środa, 25 września 2013

Pojedynek piosenek

Chyba wszyscy jednogłośnie wolicie "Codigo Amistad" wiecie, że mi też się bardziej podoba ten utwór ?
Za pewne oglądaliście już 67 odcinek 2 sezonu Violetty, a dla tych którzy tego jeszcze nie zrobili powiem. Nie było pocałunku Leonetty, ALE był pokazany teledysk do "Nuestro Camino". Jak dla mnie szału nie robi i po dłuższym zastanowieniu domyślam się dlaczego. Nie było beso Leonetty :( a jaki ma to związek z tą zabawą ?
Kategoria : Piosenka Leonetty

1 sezon: "Podemos", tak wiem częściej śpiewali/puszczali (czasami była ona tylko grana, ale to chyba wiecie xD ) ją razem w 2 sezonie, ale jakby nie patrzeć przyśniła im się w pierwszym *o*


2 sezon : "Nuestro Camino" Tak, moja ukochana piosenka !!! Trochę się o niej rozpisałam u góry, ale myślę, że już znacie tego powód. Na dole jest teledysk, który pojawił się w 67 odcinku Violetty2 


9 komentarzy:

  1. Nuestro Camino , ale Podemos też kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nir ma takiego wyboru !
    Obie są piękne ^^
    Ale chyba bardzie Nuestro Camino <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie jednak Nuestro Camini <3

    Kiniuś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężki wybór. Ale nuestro camino

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piosenki są przepiękne, ale wybieram "Neustro Camino" - ta piosenka jest pełna miłości <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywicho, że Nuestro!!
    Ach ta... "dziwna" fryzura Leośka xDD

    V.<33

    OdpowiedzUsuń
  7. nuestro camino ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nuestro Camino ... tqm są 3 typy Leona _ moje nazwynjakby co : Ulizany Leon, Rockowy Leon i Dicopolowy Leon xd

    OdpowiedzUsuń