niedziela, 29 września 2013

Informacja :(

Hej, wszystkim. Mam dla was smutną (chyba) wiadomość. Może zacznę od tego, że przez kilka dni pod rozdziałami coraz częściej daję notkę, że one mi się nie podobają i to jest prawda. Stwierdziłam też, że chyba muszę zrobić sobie przerwę z pisaniem tego opowiadania. Dlaczego ? Bo to nie sprawia mi już przyjemności, a to właśnie chyba o to chodzi w blogowaniu by była to dla nas rozrywka, miłe spędzenie czasu. Tak, wiem geniusz jest ze mnie bo zostawiam was z pytaniami : Co się stało z Fede i czy Leon i Lara się pocałują ? Przepraszam ... ale od razu mówię, że to że chcę sobie zrobić przerwę z opowiadaniami to nie oznacza, że robię sobie przerwę z blogiem. Codziennie będę dodawała jakieś posty ^^ Mam nadzieję, że nie starce przez to obserwatorów...( W myślach : jaką ja jestem idiotką). Naprawdę was przepraszam, ale spróbujcie mnie zrozumieć ! Obiecuję, że gdy tylko najdzie mnie wena i ochota, znowu zacznę prawie codziennie dodawać rozdziały i wiecie co ? Będę miała więcej czasu na czytanie i komentowanie waszych blogów. Może się zainspiruję i wrócę do pisania u mnie. Toffam was <3 Nie obrażajcie się :*
Ally :****

8 komentarzy:

  1. Oj Ally... W porządku, rób przerwę jeśli musisz :c Mega smatam, ale jeśli uważasz przerwe za słuszną to okay...

    Kiniuś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku Sandruś ...
    Rób przerwe chociażby i miesiąc.
    Musimy zrozumieć. i na pewno nikt nie ma Ci za złe.
    Wszyscy rozumieją. Sama jestem wp podobnej sytuacji ;(
    Kocham ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie myślisz, że my ci pozwolimy na przerwę!?
    Jeśli tak, to się nie mylisz. Kocham cię kochana i rozumiem w stu procentach o co ci chodzi, myślę, że każdy kto prowadzi bloga ma lub miał, ale na pewno będzie kiedyś miał taki okres. A więc głowa do góry i mam nadzieję, że "odwieszenie" opowiadania nastąpi za góra tydzień.
    Ok, skoro będą posty, to jakoś przeżyję! (w myślach: Viluśka co ty pieprzysz!? Nie dasz rady za Chiny ludowe!!)
    CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA TWOJĄ WENĘ, JAK PRZYJDZIE TO POWIEDZ, ŻE CZEKAJĄ NA NIĄ CIASTECZKA I CUKIERKI U MNIE!!
    A jak nie to niech się goni!

    V.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :( Mało napiszę, ale trudno:
    MAM NADZIEJĘ, ŻE SZYBKO CI WRÓCI WENA :)
    Och, jakie to kreatywne :D

    Ale mówię serio, czekam na twój powrót!
    Teddy

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Weno Ally !
    Masz do niej przyjść i to natychmiast !!!!! xD No szkoda chyba wszyscy twoi czytelnicy są smutni, ale jeśli ci to nie sprawia przyjeności to nic z tym nie zrobisz, a my cię nie chcemy do tego zmuszać.. No nic czekam na twój, wielki, spektakularny powrót ;* Ja tu czekam Weno Ally pamiętaj, mama Vilers ma cię na oku xD ;*

    By Vilers ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam aż wróci wena. Zapraszam do mnie leonietta4ever.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na powrót:)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://leonetta-story-pomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń