poniedziałek, 30 września 2013

Dziękuję + coś od Ally

Naprawdę dziękuję wam za zrozumienie :* chyba dobrze mi zrobi taki odpoczynek bo dużo lekcji mam, ale w sobotę postaram się już coś napisać :D W sensie rozdział xD
Rozdział już opublikowany xD Szybko poszło. Haha :**
Oki, w tym tygodniu planuję dodawać streszczenia odcinków w Violetcie 2 ... Może uda mi się, może nie. Hiszpańskiego za bardzo nie umiem, ale coś tam mogę zrozumieć. Szczerze ? Liczę na tydzień należący do Leonetty tzn :
- Zerwanie Dieletty
- Zerwanie Leonary
- Pocałunek (w to wątpię, ale warto czasami pomarzyć) Leonetty*
- Leonetta !
Haha, oj byłoby pięknie gdyby to się wydarzyło na przełomie 70-75 odc. no bo kurde ! ZOSTAŁO 10 ODCINKÓW DO KOŃCA SEZONU !!!
* wydaję mi się bardziej realistyczne gdyby pocałowali się dopiero w finale czyli w ostatnim odcinku. Wolałabym wcześniej, ale ... i ta plotka o 4 ich pocałunkach też wydaje mi się być kłamstwem, ale jak coś to nie sugerujcie się mną. Takie są tylko moje przypuszczenia, a nie fakty !
Dobra, dobra. Ogarniam się xD
Na dole macie już ankietę dotyczącą "Niedziel ze śmiechem". Znalazłam kilka śmiesznych fotek Facu (Maxi), więc do wyboru macie jego, Mirtę(Olga) i Diego(German). :)
Są już trzy zgłoszenia na konkurs na One Shot'a ^^ Dziękuję <3
Tutaj macie jeszcze parę gifów z tamtego tygodnia - Leonetty
Źródło : Tumblr Teddyhttp://teddy-violetta.tumblr.com/




3 komentarze:

  1. Hahahaha tak!
    Leonetta love forever!!!
    Ale te giffy mnie dobijają! W ostatnim było TAAAAAK blisko!

    V.<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze leonetta sie pogodzi, a te 10 ostatnich odcinkow to chyba bedzie sie duzo dzialo, bo francesca, diego, viola i leon jada so hiszpanii ^^ licze na ich pocalunek ^^ oczywiscie leonetty :D
    czytalam tez gdziesz ze jak beda nagrywac w hiszpani to mial byc tam thomas wiec jak to prawda to viola bedzie miala fajnie z 3 chlopakami....czworokącik xD
    A ostatnie odcinki bardzo zbilizyly leonette wiec kto wie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Siwietny blog zapraszam do mnie

    http://vampirzamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń