? - zadałam pytanie modląc się by tego nie potwierdził
- Tak - odpowiedział krótko
- Federico chyba wreszcie skumał o co nam chodziło - dołączyła się do nas wesolutka Francesca - Za 5 minut śpiewają
- Hej wszystkim. Wchodziłem na stronę tego programu i zgadnijcie na kogo głosuje publiczność ? - przyszedł do nas Maxi ze swoim laptopem
- Oczywiście, że Fran - odpowiedziałam pewna
- Fran - orzekł Leonisty
- Broadway - usłyszeliśmy cichy, piskliwy głos za sobą. Odwróciliśmy się i zobaczyliśmy czarnoskórego uczestnika w kapeluszu
- Spływaj stąd - przegnał go Leon
Maxi otworzył klapkę od komputera i skierował go w naszą stronę. Potem palcem wskazał wyniki głosowania i prawie, że wszyscy jednogłośnie wybrali Francesce.
- Czemu ten wynik mnie nie dziwi ? - zaśmiałam się
- To się na pewno zmieni - posłała nam niewinny uśmieszek włoska kumpela
- Życzcie mi szczęścia - podszedł do nas zestresowany Feder
- Dasz radę - ścisnęłam swoje kciuki
Odszedł. Po chwili przyszedł do nas Marco :
- Życzcie mi szczęścia - puścił oczko do Fran
Federico zadedykował swój występ Włoszce. Fran wzruszyła się, a Marco widząc ten gest powtórzył słowa swojego poprzednika. Przez cały występ się przepychali i o mało co nie straciłby któryś z nich zębów. Wszystkich to bardzo rozbawiło, ale Fran wcale nie było do śmiechu. Po ich jakże komicznym występie nasi znajomi wybrali się do Resto, a ja w tym czasie udałam się z Leonem na spacer. Jakoś tak nam się zebrało na rozmowę o tym co było kiedyś, jak narodziła się nasza miłość :
- A pamiętasz co ja i Gumiś tuż przed twoim niby wyjazdem zaczęliśmy śpiewać pod  balkonem ? - zaczął się chichrać brunet - A jak on fałszował ...
- Ta i to wtedy zgarnął was mój ojciec - dokończyłam - A nasz pierwszy pocałunek pamiętasz ?
- Nie, nie pamiętam. Przypomnisz mi ? - Leon nachylił się do mnie
Przyłożyłam swoje wargi do jego. Popatrzyłam potem chwilę mu w oczy i wtedy zadzwonił do mnie mój ojciec. Niechętnie odebrałam :
- Tak ...
- Za godzinę mamy obiad i prosiłbym cię żebyś już wróciła do domu. Mamy gościa
- Kto to ? - zapytałam zdziwiona
________________________________________________________________________________
Oki no to jakoś udało mi się napisać... Mam nadzieję, że się spodoba. Mimo, że dodałam drugą ankietę nie oznacza to, że nie macie głosować w poprzedniej xD



3 komentarze:

  1. Super rozdział! Słabą masz pamięć, Leon :P HAHA, BRODUEY XD Cienki głosik :P Czekam na next! Oj, MArco vs. Federico - to straszne, lubię ich obu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam po prostu wiedziałam że wykombinujesz coś z Fede i Marco XD
    Co to za pomysł z tym wyścigiem???
    Mam nadzieję że Feduś wygra <3
    Rozdział jest genialny :#
    Czekam na NEXT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ! Fede musi wygrać !!! <33
    Hah rozdział wspaniały. Wredny Marco, kopiuje po Fedusiu, oj nie ładnie ;p
    Jej oby tylko Leon wystąpił.

    OdpowiedzUsuń