czwartek, 26 września 2013

" My story of Leon and Violetta"

" My story of Leon and Violetta" - taka jest nowa nazwa bloga. Wcześniej gdy planowałam zrobić Leonare zmieniłam na kilka godzin nazwę na " Bienvenido a mi mundo - Violetta" ( tłm.hiszp. witaj w moim świecie - Violetta) lecz teraz trochę myślałam i doszłam do wniosku, że to jest blog o Leonetcie, nie Leonarze, Dieletcie, Fedeletcie, Gumiśleotcie czy jakiś innych. Oczywiście mogą pojawić się wątki innych par, a nawet może Leonetta się rozstać bo nie mam zbytnio pomysłów na ich romantic sytuacje, ale coś wymyślę i nie pogniewałabym się gdybyście na pocztę przysyłali mi swoje pomysły na ich randkę albo jakieś ich wspólne gify, zdjęcia + do 18 października konkursowe One Shot'y xD.
Na razie zostawię jeszcze ankietę ponieważ chcę znać zdanie ogólne bo z komentarzy wynika, że większości podoba się pomysł z Leonarą :> ale sądzę, że dużo więcej fanów jest parringu Leona i Violetty ^^
Mówiąc szczerze to całym sercem jestem za Leonettą, ale Leon i Lara też twarzą niczego sobie parkę <33




4 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą całym moim sercem.
    Leonara może i jest fajna, ale myślę, że uważamy tak dlatego, iż Leonetta jest częściej spotykana a jeżeli Leonara. Do tego ten parring (Leonara) jest... bardziej prawdziwy? Bo musicie przyznać, iż Violka jest bardziej królewną niż normalną dziewczyną- takie moje zdanie.

    V.<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ja się zgadzam z Viluśką^^
    Nazwa też mi się podoba...
    Zresztą co ma nazwa do treści bloga?
    Chociażby sie nazywał "Gumiś" to byłby tak samo cudowny ^^
    Ogólnie to tu jest jeszcze piękniej niż ostatnio ^^
    Ta Leonetta forever ^^
    Ale Leonara też całkiem całkiem fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak nie lubie Leonary xd Lara mi tak jakoś nie pasuje do Leona. Lubię Lare i uważam że ładnie śpiewa ale jednak Leonetta forever ;3 a mam pytanie xd będzie jakies +18? XD tak pytam ;) ~Kinga;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamiast przeczytać do +18 października to przeczytałam +18 xd

    OdpowiedzUsuń