niedziela, 18 sierpnia 2013

Niedziele ze śmiechem

Buahaha czekałyśmy na ten dzień !!! Wreszcie chceliście niedziele z Gumisiem < Gumiś znaczy ... Tomas ;p albo Pablo jak kto woli >
Oto fotki < wszystkie mnie śmieszą bo on nie może mieć normalnego zdjęcie. Ta twarz sama w sobie rozwala >

 Och jestem Top Model. Aparat mnie kocha, jak jest wyłączony
 Wszystkie jego zdjęcia są komiczne 
 Może jak zaśpiewam piosenkę Leona < Voy por ti> to Violetta mnie pokocha
Nie wiem czy się śmiać, czy wymiotować, więc zrobię oba

 Nie stać mnie na gitarę
 Jestem nietykalny 
Dzieło Maxi'ego < tak naprawdę my to zrobiłyśmy>

I Ostatnie zdjęcie Gumisia

5 komentarzy:

  1. Hahahahahahahahahahahahahahahahahhaaahahahahahahahaha normalnie nie wyrabiam !!!!!....
    Ostatnia fotka.. ; D
    Ahahahahahahahahahaha
    i to zdj "Dzieło Maxi'ego " a raczej wasze.. Hahahahahahhhh ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszaaaa!!! Buahahahahaha Victoria wraca do gry xD

      Usuń
    2. Vici no!!!!
      Dwa osttanie zdjęcia rządzą!
      Najlepiej wyszedł na ostatnim!!!1

      Usuń
  2. No popieram Potworku- Tomas na ostatnim zdjęciu okazał się najbardziej fotogeniczny, aparat go kocha xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahhaha!!!! <3 jesteście kochane a te zdjęcia są megA śmieszne!! :D
    qasz blog jest śwetny :)!!!

    OdpowiedzUsuń